Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Heräsin uneen sinusta. Kahvissani maistui onni ja hymy. Hetki, kun seisot keltaisessa rapussa, viipyy ajatuksissani. Rakkauteni sinuun. On. 💙
Jos Connor voittaisi stanley-cup pokaalin, niin Lauren olisi hyvin ylpeä hänestä!
Vierailija kirjoitti:
Juuri joku päivä nauroin oikein kun koko päivä oli poistettu, ja ihmiset laittavat turhaan viestejä tänne.
"Turhaan", niin kai, jos olettaa että tämä joku deittipalsta on.
Harhaluuloisuushäiriötä taitaa tälläkin palstalla olla. Psyykkisiin ongelmiinne ei lääkkeet auta, koittakaa muuttua ja lopettakaa paskanpuhuminen sekä kiusaaminen. Älkää tehkö pahaa. Lääkärit eivät enää ymmärrä näitäkään asioita koska eivät ole niin älykkäitä kuin ennen. Liian monella lääkärillä ja hoitajalla on itsellään liikaa ongelmia. Lääkäriin kaikki ja heti!
Haluaisin nauttia läheisyydestäsi. Siinä tuntuu niin hyvälle.
Toisaalta hyvä että viestit poistuu, jos jää harmittamaan joku kirjoitus mikä tuli laitettua
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta hyvä että viestit poistuu, jos jää harmittamaan joku kirjoitus mikä tuli laitettua
Tämäkin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Harhaluuloisuushäiriötä taitaa tälläkin palstalla olla. Psyykkisiin ongelmiinne ei lääkkeet auta, koittakaa muuttua ja lopettakaa paskanpuhuminen sekä kiusaaminen. Älkää tehkö pahaa. Lääkärit eivät enää ymmärrä näitäkään asioita koska eivät ole niin älykkäitä kuin ennen. Liian monella lääkärillä ja hoitajalla on itsellään liikaa ongelmia. Lääkäriin kaikki ja heti!
Olet kova saarnaamaan tuosta lääkäriin menosta, ettet vain projisoisi jotain omia traumojasi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä aikaa lähetellä viestejä tänne vaikka poistuisikin
Tuo voisi olla kaikilla nettipalstoilla, että viestit poistuvat tasaisin väliajoin.
Jos lukee jotain Suomi24-keskustelua vuodelta 2003, niin se on tismalleen samaa kuin nettikeskustelut näin vuonna 2023, eli netti on täynnä itseään toistavaa turhaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö oikeasti ymmärrä!!! kyse on kaipausviesteistä,kauniista runoista yms. jotka poistetaan...sitähän varten tämä ketju on!
Eikä ole kysymys siitä mistä sinä tai minä tykätään tai mikä meille sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö oikeasti ymmärrä!!! kyse on kaipausviesteistä,kauniista runoista yms. jotka poistetaan...sitähän varten tämä ketju on!
Mitä kauniita runoja täällä on? Ehkä 0,5% viesteistä sellaisia?
Runopiirit livenä parempaa ajankäyttöä niiden suhteen..
Hyviä ja huonoja viestejä täällä on
Vain hiljaisuus, ei kerro mulle se mitään, niinkuin peruna siis silloin kun se itää.
Juu, eiköhän tämä ole nähty tältä aamulta. Paasausta modeista, viestien poisteluista (ihan syystä toki) ja kaikesta muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runopiirit livenä parempaa ajankäyttöä niiden suhteen..
Ehkä sinä menet sitten sinne runopiireihin...täällä voi kaikki kirjoitella..tai siis ennen voi.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runopiirit livenä parempaa ajankäyttöä niiden suhteen..Ehkä sinä menet sitten sinne runopiireihin...täällä voi kaikki kirjoitella..tai siis ennen voi.
sivusta
Joo livenä harrastan kyllä, eikö kaikki kiinnostuneet? Huvittavaa kun yleensä valitetaan miten täällä on taas vain tappelua eikä yhtään kaipausta, mutta nyt sitten onkin kauniiden runojen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runopiirit livenä parempaa ajankäyttöä niiden suhteen..Ehkä sinä menet sitten sinne runopiireihin...täällä voi kaikki kirjoitella..tai siis ennen voi.
sivusta
Joo livenä harrastan kyllä, eikö kaikki kiinnostuneet? Huvittavaa kun yleensä valitetaan miten täällä on taas vain tappelua eikä yhtään kaipausta, mutta nyt sitten onkin kauniiden runojen ketju.
Niinkö siinä sanottiin ? juu, antaa olla
Connor mcdavid ja Lauren kyle saivat toisensa juhannuksena ja nyt he ovat kihloissa kumpikin toistensa kanssa