Alkoholi, itsemurhat ja sydäntaudit niittävät suomalaisia ennen aikojaan
Kommentit (7)
Selvinpäin maailmakin näyttäytyy positiivisessa valossa, eikä negatiivisessa, kuten päihteissä.
T. Joga-guru-oma-valmentajasi
Vierailija kirjoitti:
Huono päihde mutta ainoa laillinen aine. Joo ei vaan muuteta mitään siltä osin. Tziisus tätä suomea.
Piri kauppoihin!
Vierailija kirjoitti:
Huono päihde mutta ainoa laillinen aine. Joo ei vaan muuteta mitään siltä osin. Tziisus tätä suomea.
Ihan kuin ihmiset lakkaisivat juomasta kannabiksen takia. Itse poltan pilveä vain kännissä, eikä se olisi yksinään minkäänlainen korvike alkoholille. En myöskään tunne ketään joka ainoastaan polttelisi eikä myös kännäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin ihmiset lakkaisivat juomasta kannabiksen takia. Itse poltan pilveä vain kännissä, eikä se olisi yksinään minkäänlainen korvike alkoholille. En myöskään tunne ketään joka ainoastaan polttelisi eikä myös kännäisi.
Minä tiedän itseni lisäksi kolme ihmistä jotka ovat korvanneet alkoholin kannabiksella. Tuo mieto päihde laillistuu pitkin mailmaa. Suomessa siihen suhtaudutaan omituisen hysteerisesti.
Nalkutus on suomalaisten yleisin kuolinsyy. Kiitos naisille tästä.