Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL
Kesäreissu perinteisin menoin... melkein. Kaikki mukaan. Johtoauto täyttyy pian. Etupenkki varattu Jutteliaalle uteliaalle
Kommentit (375)
Jari 26v. kirjoitti:
Minä tulen myös. Sain rohkeutta siitä AV. n Kilttimiesretkestä. Vaikka myös Teuvo sai siitä laiva reissusta rohkeutta vähän liikaakin. Kun vei minun Sirpa-Sinikan 😠😡😓😥😢.
Juttelias utelias jos minulla tulee Pihtiputhaalla apea mieli haluatko lohduttaa minua? Muuten onko kukaan nähnyt Sirpa-Sinikkaa? Naapurin Helena kertoi että on ehkä nähnyt ikkunastaan ( siinä kukkia kastellessaan) sivusilmällä Teuvon työntelevän lastenvaunuja yksinään.
No johannytten oli maailmanennätysnopea raskaus Sirpa-Sinikalla. Kilttis-risteilyllä Teuvon tapas. Hyväst käi Jari sulle, kun et tuoho soppaa lusikkaas pistäny. Toki oon hollilla, mut tuskin tällä reissulla lohdutusta tarttet... skuul🥂🥂🥂
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin alkaa leipomaan hyydy kaakkuja niin on sitten mitä tarjoilla isommallekin retkueelle
Haluaisin aroniahyydekaakkua, sellaista mielellään, mitä ukkosi ei ole salaa rääpinyt...
Tulen reissuun
Terveisin Doris
(vai olinkohan jo ilmoittautunut, no eniveis, tulen vain kerran...)
Mä otan matkalukemiseksi mukaan Härryn elämäkerran. Voin sitten lukea ääneen parhaita kohtia ja voidaan keskustella ja vaihtaa mielipiteitä ja laskea moniko kannattaa H&M ää ja moniko W&K ea.
Ps. Teräaseita ei sitten mukaan matkalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan matkalukemiseksi mukaan Härryn elämäkerran. Voin sitten lukea ääneen parhaita kohtia ja voidaan keskustella ja vaihtaa mielipiteitä ja laskea moniko kannattaa H&M ää ja moniko W&K ea.
Ps. Teräaseita ei sitten mukaan matkalle.
Voi tsiisus. Mä en tajunutkaa. "Lukijamatka". Siis oikeesti. Pitääks k a i k i l l a olla Kirja matkassa? No mä laitan yhen harlekiinin kassiin, jäi aikanaa lukematta, ku siinä ei ollukkaa kuvia, pelkkää tekstiä vaan, sivukaupalla. Toll yhel on aku ankka, luuleekoha se sitä k i r j a k s.
Mikähä kirja on Titti Ali-Kiikarilla? Ihmettelen vaan...
No Heimo Huima ei ainaskaa matkalukemista tartte.
Tämmösiä mietin
Ei mulla muuta ollu
Blondie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Teräaseita ei sitten mukaan matkalle.Voi tsiisus. Mä en tajunutkaa. "Lukijamatka". Siis oikeesti. Pitääks k a i k i l l a olla Kirja matkassa? No mä laitan yhen harlekiinin kassiin, jäi aikanaa lukematta, ku siinä ei ollukkaa kuvia, pelkkää tekstiä vaan, sivukaupalla. Toll yhel on aku ankka, luuleekoha se sitä k i r j a k s.
Tämmösiä mietin
Ei mulla muuta ollu
Käyköhän lehti kirjan sijaan? Mie voisin ottaa tuon Reginan vuodelta-77, kun löysin konmaria tehdessäni kellarista 😊..
Vierailija kirjoitti:
Blondie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Teräaseita ei sitten mukaan matkalle.Voi tsiisus. Mä en tajunutkaa. "Lukijamatka". Siis oikeesti. Pitääks k a i k i l l a olla Kirja matkassa? No mä laitan yhen harlekiinin kassiin, jäi aikanaa lukematta, ku siinä ei ollukkaa kuvia, pelkkää tekstiä vaan, sivukaupalla. Toll yhel on aku ankka, luuleekoha se sitä k i r j a k s.
Tämmösiä mietin
Ei mulla muuta olluKäyköhän lehti kirjan sijaan? Mie voisin ottaa tuon Reginan vuodelta-77, kun löysin konmaria tehdessäni kellarista 😊..
No jos ton yhen akuankka käy, ni kai sininen nyyrikkikin...
Luulen myös et sil yhel on kirjahylly mukana, palstalla kun ihmetellään onko jollain ja miks on ni se näyttää.
Otan muuten penaalin mukaan. Toi yks kun tuo sen Härri kirjan, ni sit voidaan yhessä päättää onko Härri penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä mietin
Ei mulla muuta olluKäyköhän lehti kirjan sijaan? Mie voisin ottaa tuon Reginan vuodelta-77, kun löysin konmaria tehdessäni kellarista 😊..
Luulen myös et sil yhel on kirjahylly mukana, palstalla kun ihmetellään onko jollain ja miks on ni se näyttää.Otan muuten penaalin mukaan. Toi yks kun tuo sen Härri kirjan, ni sit voidaan yhessä päättää onko Härri penaalin terävin kynä.
Tuopa on viksu veto! Otahan myös terotin, siitä saattaa olla apua.
Mitenkäs siiten nuo kengät? Laitanko Hai(sie)-saappaat vaiko Kuomat 🤷🏻?
Tyyppi kirjoitti:
Hui apua! Tuli kiirus! Pitää huutaa mieskin mukaan. Ei, empä huudakkaan. Lähteköön itse omille reissuilleen! Onhan nyt kaikki mukana? Eväät, vaatteet, nenäliinat, meikit, kortsut (koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu), kumisaappaat, kissa, uusin Aku Ankka, puhelin... Onko muuten yöreissu? Mietin vaan, että pitääkö hommata joku kukkia kastelemaan, sillä mies ei varmana huomaa, että olen pois kotoa.
Huomio, kaunis nuori nainen tulossa, tehkää tietä!
Voi nyt @#€/3"*! Makkarat unehtu! Pittää kallata ne jostai.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä mietin
Luulen myös et sil yhel on kirjahylly mukana, palstalla kun ihmetellään onko jollain ja miks on ni se näyttää.Otan muuten penaalin mukaan. Toi yks kun tuo sen Härri kirjan, ni sit voidaan yhessä päättää onko Härri penaalin terävin kynä.
Olin just tulossa kertomaan että otan Bilnäs-kirjahyllyni mukaan.
Mervi tässä moi! Minä olen niin niin
väsynyt! Joudun auttamaan poikaani Teuvoa vauvan hoidossa. Se Sirpa-Sinikka kun ei kuulemma ehdi tai jaksa hoitaa pienokaista. Tai siis Teuvo ei tiedä missä Sirpa-Sinikka on? Ja Teuvon isä Jalmari V ikinä ex- mies nyhjää jonkun Reetan kanssa niin häthätää välillä käväsee lapsen lastaan katsomassa. Niin Teuvo ja Sirpa-Sinikka on kuulutettu. Minä tulen reissuun mukaan rentoutumaan. 🍻🍺🥂🥂🥂🍷🍷🍷🥃🥃🍾🍾
Jos koukkaatte valtatie kuutosta pitkin, niin mie tulen kyllä mukaan,
Vierailija kirjoitti:
väsynyt! Joudun auttamaan poikaani Teuvoa vauvan hoidossa. Se Sirpa-Sinikka kun ei kuulemma ehdi tai jaksa hoitaa pienokaista. Tai siis Teuvo ei tiedä missä Sirpa-Sinikka on? Ja Teuvon isä Jalmari V ikinä ex- mies nyhjää jonkun Reetan kanssa niin häthätää välillä käväsee lapsen lastaan katsomassa. Niin Teuvo ja Sirpa-Sinikka on kuulutettu. Minä tulen reissuun mukaan rentoutumaan. 🍻🍺🥂🥂🥂🍷🍷🍷🥃🥃🍾🍾
Hei Mervi
Ihan vaan ystävällisesti (ja Jarin puolesta) kysyn: onko isyystesti tehty? Mielestäni täss on jotain hämärää...
Helena näkee kaikenlaista kukkia kastellessaan...
Juttelias Utelias
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
väsynyt! Joudun auttamaan poikaani Teuvoa vauvan hoidossa. Se Sirpa-Sinikka kun ei kuulemma ehdi tai jaksa hoitaa pienokaista. Tai siis Teuvo ei tiedä missä Sirpa-Sinikka on? Ja Teuvon isä Jalmari V ikinä ex- mies nyhjää jonkun Reetan kanssa niin häthätää välillä käväsee lapsen lastaan katsomassa. Niin Teuvo ja Sirpa-Sinikka on kuulutettu. Minä tulen reissuun mukaan rentoutumaan. 🍻🍺🥂🥂🥂🍷🍷🍷🥃🥃🍾🍾Hei Mervi
Ihan vaan ystävällisesti (ja Jarin puolesta) kysyn: onko isyystesti tehty? Mielestäni täss on jotain hämärää...
Helena näkee kaikenlaista kukkia kastellessaan...Juttelias Utelias
No sitähän tuo minun ex- mies ( en ymmärrä miksi halusi eron minusta) Jalmari V on puhelut. Metsät, perintö? Minä nyt kyllä tulen rentoutumaan onhan juotavaa ja paljon? Tv :Mervi
Tuo yks joku Annikka. S. I. Ikas tuossa vouhkaa halkoja kassiin. Heimo saako bussiin ottaa halot mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Puttaalle, puttaalle, avot!
Pudas on Torniossa. Mennäänkö me nyt siis Tornioon? Siinä olis sitten Haaparanta lähellä.
Aiv-lukijamatka pihtiputaaseeseen OFFICAL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä mietin
Tuopa on viksu veto! Otahan myös terotin, siitä saattaa olla apua.
Mitenkäs siiten nuo kengät? Laitanko Hai(sie)-saappaat vaiko Kuomat 🤷🏻?
Niin minun luistimet ja luistinten teroitin katosivat jollain reissulla!?
Doriis? Miten olis? Oon tällänen miehenkörilös!
Onko Harlinit ja Teemu Sirpoineen lähdössä? Entäs Stefu, Sofia B ja kumppanit?