Shane Diesel jatke joululahjana
Ostin vaimolle joululahjaksi Shane Diesel penisjatkeen kun ajattelin että kokeillaas jotain uutta. Olikin vähän isompi kuin mitä kuvittelin, meinasin tulla heti ensisovituksella kun aloin miettimään että miltähän vaimosta mahtaa tuntua kun tällä lykkii. Aika pehmeää materiaali jatke on.
Sängyssä sopivassa välissä sanoin että nyt kokeillaankin joululahjaa ja laitoin jatkeen päälle, vaimo oli vähän sitä mieltä että ei mahdu mutta komensin selälleen jalat levälleen ja aloin työntämään tummaa jatketta vaimoon. Hitaasti se alkoi uppoamaan pilluun, kuulemma ihanan iso, täyttävä ja pehmeän tuntuinen. Ei mahtunut kokonaan mutta reilulla puolikkaalla mitalla sai panna ihan kunnolla ja vaimo ulisi ja ulisi. Ihan kuin olisi bbc leffaa katsonut. aika vaikuttava kokemus oli, molemmin puolin.
Kommentit (213)
Sinun ja Joshuan viikonlopusta olisi kiva kuulla lisää🤩
Vierailija kirjoitti:
Kun mieheni oli lähtenyt mökille, Joshua pyysi päästä suihkuun. Menimme yhdessä ja pesimme toisemme huolellisesti, varsinkin seurusteluelimet. Olin luullut, että kaikki Afrikkalaiset miehet ovat ympärileikattuja, mutta Joshua korjasi minua: Vain muslimit leikellään, minun sukuni on kristittyjä. En meinannut saada käsiäni irti tuosta ihanasta sauvasta, musta varsi ja esinahan alta paljastui mahtava luumunpunainen terska. Se oli pakko saada suuhun.
Hetken lutkutettuani talutin Joshuan parivuoteellemme ja hän halusi kielellään tutustua sileäksi laseroituun perhospilluuni ja pystyssä nöpöttävään klitorikseeni. Aloin olla jo aivan märkä ja kiimainen ja pyysin hänet tulemaan jo sisääni. Minulta pääsi voihkaus, kun hän hitaasti työntyi pohjaan asti. Ei mahtunut tämä jumalainen lemmensauva kokonaan minuun, mutta hän alkoi varovaisen liikkeen ja kohta minä tulin ja Joshua pian perässä.
Sitten lepäilimme ja söimme vähän välipalaa ja puolen tunnin kuluttua halusin lisää tuota upeaa jortikkaa. Näin vietimme ihanaa viikonloppua.
Sunnuntaina halusin Joshuan kuvaavan videota puhelimeeni, kun hän työntyy minuun doggy stylessa ja vetää ulospäin ja pikkuhäppärini ikäänkuin pitävät kiinni, että älä karkaa. Häppärini olivat aivan punaiset ja turpeat. Otin vielä muutaman kuvan stondiksessa esinahka takana ja terskan päällä.
Vähän ennen lähtöään Joshua kertoi lähtevänsä viiden päivän kuluttua kotimaahansa ja menevänsä melkein heti avioliittoon. Morsian on paikallisen helluntaiseurakunnan pastorin tytär ja neitsyt. Joshua kiitteli kovasti minua mukavasta ja opettavasta viikonlopusta.
Kun mieheni kotiutui mökiltä, kiitin häntä synttärilahjasta, mutta vasta muutaman päivän jälkeen hän pääsi kuittaamaan kiitoksen konkreettisesti. Shane Diesel heitettiin roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mieheni oli lähtenyt mökille, Joshua pyysi päästä suihkuun. Menimme yhdessä ja pesimme toisemme huolellisesti, varsinkin seurusteluelimet. Olin luullut, että kaikki Afrikkalaiset miehet ovat ympärileikattuja, mutta Joshua korjasi minua: Vain muslimit leikellään, minun sukuni on kristittyjä. En meinannut saada käsiäni irti tuosta ihanasta sauvasta, musta varsi ja esinahan alta paljastui mahtava luumunpunainen terska. Se oli pakko saada suuhun.
Hetken lutkutettuani talutin Joshuan parivuoteellemme ja hän halusi kielellään tutustua sileäksi laseroituun perhospilluuni ja pystyssä nöpöttävään klitorikseeni. Aloin olla jo aivan märkä ja kiimainen ja pyysin hänet tulemaan jo sisääni. Minulta pääsi voihkaus, kun hän hitaasti työntyi pohjaan asti. Ei mahtunut tämä jumalainen lemmensauva kokonaan minuun, mutta hän alkoi varovaisen liikkeen ja kohta minä tulin ja Joshua pian perässä.
Sitten lepäilimme ja söimme vähän välipalaa ja puolen tunnin kuluttua halusin lisää tuota upeaa jortikkaa. Näin vietimme ihanaa viikonloppua.
Sunnuntaina halusin Joshuan kuvaavan videota puhelimeeni, kun hän työntyy minuun doggy stylessa ja vetää ulospäin ja pikkuhäppärini ikäänkuin pitävät kiinni, että älä karkaa. Häppärini olivat aivan punaiset ja turpeat. Otin vielä muutaman kuvan stondiksessa esinahka takana ja terskan päällä.
Vähän ennen lähtöään Joshua kertoi lähtevänsä viiden päivän kuluttua kotimaahansa ja menevänsä melkein heti avioliittoon. Morsian on paikallisen helluntaiseurakunnan pastorin tytär ja neitsyt. Joshua kiitteli kovasti minua mukavasta ja opettavasta viikonlopusta.
Kun mieheni kotiutui mökiltä, kiitin häntä synttärilahjasta, mutta vasta muutaman päivän jälkeen hän pääsi kuittaamaan kiitoksen konkreettisesti. Shane Diesel heitettiin roskiin.
.
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos... melkoisia satuja täällä keksitään.
Tämä jatkehan on aivan järkyttävän kokoinen. Miten tuollainen mahtuu sisään kun vielä koko entisestään kasvaa päälle laitettaessa??
Hitaasti, lämmitellen ja liukkaria kannattaa varata. Kerro miten meni
Minä annan miinusta kaikille, sillä kellään ei voi olla isompaa kuin miehelläni, jolla on 13cm
Vierailija kirjoitti:
Tämä jatkehan on aivan järkyttävän kokoinen. Miten tuollainen mahtuu sisään kun vielä koko entisestään kasvaa päälle laitettaessa??
Kyl löysään aina uppoo.
Tätä jatketta kun kattelee, niin pohtii voiko kiimaan kuolla. Miten ukkelille kehtaan ikinä ehdottaa? Mä haluun
Vierailija kirjoitti:
Tätä jatketta kun kattelee, niin pohtii voiko kiimaan kuolla. Miten ukkelille kehtaan ikinä ehdottaa? Mä haluun
Vähä se ukkeli nikotteli, nyt on tulossa. Pikku jurreissa näytin tän..
Vierailija kirjoitti:
Meidän muijaan meni hulahtamalla. ei minkäänlaista ongelmaa.
Vähän heikommin varusteltu mieheni osti minulle 29v -lahjaksi vuosi sitten maaliskuussa kyseisen jatkeen. Käytimme sitä aina silloin tällöin. Kun mieheni sitten uutenavuotena kysyi rehellistä mielipidettä, sanoin koon ja värin olevan ehdottoman hyvän, mutta muovimaisuus pilaa fiilikset.
Maaliskuussa, kun oli perjantaina 30v -päiväni, mieheni tuli töiden jälkeen kotiin mustan miehen kanssa. "Tämä on meidän työpaikan ghanalainen harjoittelija, Joshua. Hän on käynyt kaikissa mahdollisissa testeissä ja työpaikan saunaillassa näkemäni mukaan ei juuri jää häviölle Shane Dieselille. Hyvää syntymäpäivää kulta. Minä menen mökille ja palaan sunnuntai-iltapäivällä."
Täytyy sanoa, että Joshua kirjaimellisesti täytti odotukseni.
Laura 30