Shane Diesel jatke joululahjana
Ostin vaimolle joululahjaksi Shane Diesel penisjatkeen kun ajattelin että kokeillaas jotain uutta. Olikin vähän isompi kuin mitä kuvittelin, meinasin tulla heti ensisovituksella kun aloin miettimään että miltähän vaimosta mahtaa tuntua kun tällä lykkii. Aika pehmeää materiaali jatke on.
Sängyssä sopivassa välissä sanoin että nyt kokeillaankin joululahjaa ja laitoin jatkeen päälle, vaimo oli vähän sitä mieltä että ei mahdu mutta komensin selälleen jalat levälleen ja aloin työntämään tummaa jatketta vaimoon. Hitaasti se alkoi uppoamaan pilluun, kuulemma ihanan iso, täyttävä ja pehmeän tuntuinen. Ei mahtunut kokonaan mutta reilulla puolikkaalla mitalla sai panna ihan kunnolla ja vaimo ulisi ja ulisi. Ihan kuin olisi bbc leffaa katsonut. aika vaikuttava kokemus oli, molemmin puolin.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa luettiin tätä säiettä ja hän kysyi, että ostetaanko meillekin..
Pöksyt kastuu näitä kokemuksia lukiessa, mutta miten miehen normimulkku tuntuu tällaisen patukan jälkeen? Vai tuleeko tästä vakituinen vieras? Aika paljon leluja käytetään muutenkin
Ostakaa samalla kenkälusikka että sen velton jatkeen saa survottua sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöksyt kastuu näitä kokemuksia lukiessa, mutta miten miehen normimulkku tuntuu tällaisen patukan jälkeen? Vai tuleeko tästä vakituinen vieras? Aika paljon leluja käytetään muutenkin
Ostakaa samalla kenkälusikka että sen velton jatkeen saa survottua sisään
Sulla taitaa olla liian pieni muna tähän, lyhennä jatketta vähän.
Shane, mikä on tämän sisähalkaisija? Oma muna on vain n. 3.5cm-4cm halkaisijaltaan, miten tämä toimiin shanen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Shane, mikä on tämän sisähalkaisija? Oma muna on vain n. 3.5cm-4cm halkaisijaltaan, miten tämä toimiin shanen kanssa.
Hyvin huonosti
Mitähän se nyt ois halkaisijaltaan, ehkä 2,5-3 cm. Ongelma tän jatkeen kanssa on se, että se on tosi pehmeää matskua ja tietty tosi paksu. Yhdynnässä se tavallaan jää kiinni naisen sisälle ja miehen kalu vaan soutaa ja pumppaa siellä jatkeen sisällä. Ellet pidä siitä juuresta käsin kiinni. Mutta siltikin kun se matsku on joustavaa ja venyvää niin jatkeen terska on aikalailla paikoillaan pimpsassa eikä liiku samalla lailla kuin normisti. Oma vehje on 18-19 cm pitkä ja halkaisija sen verran että ei mene wc-rullan sisään.
Muita jatkeita kokeiltu useampia, Tommy Gun oli ehkä paras. M52
Paljonko tämän jatkeen kanssa on kokonaisuudella halkaisija. Itse Shane jatke on ilmeisesti 5.5cm ja kun laittaa sinne esim 4cm sisään niin kuinka paljon pullistuu.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tämän jatkeen kanssa on kokonaisuudella halkaisija. Itse Shane jatke on ilmeisesti 5.5cm ja kun laittaa sinne esim 4cm sisään niin kuinka paljon pullistuu.
Ympärysmitta on 21,5-22 cm meidän varustuksella, eli saman verran kuin kaljatölkki :-O
Vierailija kirjoitti:
Me tilattiin tämä jatke, mutta kaljatölkin paksuinen??!! Mun sisään mahtuu just miehen kolme sormea, neljä ei mene ja nyt pitäisi kohta tölkki saada mahtumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärysmitta on 21,5-22 cm meidän varustuksella, eli saman verran kuin kaljatölkki :-O
Eli Halkaisija: noin 66 mm (eli 6,6 cm)
Hankaluus näissä jatkeissa on tosiaan se, että jää naiseen kiinni ja miehenä lykit pelkkää jatketta. Toki sekin leventää jatketta pillun suulta, joka voi tuntua naisesta kivalta.
Miehelle tämä on aika jees, jos nainen on löysäpilluinen - tulee pilluun kivasti tiukkuutta lisää. Tuntuma jatkeessa ei tietenkään vedä vertoja aidolle pillulle.
Liukkaria reippaasti - siis jatkeen sisään - sitähän sä nait siinä
Vierailija kirjoitti:
Hankaluus näissä jatkeissa on tosiaan se, että jää naiseen kiinni ja miehenä lykit pelkkää jatketta. Toki sekin leventää jatketta pillun suulta, joka voi tuntua naisesta kivalta.
Miehelle tämä on aika jees, jos nainen on löysäpilluinen - tulee pilluun kivasti tiukkuutta lisää. Tuntuma jatkeessa ei tietenkään vedä vertoja aidolle pillulle.
Siis ei yhtään liukkaria jatkeen sisään, eihän se pysy mulkussa kiinni ja käy just noin, kuin ylhäällä
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin kävi näin mutta sitten hommasin sellaisen jatkeen jossa tulee renksu kiveksien taakse ja homma alkoi luistamaan. Olikohan Perfect Fit merkkinen
Eikun se perfect fit oli nimenomaan se huono. Fantasy xtensions oli se renksulla oleva
Reilusti liukkaria, nimenomaan siihen jatkeen päälle ja myös aktin aikana niin luistaa hyvin.
Minä olen varovaisesti tähän Shane Diesel-jatkeeseen tehnyt n. 2.5cm leveän viillon mistä saa kivasti pallit läpi, pysyy hyvin paikoillaan.
Aina panohommissa sitä liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tilattiin tämä jatke, mutta kaljatölkin paksuinen??!! Mun sisään mahtuu just miehen kolme sormea, neljä ei mene ja nyt pitäisi kohta tölkki saada mahtumaan
Ai että, mukavia hetkiä onkin meillä Shanen kanssa vietetty. Ihan uskomattoman paksuinen miehen kalun päällä, ollaankin vielä harjoiteltu ohuen dildon päällä. Näin paksuus ei ole niin jäätävä, mies saa leikkiä tällä ja työnnellä mulle mahtavat orkut. Tää pehmeys tekee tästä täydellisen lelun, varmasti sattuisi, jos olisi kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, mukavia hetkiä onkin meillä Shanen kanssa vietetty. Ihan uskomattoman paksuinen miehen kalun päällä, ollaankin vielä harjoiteltu ohuen dildon päällä. Näin paksuus ei ole niin jäätävä, mies saa leikkiä tällä ja työnnellä mulle mahtavat orkut. Tää pehmeys tekee tästä täydellisen lelun, varmasti sattuisi, jos olisi kova.
Eilen illalla oltiin sängyssä ja kaivoin jatkeen ja ohuen dildon lelulaatikosta esiin, mies hymyili tyytyväisenä ja käski selälleen sängylle. Tällä kertaa hän kuitenkin laittoi sen munaansa ja lupasi olla varovainen. Otin paksun jatkeen hieman kauhuissani käteeni ja aloin sitä pillun suulla pyörittelemään ja vetelin ees taas sisään. Mies alkoi varovasti sitä sisään työntelemään ja kävi sivuittain viereeni, mistä pääsi klittaani hieromaan. Olin niin täynnä ja vasta puolessa välisssä. Tuntui ihanalta, kun jatke oli miehessä eikä dildossa. Ihanan hitaasti mies itseään työnteli ja jossain kohtaa tunsin miehen jalat itseäni vasten ja jatke oli kokonaan sisällä. Mies veti hitaasti ulos ja työnsi sen koko pituudelta kerralla sisään, samalla lähti sellainen orkku, että en ole moista kokenut, kun tämä kaljatölkin paksuinen pehmeä jatke upposi minuun. Mies siirtyi lähetyssaarnaajan panemaan pitkillä vedoilla ja tuli varmaam minuutin jälkeen. Ihana kokemus.
Ehhehee.
Kiva runkku tarina sulta. Kaljatölkin paksuinen objekti pillussa = messuhalli.