Erika Vikman jätti Jyrki 69:n
Erika jätti Jyrkin vähän ennen itsenäisyyspäivää, Seiskan sisäpiirin lähde paljastaa.
Kommentit (1712)
Vierailija kirjoitti:
Millainen on täydellinen rakkaustarina?
Odottamaton, räiskyvä ja seikkailullinen. Se on kuin elokuinen ilotulitus Venetsiassa.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009105038.html
Nyt on kyllä Jyrki lattea! Ilmaisunsa yhtä omaperäisiä kuin villasukat arkisena tiistai-iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, mä lähden tästä nyt metsästämään Jyrkiä.
Ellet itse tule metsästetyksi ensin muiden Jyrkin metsästäjien taholta... Vapise Helsinki!
Tästä tulisi kyllä aika hyvä musiikkivideoh
Niin kliseinen ja lattea!
Tai no - jos metsästäjät juoksevat Jykän perässä villasukissa! Sellaisissa perinteisissä harmaa-musta -raidallisissa pitkävartisissa sukissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikaa haukutaan tyylistään. Monet tangokuningattaret ovat vaipuneet unholaan, ei se tangoilu elätä. Arja Koriseva pärjännyt parhaiten. Pukeutua voisi tyylikkäämmin kuin PVC-asuihin. Usein on niin, kun on joku imago luotu, siitä on vaikea irtaantua. Kikka yritti vakavampaa laulajana, muutos ei miellyttänyt yleisöä.
Olin teini kun Kikka oli suosiossaan. Hänen tyylinsä oli tunkkainen ja halpa setämiesten unelma kaikkinen pikkutuhmuuksineen ja sen vuoksi se ällötti itseäni. Oli varmaan levy-yhtiön setien pakottamaa, en tiedä mitä hän itse olisi oikeasti halunnut.
Erika osaa oikeasti laulaa monenlaista ja hänen tyylinsä on raikas, moderni ja hänen itsensä luoma.
Heissä on ehkä?? jotain samaakin, mutta ainakin minulle kokonaisuus ja fiilis näyttäytyy ihan erilaisena. Minusta Erika on hauska, viihdyttävä, persoonallinen ja raikas - lisäksi hän tuntuu itse tietävän ja hallitsevan sitä mitä tekee.
En ymmärrä miksi häntä haukutaan niin paljon, eikö voi vain sivuuttaa, jos ei tykkää. Toivon Erikalle hyviä biisejä ja kehittymistä edelleen haluamallaan tavalla. Ja voimia kaiken haukkumisen kestämiseen <3
Tiedoksi, että Kikka oli fiksu ja tiesi täysin missä meni ja mitä teki, ei ollut setämiesten pakottamana eikä mikään teini. Kikka oli hauska, koska nimenomaan tiesi mitä teki ja oli täysillä mukana, mutta ei tosissaan.
Ei hän mikään mun idolini tod. ollut, mutta tuon satun tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, mä lähden tästä nyt metsästämään Jyrkiä.
Ellet itse tule metsästetyksi ensin muiden Jyrkin metsästäjien taholta... Vapise Helsinki!
Tästä tulisi kyllä aika hyvä musiikkivideoh
Niin kliseinen ja lattea!
Tai no - jos metsästäjät juoksevat Jykän perässä villasukissa! Sellaisissa perinteisissä harmaa-musta -raidallisissa pitkävartisissa sukissa.
Joo, olen kaavoihini kangistunut, myönnetään. Mutta kammioni kiviseinässä pyörivä ratas kaipaa hulmutukkaansa. Ajattele sitä tukkaa vellomassa ylös alas. Sitä paiti sehän on epävarmalle miehelle turvallisimman tilan paikka, ei edes tarvitse pelätä, että muija karkaa :)
Siis onko tuo Erika muka alle 30?
Ei näytä päivääkään alle 45-vuotiaalta. Tyyli tunkkainen.
Sai tarvitsemansa huomion ja julkisuuden tällä tempauksella. Ei ollut enää jyrkille käyttöä joten pois vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikaa haukutaan tyylistään. Monet tangokuningattaret ovat vaipuneet unholaan, ei se tangoilu elätä. Arja Koriseva pärjännyt parhaiten. Pukeutua voisi tyylikkäämmin kuin PVC-asuihin. Usein on niin, kun on joku imago luotu, siitä on vaikea irtaantua. Kikka yritti vakavampaa laulajana, muutos ei miellyttänyt yleisöä.
Olin teini kun Kikka oli suosiossaan. Hänen tyylinsä oli tunkkainen ja halpa setämiesten unelma kaikkinen pikkutuhmuuksineen ja sen vuoksi se ällötti itseäni. Oli varmaan levy-yhtiön setien pakottamaa, en tiedä mitä hän itse olisi oikeasti halunnut.
Erika osaa oikeasti laulaa monenlaista ja hänen tyylinsä on raikas, moderni ja hänen itsensä luoma.
Heissä on ehkä?? jotain samaakin, mutta ainakin minulle kokonaisuus ja fiilis näyttäytyy ihan erilaisena. Minusta Erika on hauska, viihdyttävä, persoonallinen ja raikas - lisäksi hän tuntuu itse tietävän ja hallitsevan sitä mitä tekee.
En ymmärrä miksi häntä haukutaan niin paljon, eikö voi vain sivuuttaa, jos ei tykkää. Toivon Erikalle hyviä biisejä ja kehittymistä edelleen haluamallaan tavalla. Ja voimia kaiken haukkumisen kestämiseen <3
Tiedoksi, että Kikka oli fiksu ja tiesi täysin missä meni ja mitä teki, ei ollut setämiesten pakottamana eikä mikään teini. Kikka oli hauska, koska nimenomaan tiesi mitä teki ja oli täysillä mukana, mutta ei tosissaan.
Ei hän mikään mun idolini tod. ollut, mutta tuon satun tietämään.
Kikkahan veti huumoria lauluissaan ja showssaan koska bimbohuumori möi siihen aikaan erityisen hyvin (muistatte varmaan tuon ajan blondivitsit?), mutta hänessä oli myös se taiteellinen herkkä vakava puoli, olen siis kuullut muilta artisteilta tämän.
Erika voisi tehdä coveroituna Stigin biisin Puumaa mä metsästän, vaihtaa siihen vaan että Papparaista mä metsästän.
Danny osteli Erikalle 2500 euron Saint Laurent-luksuslaukkuja ja merkkivaatteita, tuolla oikein esittelee logoja kun päässyt Dannyn siivellä Vegasiin ostelemaan
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Dannyn ostama Vuittonin 2000 euron putkikassi kentällä?
Logoja ja merkkejä vapaa-ajallakin, puserossa, tennareissa
.
Ehkä Jyrki ei suostunut olemaan mikään luksuslahjojen ostelija? Eikä fanita mitään turhantärkeitä pinnallisia merkkituotteita ym?
Eikä kenenkään tarvitsekaan, jokainen ostakoot omat tuotteensa.
Vierailija kirjoitti:
Erika voisi tehdä coveroituna Stigin biisin Puumaa mä metsästän, vaihtaa siihen vaan että Papparaista mä metsästän.
Tahdon saada rikkaan ;)
On erittäin normaalia kokea pikaromansseja, etenkin jos sillä saa myönteistä julkisuutta ja pääsee vähän hämmentämään suurta yleisöä. Jyrkillä on hyvin hallussa ne metaforat, mitä suuri yleisö haluaa kuulla: on pelastusköyttä, ritaria ja prinsessaa, vampyyrin sydämenlyöntejä ja ties mitä. Huomasitte varmaan syksyllä, että nämä hänen haastattelunsa naistenlehdissä julkaistiin alunperin niin, että lehdet oli muovitettu. Ne oli siis pakko ostaa, että pääsi lukemaan. Tai maksaa lukuoikeuksista verkossa.
En väheksy Vikmanin älykkyyttä, mutta tuskin pitemmän päälle voi pyöriä akateemisissa kuvioissa. Mutta ihana pikaromanssi, jolla kaiken kukkuraksi pääsivät hiukan tienaamaan ja rakentamaan brändiään, mikäs siinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon saada rikkaan ;)
Kyllähän siihen työmieskin tarpeensa tekis...
Vierailija kirjoitti:
True love
Ja tosirakkauden ensisuudelma
*haaveilee*
Erikasta jäänyt sellainen mielikuva, että yrittää pitää itseään julkisuudessa kuuluisien miesten vanavedessä. Tuskin häntä muuten olisi alunperinkään mitenkään noteerattu.
Jyrkin ei pidä muuttaa tyyliään, vaan pitää olla vampyyri vielä Dannyn ikäisenä. Puku- ja ruutupaitamiehiä on jo pilvin pimein.
Kuulemma biseksuaalisuus muodostui kynnyskysymykseksi. Erikoista. Eikö Erika ole sanonut itsekin olevansa bi?
Neulon sille just uusia villasukkia.