Erika Vikman jätti Jyrki 69:n
Erika jätti Jyrkin vähän ennen itsenäisyyspäivää, Seiskan sisäpiirin lähde paljastaa.
Kommentit (1712)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska: Ehkä Jyrkin rakkauden liekki paloi suuremmalla sydämellä kuin Erikan, ja rokkari halusi edetä kaikessa nopeammin. Se ei sopinut Erikalle, joka laittoi hommalle lopullisen stopin.
Ovat ilmeisemmin saaneet asiat puhuttua, ja yleensähän noissa pitää edetä sen hitaimman osapuolen tahdissa. Malttia Jyrkiä, kyllä se Erika sun on ja Erika, älä päästä tota lähtemään. Se, että se palvoo sua, on asia, joka on maailman ihanin. Ja jos meillä kaikki miehet kohtelis naistaan niin, että voi sanoa palvovansa, tässä maailmassa olis todella paljon vähemmän ongelmia. Ole ylpeä, että olet löytänyt tällaisen aarteen.
On teillä oudot käsitykset aarteesta.
Sananlaskujen kirja 31:10-31 FB92
Jos hyvän vaimon löydät, löydät aarteen, kalliimman kuin meren helmet. Häneen voit aina luottaa, hän pitää puutteen loitolla sinusta. Hän toimii miehensä parhaaksi, ei vahingoksi, kaikkina elämänsä päivinä. Hän huolehtii villasta ja pellavasta, hänen kätensä ahkeroivat iloisesti. Hän on kuin laiva, hän hankkii ravintoa etäältäkin. Kun vielä on yö, hän nousee, valmistaa ruoan talonsa väelle ja jakaa ravinnon palvelustytöilleen. Hän löytää hyvän pellon ja ostaa sen, omin varoin hän perustaa viinitarhan. Hän vyöttää itsensä tarmolla ja tarttuu työhönsä riuskoin ottein. Hän näkee työnsä tulokset, hän ei sammuta lamppua yölläkään. Hänen sormensa kulkevat kehräpuulla, hän ei päästä kädestään värttinää. Hän avaa kätensä onnettomalle ja antaa apuaan köyhälle. Pakkanen ja lumi eivät häntä säikytä, sillä hän on varannut perheelleen talvivaatteet. Omin käsin hän valmistaa peitteet, hänen pukunsa ovat pellavaa ja purppuraa. Hänen miehensä saa osakseen kunnioitusta istuessaan vanhinten kokouksessa. Hän tekee pellavapaitoja myytäväksi ja toimittaa vöitä kauppiaille. Häntä seuraa menestys ja kunnia, hän katsoo hymyillen tuleviin päiviin. Kun hän puhuu, hän puhuu viisaasti, antaa neuvoja ystävällisin sanoin. Hän valvoo kaikkea, mitä talossa tehdään, eikä laiskana leipäänsä syö. Hänen poikansa kiittävät häntä, hänen miehensä puhkeaa ylistämään: Monet naiset ovat uutteria ja taitavia, mutta sinä olet ylitse kaikkien muiden. Kauneus katoaa, viehätys haihtuu, ylivertainen se vaimo, joka pelkää Herraa! Kiittäkää häntä hänen hyvistä töistään, ylistäkää häntä kaikkien kuullen
Keksi omia laineja, niin saattaa lohjetakin joskus.
Jyrki vaikuttaa olevan aina ihan superinnostunut kaikesta mihin ryhtyy. Unicef-pestissä antoi todella innostuneita lausuntoja, vaikka työ varmasti aiheutti hänelle henkilökohtaista huolta ja surua. Samoin aikoinaan kun hän juonsi radio-ohjelmaa, hän spiikkasi jokaisen biisin sisään sanoilla "seuraavaks tulee maailman paras biisi!!!". Siis joka ikinen oli paras, vaikka radio-ohjelman tekeminen ei todellakaan ollut hänen normaalia työtään, joka häntä kiinnosti (kuten av:lla on puhuttu, hän on lääkekemisti, ei dj). Tämä ihan yletön intoilu jokaisesta eteen heitetystä, joskus epämukavastakin tehtävästä taitaa jopa olla ihan hänen tavaramerkkinsä. Hän vaahtoaa täysillä kaikista uusista jutuista. Hän on sikäli todella hyvä markkinointiväline. Kuluneen näköinen vanha ukko, joka intoilee kuin pikkupoika.
Voi olla, että romanssimarkkinointi on tullut vihdoin Suomeen ja tuo romanssi oli käsikirjoitettu markkinointitarkoituksiin, hyödyntäen Jyrkin hupsua intoilutyyliä ja toisaalta sille kontrastina Erikan uutta kovistyyliä. Tarinan loppukin on noin koukuttava ja markkinointihenkinen. Nuoren naislaulajan ja vanhan muusikkomiehen stoori on kuin suoraan Star is bornista, johon VE:ssä itse asiassa vihjattiinkin.
Kumpikaan ei ole mikään reppana, joten oli oikea ero tai käsikirjoitettu "kohuero", mitä väliä. Sulan sai hattuunsa kumpikin ja varmasti pysyvät ystävinä.
Tässä oli hirveän hauskoja piirteitä, kuten että yks varmaan isketyimpiä rokkareita esitettiin jonain erakkohiihtäjänä. Samoin se oli hauskaa, että goottirokkarilla oli juttu iskelmätähden kanssa, vieläpä iskelmätähden, jota moni haukkui rupsahtaneeksi = goottirockin perinteisen naisihanteen vastaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska: Ehkä Jyrkin rakkauden liekki paloi suuremmalla sydämellä kuin Erikan, ja rokkari halusi edetä kaikessa nopeammin. Se ei sopinut Erikalle, joka laittoi hommalle lopullisen stopin.
Ovat ilmeisemmin saaneet asiat puhuttua, ja yleensähän noissa pitää edetä sen hitaimman osapuolen tahdissa. Malttia Jyrkiä, kyllä se Erika sun on ja Erika, älä päästä tota lähtemään. Se, että se palvoo sua, on asia, joka on maailman ihanin. Ja jos meillä kaikki miehet kohtelis naistaan niin, että voi sanoa palvovansa, tässä maailmassa olis todella paljon vähemmän ongelmia. Ole ylpeä, että olet löytänyt tällaisen aarteen.
On teillä oudot käsitykset aarteesta.
Sananlaskujen kirja 31:10-31 FB92
Jos hyvän vaimon löydät, löydät aarteen, kalliimman kuin meren helmet. Häneen voit aina luottaa, hän pitää puutteen loitolla sinusta. Hän toimii miehensä parhaaksi, ei vahingoksi, kaikkina elämänsä päivinä. Hän huolehtii villasta ja pellavasta, hänen kätensä ahkeroivat iloisesti. Hän on kuin laiva, hän hankkii ravintoa etäältäkin. Kun vielä on yö, hän nousee, valmistaa ruoan talonsa väelle ja jakaa ravinnon palvelustytöilleen. Hän löytää hyvän pellon ja ostaa sen, omin varoin hän perustaa viinitarhan. Hän vyöttää itsensä tarmolla ja tarttuu työhönsä riuskoin ottein. Hän näkee työnsä tulokset, hän ei sammuta lamppua yölläkään. Hänen sormensa kulkevat kehräpuulla, hän ei päästä kädestään värttinää. Hän avaa kätensä onnettomalle ja antaa apuaan köyhälle. Pakkanen ja lumi eivät häntä säikytä, sillä hän on varannut perheelleen talvivaatteet. Omin käsin hän valmistaa peitteet, hänen pukunsa ovat pellavaa ja purppuraa. Hänen miehensä saa osakseen kunnioitusta istuessaan vanhinten kokouksessa. Hän tekee pellavapaitoja myytäväksi ja toimittaa vöitä kauppiaille. Häntä seuraa menestys ja kunnia, hän katsoo hymyillen tuleviin päiviin. Kun hän puhuu, hän puhuu viisaasti, antaa neuvoja ystävällisin sanoin. Hän valvoo kaikkea, mitä talossa tehdään, eikä laiskana leipäänsä syö. Hänen poikansa kiittävät häntä, hänen miehensä puhkeaa ylistämään: Monet naiset ovat uutteria ja taitavia, mutta sinä olet ylitse kaikkien muiden. Kauneus katoaa, viehätys haihtuu, ylivertainen se vaimo, joka pelkää Herraa! Kiittäkää häntä hänen hyvistä töistään, ylistäkää häntä kaikkien kuullen
Keksi omia laineja, niin saattaa lohjetakin joskus.
Ei kannata keksiä pyörää uudestaan.
Umpirakastunut Jyrki 69 vastaa 29:ään rakkauteen liittyvään kysymykseen – ”Tunnen itseni hupsuksi, kun näin antaudun tunteiden vietäväksi”
Rockmuusikko Jyrki Linnankivi eli pitkään yksin, mutta nyt hän on rakastunut mies. –Ystäväpiiristä on kuulunut vilpittömiä helpotuksen huokauksia ja riemunkiljahduksia. Minusta on selvästi oltu huolissaan.
HYMYSTÄ ei voi erehtyä. Jyrki 69 eli Jyrki Linnankivi, 53, on rakastunut mies.
– Tämä on tuore kokemus, hän myöntää.
Sen verran puskista rakkaus astui elämään, että The 69 Eyesin keulahahmo on vieläkin hämmentynyt, lähes shokissa.
Hän oli elellyt korona-ajan omissa oloissaan ja ”ilman tunne-elämää” hyvin tyytyväisenä. Lukenut, kävellyt luonnossa ja hiihtänyt, tehnyt musiikkia.
– Olin järjestänyt elämäni ja asiani niin, että minulla on kaikki, mitä tarvitsen. Olin todella tasapainossa itsekseni ja yksikseni.
Sitten tulivat Vain elämää -ohjelman kuvaukset, missä itseään epäsosiaaliseksi kuvaava muusikko vietti aikaa uusien ihmisten kanssa ja yllättyi.
– Koskaan ei ole liian myöhäistä rakastua!
Jyrki kertoo lähipiirinsä iloitsevan uudesta käänteestä.
– Ystäväpiirissä on kuulunut vilpittömiä helpotuksen huokauksia ja riemunkiljahduksia. Minusta on selvästi oltu huolissaan.
Myös Jyrkin 88-vuotiaan tädin toive on toteutunut.
– Täti kertoi tasaisin väliajoin minulle, kuinka häntä harmittaa, että joku ihminen jää paitsi näin mukavasta ihmisestä. Enää hänen ei tarvitse siitä huolehtia.
– Tämä on niin kova juttu! On hienoa hypätä tähän vuoristorataan, Jyrki sanoo.
– Rakkaus on terveellistä, sitä on hyvä saada ihan senkin takia. Tämä on herättänyt vanhan vampyyrin sydämen läpättämään.
Jyrkistä on kiinnostavaa, että ikä ei ole muuttanut rakastumisen tunnetta.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009105038.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen pari olivatkin.
Erika on melko nuori vielä mutta tahallisesti tai tahattomasti antaa viisikymppisen vaikutelman.
Tämä rokkari taas on jo kuudennella kymmenennellään mutta yrittää leikkiä teiniä kireissä farkuissaan, kilisevissä ketjuissaan ja värjätyssä letissään.
Kumpikin tasapainottomia omalla tavallaan.
Rokkari kilisevissä ketjuissaan ja värjätyssä letissään on tasapainoton? Mitäpä jos se juurikin on tasapainoa? On löytänyt oman itsensä ja oman tyylinsä - sinut itsensä ja maailman kanssa? Siitä huolimatta, että kannatan ihmisten oikeutta olla persoonallisia omia itsejään ikäkausistaan huolimatta, niin olen sitä mieltä että Jyrki olisi karismaattisempi lyhyessä kampauksessa. Useiden vanhempien rock-herrojen karisma vain lisääntyy, kun letti lyhenee. Näin tapahtui mm. Pate Mustajärvelle.
(Däni ei ole tätä vielä tajunnut, luulee harvojen haivenensa liehuvan edelleen nuorentaen häntä, vaikka juttu on juuri päinvastoin)
Minä en näe kiliseviä kettinkejä yms tasapainoisuutena enkä varsinkaan "omana itsenään" olemisena. Kysehän on kuitenkin rokkarin imagosta, joka on luotu fantasioiden joskus monta vuosikymmentä sitten. Oikeasti uskon, että niin Erika kuin Jyrki viihtyvät parhaiten omina itsenään noista imagoroolivaatteista riisuttuina.
En minäkään luule, että Jyrki tälläytyy mustaan nahkatakkiin kilisevine kettinkeineen yms. kotioloissa telkkarin äärelle iltamaidon ja voileivän kanssa. Onhan se hiukan epämukavaa. Eiköhän flaneli ja reinot jalassa ole lopultakin vampyyri-imagoa miellyttävämpää. Kyse onkin symboliikasta. Ulkoinen symboloi sisäistä vapautta ja rajattomuutta. Julkisuudessa kuuskymppinen mustassa pitkässä letissä symboloi vapautta, sitä että ei ole pakko mennä kaavojen mukaan.
Mä oon vähän ajatellut, että voisin ottaa hiuspidennykset ja värjätä tukan mustaksi.. Symboloimaan vapauttani.
Ehei se sun kohdalla varmaan toimisi. Ei vaikuttaisi autenttiselta. Sun kohdalla se olisi lähinnä joku Kummelin karikatyyri - sorry :D
Mutta 54-vuotiaan kemistin kohdalla vaikuttaakin autenttiselta?
Olisi kiva nähdä, miltä Jyrki näyttäisi aikuisen miehen vaatteissa ja kuosissa. Antaisi luonnollisen hiusvärin paljastua mahdollisine harmaine hiuksineenkin, leikkaisi lettinsä lyhyemmäksi ja tyylikkääksi, pukisi ylleen hyvin istuvan puvun ja maukkaasti valitun solmion kaulaan. Saattaisi näyttää hyvältäkin - ja olisi autenttisemman näköinen kuin nykyinen mieslapsiluukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Erika antoi taas Yonan kanssa haastattelua. Ihan luontevaa, mutta aika sama kuin mitä monet suosiohakuiset tekevät. Jos jostain saa huomiota kuten Vain elämää -ohjelmasta, sitten tykätään esiintyä samassa mukana olevien kanssa. Henkistä tukea ja näkyvyyttä.
Erika turmeli ihanan Yonan :(
En pitänyt Yonasta. Ei juurikaan omia mielipiteitä, ainoastaan kaikkien mielistelyä Vain Elämää ohjelmassa. Ehkä johtui siitä että ns. altavastaajana meni tuonne.
Naisilla tuollainen piirre usein on että aletaan kehumaan kaikkia ylitsevuotavasti.
Kun on luonut itselleen tuollaisen halvan ja huorahtavan kikkeliinatyylin, se jättää ikuisen leiman, josta on vaikea päästä eroon, jos haluaisi muuttaa uransa suuntaa. Vaikka pukisi päälleen kymmenentuhannen euron paljettimekon, se näyttää edelleen halvalta kikkeliinamekolta. Hän aloitti tätitangolla ja teki "nuorennusloikkauksen" toiseen äärimmäisyyteen, jossa "musiikki" on mitään sanomatonta kevyttä kikkelinakuraa. Jostain luin, että Dannykin oli sanonut, ettei Cicciolina-imagoon kannata jäädä kiinni.
Miten nainen isketään?
Laitan magneettiominaisuuteni päälle. Se vetää puoleensa. Olen vanhan liiton jäbä, ja naisten hyörinä Elviksen ympärillä leffoissa oli jotain sellaista, mitä kohden halusin nuorena mennä. Kun yksi nainen lähti, toinen tuli. Nykyään välttelen sellaista. Rockbändin laulajana olen saanut kaiken sen huomion aikaa sitten.
Oletko romanttinen?
Olen. Ostan kukkia niin usein kuin mahdollista ja huomioin toisen niin hyvin kuin vain osaan. Pyrin järjestämään romanttisia, arjesta pois vieviä hetkiä. Teot voivat olla pieniä ja arkisiakin. Tärkeintä on, että tunne tulee ilmi toiselle.
Mikä merkitys on ikäerolla?
Rakkaushan on iätön, ajaton ja paikaton. Myös ikuinen. Siihen eivät päde fysiikan määreet, kuten aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika on melko nuori vielä mutta tahallisesti tai tahattomasti antaa viisikymppisen vaikutelman.
Tämä rokkari taas on jo kuudennella kymmenennellään mutta yrittää leikkiä teiniä kireissä farkuissaan, kilisevissä ketjuissaan ja värjätyssä letissään.
Rokkari kilisevissä ketjuissaan ja värjätyssä letissään on tasapainoton? Mitäpä jos se juurikin on tasapainoa? On löytänyt oman itsensä ja oman tyylinsä - sinut itsensä ja maailman kanssa? Siitä huolimatta, että kannatan ihmisten oikeutta olla persoonallisia omia itsejään ikäkausistaan huolimatta, niin olen sitä mieltä että Jyrki olisi karismaattisempi lyhyessä kampauksessa. Useiden vanhempien rock-herrojen karisma vain lisääntyy, kun letti lyhenee. Näin tapahtui mm. Pate Mustajärvelle.
(Däni ei ole tätä vielä tajunnut, luulee harvojen haivenensa liehuvan edelleen nuorentaen häntä, vaikka juttu on juuri päinvastoin)
Minä en näe kiliseviä kettinkejä yms tasapainoisuutena enkä varsinkaan "omana itsenään" olemisena. Kysehän on kuitenkin rokkarin imagosta, joka on luotu fantasioiden joskus monta vuosikymmentä sitten. Oikeasti uskon, että niin Erika kuin Jyrki viihtyvät parhaiten omina itsenään noista imagoroolivaatteista riisuttuina.
En minäkään luule, että Jyrki tälläytyy mustaan nahkatakkiin kilisevine kettinkeineen yms. kotioloissa telkkarin äärelle iltamaidon ja voileivän kanssa. Onhan se hiukan epämukavaa. Eiköhän flaneli ja reinot jalassa ole lopultakin vampyyri-imagoa miellyttävämpää. Kyse onkin symboliikasta. Ulkoinen symboloi sisäistä vapautta ja rajattomuutta. Julkisuudessa kuuskymppinen mustassa pitkässä letissä symboloi vapautta, sitä että ei ole pakko mennä kaavojen mukaan.
Mä oon vähän ajatellut, että voisin ottaa hiuspidennykset ja värjätä tukan mustaksi.. Symboloimaan vapauttani.
Ehei se sun kohdalla varmaan toimisi. Ei vaikuttaisi autenttiselta. Sun kohdalla se olisi lähinnä joku Kummelin karikatyyri - sorry :D
Olisi kiva nähdä, miltä Jyrki näyttäisi aikuisen miehen vaatteissa ja kuosissa. Antaisi luonnollisen hiusvärin paljastua mahdollisine harmaine hiuksineenkin, leikkaisi lettinsä lyhyemmäksi ja tyylikkääksi, pukisi ylleen hyvin istuvan puvun ja maukkaasti valitun solmion kaulaan. Saattaisi näyttää hyvältäkin - ja olisi autenttisemman näköinen kuin nykyinen mieslapsiluukki.
Jättäkää te tylsimykset meille joillekin Jyrkejä ihailtavaki. Teille on tylsimyksiä koko maailma täynnä. Jyrkejä on liian vähän.
Miten hurmaat naisen?
Olen vanhanaikainen, ja minulla on vanhanaikaiset herrasmiehen tavat. Alkuun pääsee, kun ottaa toisen huomioon. Toteutan ritarillisuutta, uhrautuvaisuutta ja kohteliaisuutta. Annan naisen tuntea arvonsa. Oma ego pitää jättää pois. Minut ovat kasvattaneet äitini ja mummo, vahvat ja viisaat naiset. Tavat ja kunnioitus naisia kohtaan ovat peräisin heiltä.
Rakkaudessa ollaan tasavertaisia. Annan toiselle mieluummin enemmän tilaa kuin otan itse. Määrätietoisuus ja päättäväisyys – jopa tilkka dominointiakin – ovat piirteitä, joista naisessa pidän. Lavalla laitan 10 000 ihmistä taputtamaan käsiään. Kotona minun ei tarvitse olla samassa roolissa.
Milloin rakkaus on pelastanut sinut?
Joka kerta. Olen aina ollut jossain ihme jamassa nuoruudesta lähtien. Rakkaus on pelastanut kirjaimellisesti kaikesta nuoresta rockpojan uhosta ja tuhosta. Nykyinen rock’n’roll-elämä on ollut yksinäistä elää. Nyt kun on tullut jotain muuta, se on ollut pelastusköysi.
Vierailija kirjoitti:
Miten nainen isketään?
Laitan magneettiominaisuuteni päälle. Se vetää puoleensa. Olen vanhan liiton jäbä, ja naisten hyörinä Elviksen ympärillä leffoissa oli jotain sellaista, mitä kohden halusin nuorena mennä. Kun yksi nainen lähti, toinen tuli. Nykyään välttelen sellaista. Rockbändin laulajana olen saanut kaiken sen huomion aikaa sitten.
Oletko romanttinen?
Olen. Ostan kukkia niin usein kuin mahdollista ja huomioin toisen niin hyvin kuin vain osaan. Pyrin järjestämään romanttisia, arjesta pois vieviä hetkiä. Teot voivat olla pieniä ja arkisiakin. Tärkeintä on, että tunne tulee ilmi toiselle.
Mikä merkitys on ikäerolla?
Rakkaushan on iätön, ajaton ja paikaton. Myös ikuinen. Siihen eivät päde fysiikan määreet, kuten aika.
Mutta seksissä ei saa kieltäytyä mistään ja avoin suhde = dealbreaker
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin ammatin perusteella ei voi aina äo:ta päätellä.
No ei todellakaan!
Tuleeko yllätyksenä, että esim. siivoja saattaa olla huippuälykäs? Mikäli kunnianhimo liitetään älykkyyteen, niin kunnianhimoaan voi tyydyttää ja älyllisiä ja luovuuden haasteita toteuttaa varsinaisen päivätyön ohellakin. Päivätyö saattaa olla VAIN elämisen pakollisten kulujen rahoituskeino, ei sen enempää. Muu elämä, se itselle mielekkäin, on sitten työelämän ulkopuolella. Monen on vaikeaa mieltää tuollaista kuviota, se hämmentää, sillä kaiken urapuheen ja menestyspuheen keskellä ihmiset ovat tottuneet identifioimaan minuutensa työhön. Työ on kaikki kaikessa, se antaa kunnian ja maineen ja ihmisarvon. Onneksi nykyään on ihmisiä, jotka tietoisesti kapinoivat tuota eetosta vastaan ja valitsevat toisin.
Tiedän siivoojan, josta tuli tohtori.
Mielenkiintoista. Siivouskomeroiden kunniatohtori, vai vaihtoiko siivouksen opiskeluun?
En viitsi alaa paljastaa kun en tiedä haluaako hän kollegojensa tietävän, että hän on siivonnut työkseen. Tuskin sitä häpeää, mutta kun en tiedä, niin en ala mainostamaan tarkemmin hänen asioitaan.
Aika moni opiskelija on hankkinut tuloja opiskeluaikana siivoamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 54-vuotiaan miehen, joka on sinut itsensä kanssa, pitäisi muuttua sliipatuksi pukumieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Jyrki oli ehkä vanhanajan romanttinen herrasmies ja Erika ehkä modernin ajan parisuhdeihminen, joka kammoksuu yli kaiken kaikenlaista romanttista hömppää jota ennen oli.
Modernin ajan parisuhdeihminen :D
Vierailija kirjoitti:
Umpirakastunut Jyrki 69 vastaa 29:ään rakkauteen liittyvään kysymykseen
Sitten tulivat Vain elämää -ohjelman kuvaukset, missä itseään epäsosiaaliseksi kuvaava muusikko vietti aikaa uusien ihmisten kanssa ja yllättyi.
– Ystäväpiirissä on kuulunut vilpittömiä helpotuksen huokauksia ja riemunkiljahduksia. Minusta on selvästi oltu huolissaan.
– Täti kertoi tasaisin väliajoin minulle, kuinka häntä harmittaa, että joku ihminen jää paitsi näin mukavasta ihmisestä. Enää hänen ei tarvitse siitä huolehtia.
Mitenköhän tämä 88-vuotias täti kestää tämän eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla puhutaan, kuinka Jyrki on ihana ja liian kiltti jne. Minua alkoi suorastaan puistattamaan, kuinka Jyrki joka mediassa toitotti rakastumistaan. Vähemmästäkin ahdistuu. Lisäksi en pidä älykkyyden merkkinä akateemisen tutkinnon suorittamista varsinkin, kun asiaa pitää aina korostaa. Miksi asia pitää aina tuoda esille? Ei maisterin tutkinnossa ole mitään erikoista nykypäivänä.
Samaa naurahdin. Nytkun olen lukenut tätä palstaa olen Huomannut et naisten virtuaalipippelin jatke on koulutus jolla jatkuvasti brassaillaan ja nokitellaan toisia naisia 🤪
En ole noiden kommenttien kirjoittaja, mutta millä alykkyyttä ja ihmisluonteen erinomaisuutta voisi sitten todistella?
Yliopistotutkinto on kuitenkin vaativa, ja se vaatii ponnisteluja keneltä tahansa. Se on mielestäni merkittävä saavutus elämässä, samoin kuten menestynyt, nousujohteinen työura.
Lasten kasvattaminen hyväkäytöksisiksi ja vastuuntuntoisiksi aikuisiksi on myös saavutus johon harva meistä kykenee.
Onko Erika palannut Dannyn helmoihin?
Kaija Koo sopisi Jyrkille hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Umpirakastunut Jyrki 69 vastaa 29:ään rakkauteen liittyvään kysymykseen
Mitenköhän tämä 88-vuotias täti kestää tämän eron?
Musta on niin sulosta , että Jyrkille täti on läheinen <3
Mullekin on oma täti tärkeä ihminen
Erika turmeli ihanan Yonan :(