Saako kerrostalossa meuhkata rajattomasti aamusta iltaan?
Kommentit (69)
Totta kai saa, normaalia on elää ja pitää ääntä
Tietysti saa. Mikäpä estäisi juoporemmejä laulamasta ja tanssimasta ripaskaa päiväsaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät asuvat kerrostaloissa
Minun kerrostaloasunto Helsingissä maksaa enemmän kuin 10 omakotitalo jossain landella
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tääkin köyhien kerrostaloluukku maksaa vain 9 miljoonaa. Suomen kalleimmat asunnot löytyy helsinkiläisistä kerrostaloista.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/22180511
Hiljaisuus 22-7 välillä. Suihkussa saa käydä yöllä mutta ehtii aamullakin käydä. Ei musiikkia tuona aikana joka kuuluu sun muuta ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kerrostaloasunto Helsingissä maksaa enemmän kuin 10 omakotitalo jossain landella
Minun asunto Tampereella kerrostalossa maksoi 520000e. En nyt tiedä onko tämä mikään köyhän asunto.
Ei saa. Elämisestä kuuluu ääniä, mutta et sinä päiväsaikaankaan saa häiritä ylenpalttisesti muita asukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tääkin köyhien kerrostaloluukku maksaa vain 9 miljoonaa. Suomen kalleimmat asunnot löytyy helsinkiläisistä kerrostaloista.
Niinkö. Täältä löytyy omakotitalo tasan kymmenen miljoonaa. Valehteletko aina joka käänteessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun asunto Tampereella kerrostalossa maksoi 520000e. En nyt tiedä onko tämä mikään köyhän asunto.
Maalaiset 10.000€:n omakotitaloissaan silti säälivät. Vaan menepäs sanomaan, että jos alkaa ahdistamaan, voi ostaa 50 taloa korvesta. Voipi mennä välit poikki.
Aina valittajia riittää. Meidänkin pojan rumpuilua yrittivät kieltää milloin milläkin syyllä ja poliiseillakin uhkailivat. Vaan eipä onnistuneet. Kyllä kotona saa elää ja harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
harvalla on varaa
Vierailija kirjoitti:
Etenkin Ullanlinnassa.
Tottakai saa. Ostat vaikka kokonaan itsellesi kerrostalon niin saat tehdä siellä ihan mitä tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö ? Kyllähän noita miljoonia maksavia asuntoja on kerrostaloissa, Suomessa ja muualla maailmassa
itse harrastan ammuntaa ja pitäähän sitä testailla yölläkin joskus jos ei nukuta.
Joskus bänditreenit mun luona , pari kertaa viikossa, yöllä, ettei muut äänet häiritse meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maksanut. Kielioppivirheesi kertovat sen.
Ei. On kiellettyä esimerkiksi soittaa aamusta iltaan pianoa.
Jo kysymyksestä voi päätellä että ap on joutunut asumaan hiukan arveluttavassa naapurustossa.
Saa.