Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erika Vikman jätti Jyrki 69:n

Vierailija
30.12.2022 |

Erika jätti Jyrkin vähän ennen itsenäisyyspäivää, Seiskan sisäpiirin lähde paljastaa.

Kommentit (1712)

Vierailija
521/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika haluaa perheen ja miehen ja lapsia

Jyrkikin on yli-ikäinen siihen hommaan.

Jaa, no mites sitten Niinistö, sehän oli 70V...  

Jyrki on omasta mielestään liian vanha siihen hommaan.

Ja Erika haluaisi lapsen ja Jyrki ei. Siinäkö eron syy?

Jos oikein tajunnanräjäyttävä tyyppi tulee kohdalle, ihminen on valmis luopumaan kaikista aiemmista periaattteistaan. Mm. Siitä, ettei ikinä tee lapsia.

Ei niitä sitten ilmeisesti ole? En ainakaan ole tavannut heitä, vaikka muutamasta olen aika sekaisin ollutkin.

Usein kerrotaan, että naisella alkaa biologinen kello hälyttää silloin, kun alkaa olla viimeiset hetket saada lapsi. Erika nyt ei ole vielä siinä iässä.

Vierailija
522/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka hänet on meikannut..Miten ois ihan hä itse 🙈 Voi apua

Ei se oo mun mielestä mitenkään itsestäänselvää, että televisioon mennään omatekoisessa meikissä. Tosin korona-aikana sitä tapahtui, mutta eikö siitä olla jo päästy, että uutisankkurit joutuvat itsensä meikkaamaan? 

Ei mulla ole mitään sitä vastaan, että rokkikukot meikkaa. Mutta toi meikki ei nyt vaan näyttäny hyvältä, enkä tiedä ketä syyttää. Jos YLEn meikkaaja on ollu asialla, niin voi hyvin olla, ettei hänellä ole ollut rokkimeikkiosaamista. Jos Jyrki itse on meikannut, niin sitten tuo meikkaus ei ole samalla tavalla harrastus ja mielenkiinnon kohde kuin Karoliina Korppoolla, vaan enempi sellainen välttämätön paha imagon vuoksi. 

Itsehän en ole 90-luvun jälkeen meikannut, mutta aivan liian tummalta näytti tuo meikkivoide ja sai Jyrkin näyttämään vielä ikäistään vanhemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolelta täysin mahdotonta tietää suhteen dynamiikkaa ja syitä. Vaikuttivat hyvältä parilta. Se, että toinen oli suunnitellut jo kaiken etukäteen ja puhui toisesta objektina vähän kalskahti. En ihmettele, jos ahdisti näillä tiedoilla. Molemmat fiksuja ja miellyttäviä, ja omalla tavallaan friikkejä. Hyvää jatkoa kummallekin. Ehkä tässä karttui jotain parisuhteessa olemisesta, toivottavasti.

Vierailija
524/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika haluaa perheen ja miehen ja lapsia

Jyrkikin on yli-ikäinen siihen hommaan.

Jaa, no mites sitten Niinistö, sehän oli 70V...  

Jyrki on omasta mielestään liian vanha siihen hommaan.

Ja Erika haluaisi lapsen ja Jyrki ei. Siinäkö eron syy?

Jos oikein tajunnanräjäyttävä tyyppi tulee kohdalle, ihminen on valmis luopumaan kaikista aiemmista periaattteistaan. Mm. Siitä, ettei ikinä tee lapsia.

Ei niitä sitten ilmeisesti ole? En ainakaan ole tavannut heitä, vaikka muutamasta olen aika sekaisin ollutkin.

Ei sitten ehkä sinulle.

Vierailija
525/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin Marilyn ja Miller. Vastakohdat vetävät toisiaan. Erika on piinkova liikenainen, taitava esiintyjä ja ottaa uransa ammatillisesti.

Vierailija
526/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisena yli 20v sitten ko.bändin tunteneena nykymammana pakko sanoa että on kyllä huvittava seurata tätäkin ketjua 😅

Miksi? Olen kuolannut Jyrkiä jo iäisyyden ja jaksan kuolata vieläkin. Jos itse olet lasten synnyttämisen myötä kuolioitunut kaikesta hauskasta, niin ei voi mitään.

Vierailija
527/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ja fiksu mies julkisuuskuvan perusteella. Ehkä löytää seuraavaksi jonkun uuden naisen? Lööppeihin liikettä

Koko bändi rumpalia lukuunottamatta sikaillut aikaisemmin huolella nuorten fanien kanssa eli mutsis oli kiltti ja fiksu.

Vierailija
528/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisena yli 20v sitten ko.bändin tunteneena nykymammana pakko sanoa että on kyllä huvittava seurata tätäkin ketjua 😅

Miksi? Olen kuolannut Jyrkiä jo iäisyyden ja jaksan kuolata vieläkin. Jos itse olet lasten synnyttämisen myötä kuolioitunut kaikesta hauskasta, niin ei voi mitään.

Hmm. Tätähän en tarkoittanut vaan juuri päinvastoin mutta tästä reaktiosta ja muutamasta muustakin tulin kyllä melko varuilleni, ilmeisesti Jyrkin/ bändin ko puolesta ei saisi vieläkään edes mainita 🤔

Vierailija
529/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimattomat naiset ovat myös vaatimattoman näköisiä. Ei kaikki naiset ole rahan perässä, mutta kaikki miehet tykkää naisista joiden ulkonäkö ja elämäntyyli vaatii paljon rahaa.

Paljon rahaa vaaditaan, kun tehdään rumasta kaunis/vetävän näköinen. Halvalla päästään me luonnonkauniit:  edullista punaa huuliin, kissarajaukset halvalla Tokmannin kajalilla, hehkua poskiin Catricen edullisella poskipunalla (tosin intohimoinen luonne antaa punahehkua luonnostaankin), luonnonpitkät hiukset valtoimenaan ym.ym.ym. Tähän asti toiminut ja toimii edelleen!

Kukaan nainen ei IKINÄ kirjoittaisi näin 😂😂😂

Miksi ihmeessä ei? Koska mainitaan Catrice ja Tokmanni? Mikä h*vetin oletus on, että naisellisuus on jotain kallista, jotain jonka saa isolla rahalla jostain pääkaupunkiseudun luxusputiikista? Minä kirjoitin tuon ja olen nainen, todellakin, ja erittäin naisellinen sellainen.

Vierailija
530/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka laulaja Erika Vikman, 25, haluaa jonain päivänä äidiksi, hän tietää, ettei perusta perhettä nykyisen miesystävänsä Dannyn, 75, kanssa. Dannyn kotiin Kirkkonummelle muuttanut Erika elää suhteessa päivän kerrallaan.

Ei se oikein olisi toiminut, koska Danny asuu Helmin kanssa Espoossa nykyään.

Vierailija
531/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli täysin nähtävissä. Nyt on Jyrki ollut vähän liian sinisilmäinen.

Mutta pakko myöntää, että ärsyttää tämän tyylinen asenne ihmisissä. Sanotaan, että ollaan herätty kuolleista jonkun toisen ihmisen ansiota. Virhe. Muutoksen pitää lähteä itsestä, ja muuttuneena voi sitten tavata elämänkumppanin.

Suorastaan epäreilua laittaa toisen harteille omaa onnea. Tämähän on isoin harha ja karhunpalvelus mitä voi itelle ja toiselle tehdä. Eikä tällainen suhde ole kestävällä pohjalla, sehän perustuu harhaan ja illuusioon. Kuvitellaan jonkun ulkopuolisen tulevan pelastamaan oma elämä, eikä oteta vastuuta itsestä. Tottakai ihmisten kanssa kanssakäymistä ja sosiaalisia suhteita tarvitaan hyvään elämään, mutta ei kukaan tule kenekään toisen elämää pelastamaan kurjuudelta ja yksinäisyydeltä.

Vierailija
532/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun selvisi tuo tietojärjestelmätieteen opiskelu, niin aloin miettiä olisikohan Karoliina Korppoo hänelle sopiva daami. Karoliina Korppoo on pelisuunnittelija, joka suunnitteli Colossal Orderilla otyöskennellessään Cities: Skylines -pelin, jota myytiin 6 miljoonaa kappaletta. Pohjakoulutuksena graafinen suunnittelija, sen päälle maisteritutkinto Tampereen yliopistosta (Internet and Game Studies). Syntynyt 1984 eli 16 vuotta ikäeroa, mutta eiväthän nämä taiteilijasielut ikää katso?

Harrasti ainakin silloin Cities: Skylinesin aikaan meikkaamista ja Googlen kuvahaun perusteella myös goottityyli löytyy hänen repertuaaristaan. 

En tiedä hänen siviilielämästään mitään, linkedinin mukaan on nyt Roviolla, saattaa olla kiireinen uranainen. Kuka saattaisi nämä kaksi yhteen, että voisivat kohdata toisensa edes yön pimeydessä kynttilänvalossa samettiverhojen suojatessa heitä naapureiden uteliailta katseilta?

Jälleen tätä naittamista. En ymmärrä mikä pakkomielle on vaavipalstalla naittaa ihmisiä. Minä luotan siihen, että Jyrki löytää partnerinsa ihan itse, ja jos ei löydä, niin tuskin hän siitäkään kärsii. Fiksu ihminen pärjää yksikseen ilman parisuhteen pakkopullaa.

Vierailija
533/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan miesmaun tuntien sopivampi vaari olis ollu Alatalo, mutta sillä on joku taso sentään. Taitaa olla kyllä ihan vaimokin.

Vierailija
534/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, Jyrkin ihailijat / vihailijat googlatkaa vaikka 69 eyes Wasting the dawn.

Siinäpä bändi meininkineen ennen kuuluisuutta (ja ennen # me too: ta) siinähän vähintään pääsee ihailemaan ihanaa jyrkiä oikein huolella nuorempana ja no, saahan sitä kukakin töppösensä tiskiin laittaa myös kaiken muun puolesta.

Vierailija
535/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli täysin nähtävissä. Nyt on Jyrki ollut vähän liian sinisilmäinen.

Mutta pakko myöntää, että ärsyttää tämän tyylinen asenne ihmisissä. Sanotaan, että ollaan herätty kuolleista jonkun toisen ihmisen ansiota. Virhe. Muutoksen pitää lähteä itsestä, ja muuttuneena voi sitten tavata elämänkumppanin.

Suorastaan epäreilua laittaa toisen harteille omaa onnea. Tämähän on isoin harha ja karhunpalvelus mitä voi itelle ja toiselle tehdä. Eikä tällainen suhde ole kestävällä pohjalla, sehän perustuu harhaan ja illuusioon. Kuvitellaan jonkun ulkopuolisen tulevan pelastamaan oma elämä, eikä oteta vastuuta itsestä. Tottakai ihmisten kanssa kanssakäymistä ja sosiaalisia suhteita tarvitaan hyvään elämään, mutta ei kukaan tule kenekään toisen elämää pelastamaan kurjuudelta ja yksinäisyydeltä.

Olisko sarjakuvatyyliin vedetty överiksi vähän tahallaan.

Tuli siitä palvomisjutusta mieleen, Esa Saarinen (jonka J oli pyytänyt luennoimaan) puhui joskus vaimostaan niin. Ehkä se oli tehnyt vaikutuksen.

Myöskin esim Ranskan kielessä adore sanaa käytetään enemmän.

Vierailija
536/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Erikastahan tuli just äiti koiranpennulle ja Jyrki ei nyt mahdu tähän kuvioon enää. Nyt sitten yh äitinä...

Vierailija
537/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, niin ne ukkoutuu nuoruuden idolitkin ja juoksevat vanhoina papparaisina nuoremman hameväen perässä. Ei olisi silloin 20 vuotta sitten uskonut, eihän.

Vierailija
538/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänelle pitäis löytää asiallinen daami! Ei tuosta Erikasta ole mihinkään.

Mikä ihmeen pakkomielle löytää Jyrkille "daami"?

Vierailija
539/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks ne veljeksiä kun kaikkien sukunimi on 69? Mullakin menee Jykät ja Jussit sekasin.

Arto, Jussi, Jyrki, Pasi ja Timo Kuusinen.

Kuusiysinen. Vähän niinkuin seitsemän veljestä, paitsi näitä on viisi.

Noin seitsemän veljestä.

Erika-Lumikki ja seitsemän kääpiötä.

Vierailija
540/1712 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun selvisi tuo tietojärjestelmätieteen opiskelu, niin aloin miettiä olisikohan Karoliina Korppoo hänelle sopiva daami. Karoliina Korppoo on pelisuunnittelija, joka suunnitteli Colossal Orderilla otyöskennellessään Cities: Skylines -pelin, jota myytiin 6 miljoonaa kappaletta. Pohjakoulutuksena graafinen suunnittelija, sen päälle maisteritutkinto Tampereen yliopistosta (Internet and Game Studies). Syntynyt 1984 eli 16 vuotta ikäeroa, mutta eiväthän nämä taiteilijasielut ikää katso?

Harrasti ainakin silloin Cities: Skylinesin aikaan meikkaamista ja Googlen kuvahaun perusteella myös goottityyli löytyy hänen repertuaaristaan. 

En tiedä hänen siviilielämästään mitään, linkedinin mukaan on nyt Roviolla, saattaa olla kiireinen uranainen. Kuka saattaisi nämä kaksi yhteen, että voisivat kohdata toisensa edes yön pimeydessä kynttilänvalossa samettiverhojen suojatessa heitä naapureiden uteliailta katseilta?

Jälleen tätä naittamista. En ymmärrä mikä pakkomielle on vaavipalstalla naittaa ihmisiä. Minä luotan siihen, että Jyrki löytää partnerinsa ihan itse, ja jos ei löydä, niin tuskin hän siitäkään kärsii. Fiksu ihminen pärjää yksikseen ilman parisuhteen pakkopullaa.

Koska se on huumoria.

T. Tutkija-Marilyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi