Erika Vikman jätti Jyrki 69:n
Erika jätti Jyrkin vähän ennen itsenäisyyspäivää, Seiskan sisäpiirin lähde paljastaa.
Kommentit (1712)
Jyrki astui vanhan miehen miinaan - nuoreen ailahtelevaan naiseen. Ei ollut Jykällä tarpeeksi miljoonia tilillä ja rikkoi kaikkia pelimiessääntöjä alkamalla epätoivoiseksi ripustautuvaksi - eli heikoksi betamieheksi. Paha, paha virhe.
Wikmanilla on valitettavasti jonkun Sillanpään kaltainen loppu.
Uskotko joku oikeasti että tuossa on mitään oikeaa suhde ainetta.
Jyrkin olisi pitänyt olla jännempi; itsevarma jännittävä impulsiivinen bilettävä rokkikukko, joka katsoo kaikkia naisia sopivasti alaspäin ja joka ottaa ottamistaan, mutta ei juuri anna(muuta kuin kaipuun kahleet). Bääd boi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä snadisti käy sääliksi Jyrkiä, kun ehti hehkuttaa lehtien palstoilla rakkauttaan. Tais mies olla tosissaan, mutta Erika ei niinkään..
Lehtien palstoilla rakkautta vannova mies on kyllä ällöttävän imelä asia. Viimeistään tuossa vaiheessa alkaisi itsellä kellot soida, että äkkiä karkuun tästä riippakivestä.
Minä taas tykkäisin sellaisesta, joka huutaisi Rivombrosan rappusilla kuinka paljon rakastaa (tv-sarjassa).
Tuo Ihana Elisa sarja oli muuten hyvä....Siinähän oli rakkautta ja romantiikkaa ihan yllin kyllin....rakkauden eteen tehtiin ihan mitä vaan. Minustakin olis ihanaa, jos joku mies osoittaisi ja antaisi minulle tähden taivaalta..tai tarttuisi miekkaansa kaksintaistelussa taistellakseen minusta...Ah, olisi kyllä ihanan romanttista
Häh? Puoli seitsemän haastattelussa, joka tuli vasta, Jyrki vaikutti oikein onnelliselta Erikan ihailijalta asiaa kysyttäessä.
Ukin kuulemma kerta oli ig storyssa sen jälkeen Erikan tuore koira, niin tarkoittaako se sitten koirapolon, jonka vanhemmat erosivat, yhteishuoltajuutta?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Puoli seitsemän haastattelussa, joka tuli vasta, Jyrki vaikutti oikein onnelliselta Erikan ihailijalta asiaa kysyttäessä.
Ukin kuulemma kerta oli ig storyssa sen jälkeen Erikan tuore koira, niin tarkoittaako se sitten koirapolon, jonka vanhemmat erosivat, yhteishuoltajuutta?
Ai Jyrki ja Erikan koira nähty yhdessä itsenäisyyspäivän jälkeen?
Omituinen pari olivatkin.
Erika on melko nuori vielä mutta tahallisesti tai tahattomasti antaa viisikymppisen vaikutelman.
Tämä rokkari taas on jo kuudennella kymmenennellään mutta yrittää leikkiä teiniä kireissä farkuissaan, kilisevissä ketjuissaan ja värjätyssä letissään.
Kumpikin tasapainottomia omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin olisi pitänyt olla jännempi; itsevarma jännittävä impulsiivinen bilettävä rokkikukko, joka katsoo kaikkia naisia sopivasti alaspäin ja joka ottaa ottamistaan, mutta ei juuri anna(muuta kuin kaipuun kahleet). Bääd boi.
Noissa tusinarokkareissa ei kyllä ole mitään jännää. Kaikki näyttävät ihan samalta: yltä päältä mustat kuteet, buutsit, värjätyt mustat pitkät tukat, murheellinen ilme naamalla. Tyyli puuttuu. Persoonallisuudesta ei tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän oli Puoli seitsemässä jo aika vaisu ja selitteli vain, että kun on ollut pitkään yksin ja eristyksissä ja sitten näkee Marilynin, niin meneehän siinä hetkeksi järjiltään. Minusta jo tuossa haastattelussa oli sellaiset tunnelmat, että joo tällainen suhde oli ja taisi jo mennäkin.
Mutta ehkä vain tulkitsin näin, kun olin lukenut palstalta huhuja välien viilenemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän oli Puoli seitsemässä jo aika vaisu ja selitteli vain, että kun on ollut pitkään yksin ja eristyksissä ja sitten näkee Marilynin, niin meneehän siinä hetkeksi järjiltään. Minusta jo tuossa haastattelussa oli sellaiset tunnelmat, että joo tällainen suhde oli ja taisi jo mennäkin.
Mutta ehkä vain tulkitsin näin, kun olin lukenut palstalta huhuja välien viilenemisestä.
Jyrki oli julkaissut tarinassaan kuvan Erikan koirasta tuon haastattelun jälkeen, yritti joku kai sanoa. Jos näin on, näkevät toisiaan ainakin jossakin mielessä.
Minä uskon, että Erika on puhaltanut julkisuuspillit seis, että saavat elellä rauhassa - yhdessä ja erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki astui vanhan miehen miinaan - nuoreen ailahtelevaan naiseen. Ei ollut Jykällä tarpeeksi miljoonia tilillä ja rikkoi kaikkia pelimiessääntöjä alkamalla epätoivoiseksi ripustautuvaksi - eli heikoksi betamieheksi. Paha, paha virhe.
Vanhan miehen miina 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulkitsin ihan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko joku oikeasti että tuossa on mitään oikeaa suhde ainetta.
Mä en uskonu, mutta loppu tuli yllättävän nopeesti.
Harva nainen jaksaa köyhää masentunutta miestä katsoa jos muitakin vaihtoehtoja on
Molemmat ihastuivat illuusioon, kuten meille ihmisille usein käy.
Julkiset persoonat näyttäytyivät kovin erilaisina: toinen omintakeinen, introvertti nörtti, toinen pinnallinen, huomiohakuinen perhonen.
Ymmärrän erilaisuuden imun, mut harvemmin yhteiselämä sujuu. Kiiman loivennuttua erilaisuus alkaa rasittaa.
Jyrki oli liian kiltti ja suhde meni siihen kun alkoi takertumaan kuten kilteillä on tapana. Jos Jyrki olisi ollut kuin real bad boy of rock n roll Tommy Lee, olisi Eerika menossa jo naimisiin ja vinkuisi perässä. Tosin silloin Jyrki olisi jo ehtinyt pettää tätä koska tarjontaa olisi ollut niin paljon.
Kuka kestää naista mielenterveysongelmilla.
Sekohan tuo nainen on. Ehkä sopii muutaman yön seuraksi. Ei muuhun