Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytätkö hyvältä alusvaatteissa?

Vierailija
13.11.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push upit ja seksikkään alkkarit hämärässä -> hyvältä näyttää

Puuterinväriset naturel-rintsikat ilman toppauksia ja mummoalkkarit päivänvalossa -> totuus paljastuu

Vierailija
2/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kelpaisi alusvaatemalliksi mutta lähempänä sellaista olen kuin keskiverto kolmekymppinen suomalaisnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun en ehdi harrastamaan mitään liikuntaa ja kroppa rupsahtaa. Tai ehtisin, jos jos vähentäisin entisestäänkin perheen parissa vietettyjä hetkiä, mutta sitä en halua tehdä.

Vierailija
4/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit vielä oikeen keskittynyt vyötärölle, ihanasti tursuaa kalsarinreunan yli :(((

Vierailija
5/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat vähän roikkuu ja raskausarpiakin löytyy, mutta olen ihan tyytyväinen kroppaani. 10 kiloa painavampana en ollut.

Vierailija
6/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim stay-upit jalassa+ hiukan tukevat rintsikat yllä näytän upealta.

Vierailija
7/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat omalla tavallaan kauniita, myös te. Eletty elämä kuuluukin näkyä kehossa. Kantakaa ylpeydellä makkaranne ja roikkuvat rintanne. Kun katson ryppystä vatsaani, ajattelen että wau, tuo nahka on venynyt kaksi kertaa ihan järjettömän suureksi. Kun katson rintojani, ajattelen että nuo ovat ruokkineet yhteensä kaksi vuotta ihania lapsiani. Ja enempään mulla ei ole aikaa, kun mieheni bongaa minut alasti ja ryöstää itselleen hyvällä ruokahalulla ;-)...

Vierailija
8/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, tiedän että oin ennen todella hyvännäköinen. Nyt näen vaan rupsahtaneita lihaksia ja selluliittia perseessä. Onneksi mieheni sentään näkee jotain muutakin, en kyllä ymmärrä mitä ja siksi meillä on ongelmia seksissä = minua ei huvita, koska en usko olevani tarpeeksi haluttava enkä tyydyttävä.

Vierailija
9/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen kroppaani, vatsanahkakin on palautunut ilman yhtään raskausarpea 3n raskauden jälkeen ;-)

Vierailija
10/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, tiedän että oin ennen todella hyvännäköinen. Nyt näen vaan rupsahtaneita lihaksia ja selluliittia perseessä. Onneksi mieheni sentään näkee jotain muutakin, en kyllä ymmärrä mitä ja siksi meillä on ongelmia seksissä = minua ei huvita, koska en usko olevani tarpeeksi haluttava enkä tyydyttävä.

Vierailija
11/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä teette? Näyttäisin mielelläni ihanalta mutta muodot on tainneet vähän ylimuodostua...

Vierailija
12/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun toisen lapsen syntymästä oli kulunut 29 viikkoa, oli kaikki kukkeus kadonnut; yhtä aikaa lässähtänyt, tursahtanut, kulahtanut, väsähtänyt. Vanhoissa verkkareissa kuivunein hiuksin laahustava tiskirätti olin. Ja siitä on pienin, todella pienin askelin noustu ylöspäin. ja todettu että nuoruuden kimmoisuus ei enää palaa. ja ehkäpä kestänkin sen.... On aika ottaa käyttöön se kauneus, mikä tulee sisältäpäin....

Vierailija
13/13 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on vissiin sit armolliset geenit. Sekin auttaa jos peilin edessä osaa kiemurrella edullisempaan kuvakulmaan jossei ensisilmäyksellä miellyttä, ja se kun ottaa rillit päästä ;-)

t. joku niistä tyytyväisistä