Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juhlit uutta vuotta yksin kotona?

Kysyn vaan
29.12.2022 |

Minua ei ainakaan kiinnosta ryyppääminen.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole  yksin vaan vietän laatuaikaa kissojeni kanssa. Kapakkaan jonottaminen ja juopuneiden ihmisten jutut ei vaan kiinnosta.

Vierailija
22/62 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen töistä n klo19 ja aamulla pitää olla töissä taas klo5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole kutsuja bileisiin niin pitää juhlia yksin.

Vierailija
24/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee taas kaikki vanhenee

Vierailija
25/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja lapseton. Olen uudenvuoden yksin kotona koska miksi minun pitäisi mennä ulos juhlimaan kun en halua? Olen aika yksinäinen ja melkein kaikki juhlapyhät vietän yksin mutta ei se minua haittaa. En edes oikeastaan juhli mitään juhlaa :D 

Päihteitä en käytä ja olen introvertti.

M32

Vierailija
26/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kukaan juhlii ilman alkoholia. Jos ei juo niin ei kukaan kutsu kylään.

Vierailija
27/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä huvittaako yksin mihkää juhlimaan, kaikki on niin kallistaki nykyään. Eipä oo oikein kavereitakaan.

Vierailija
28/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön nakkeja ja perunasalaattia, katson telkkaria, palstailen ja menen nukkumaan, kun vuosi on vaihtunut.

Vierailija
29/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kello 12-00 ja nukun jo kahdeksalta.

Vierailija
30/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa paukkuarka koira. Katselen siis koko illan leffoja äänet kovalla, ehkä toisessa päässä kämppää pesukonekin pauhaamassa, samalla kun syön sipsejä. Ilman koiraa tekisin saman normaalilla äänenvoimakkuudella.

Ilman koiraa ei myöskään tarvitsisi herätä yöllä klo 3-4 aikaan ulos onko pauke sen verran loppunut, että koira uskaltaisi tehdä pissat.

Vierailija
31/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Erosin huonosta suhteesta ja ex sai kaikki puolelleen että se olinkin minä joka juoksi vieraissa vaikka kaikki tiesi exän juoksevan. Kaverit tai "kaverit" jäi exälle. Ja hyvä niin.

Lapsia ei ole eikä vanhempia. Vaihdoin työpaikkaa ja asuntoa, uusia kavereita en ole löytänyt. Ja uskon syyn olevan aiemmissa huonoissa kokemuksissa.

Olen yksin juhlimassa ja se tuntuu hyvälle just nyt näin. Ehkä joskus toisenlailla.

Kaikki yksinolo ei ole huonoa.

Vierailija
32/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli vaan ryyppään yksin kotona.

Vierailija
33/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän aamulla Suomeen.

Vierailija
34/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltinmiehen uusivuosi

-Alkoholiton kuohari

-Yksinäisyyttä

-Rakettien pauke ja räiske pelottaa

-Tyynyn halailua

-Nukkumaan ennen puoltayötä

-Uudenvuoden toivotukset tekstiviestillä äitille

Ikisinkkukilttimies

Vierailija
35/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juhlimista siinä oikeastaan on. Hyvä tekosyy vetää viinaa kaksin käsin. 

Aamulla otan kaikessa rauhassa kupposen kahvia ja jatkan päivää, kuin mitä tahansa päivää.

Illalla ei ehkä tule kunnon ohjelmia, mutta viis siitä. Asun alueella, jossa ei juurikaan paukutella, voin siis mennä nukkumaan aivan ajoissa.

Seuraavana päivänä on helppo olla, ei paha olla ollenkaan.

Vierailija
36/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksin ollessa ei saa viettää itsekseen aikaa kotona juhlien? Aika ankeaa elämää vaadit meille yksinäisille sinkuille.

Vierailija
37/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja lapseton. Olen uudenvuoden yksin kotona koska miksi minun pitäisi mennä ulos juhlimaan kun en halua? Olen aika yksinäinen ja melkein kaikki juhlapyhät vietän yksin mutta ei se minua haittaa. En edes oikeastaan juhli mitään juhlaa :D 

Päihteitä en käytä ja olen introvertti.

M32

Itsekin olen enempi kotona viihtyvä tyyppi vaikka nuorempana sitä vielä jaksoi olla ylisosiaalinen ja mennä. Sain siis taatusti tarpeekseni päihtyneistä ihmisistä sekä baareista ja uusivuosi on aina vaan ärsyttänyt rakettien takia.

Ja vaikka minäkin lapsettomaksi ikisinkuksi jäinkin niin kyllä mä tykkään laittaa kotona itselleni vähän normiarjesta eroavaa ruokaa, leipoakin sekä kattaa kauniisti.

Sitä arkea on ihan riittämiin.

Tietenkin olisi kivempaa juhlia oman perheen / kumppanin kanssa, mutta aika vähiin ne tekemiset tässä elämässä jäisi jos ajattelisin, että en minä nyt ihan vaan itseäni varten..

Vierailija
38/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin juhlimisesta on tullut pelkkää ryyppäämistä?

Vierailija
39/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksin ollessa ei saa viettää itsekseen aikaa kotona juhlien? Aika ankeaa elämää vaadit meille yksinäisille sinkuille.

Jeps. Ihan kuin tämä vastentahtoinen lapsettomuus/sinkkuus ei olisi tarpeeksi ka ma laa perhekeskeiselle parisuhdeihmiselle vaan ilmeisesti pitäisi vielä maksimoida tämä kurjuus ja elämän itselle sopimattomuus jättämällä juhlapyhätkin kokonaan väliin.

Ei ne yksin tietenkään ole niin mukavia mitä olisi omalla porukalla ja/tai puolison kanssa, mutta kyllä niistä silti voi jonkunlaista iloa saada. 

Vierailija
40/62 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen harras uskovainen ja mielestäni uusivuosi ei ole jumalallinen juhla, joten se on syntinen juhla