Lähettämäni joulukortit eivät ole menneet perille
Ihan ajallaan laitoin kortit postiin punaisessa postin kuoressa. Kukaan ei ole saanut lähettämiäni joulukortteja. Mitä hittoa?!? Miten taas kerran on näin surkeaa tämä postiin kulku?!?
Onko muilla samoja kokemuksia?
Kommentit (30)
Ei ole mitään halpaa tuo korttien lähettäminen, niin on se kumma, kun ei saa rahoillensa vastinetta! Sama kuin heittäisi kortit suoraan roskikseen.
Minulle tuli kolme joulukorttia. Yksikään niistä ei kyllä ollut minun nimellä, eikä osoitteella.
Mietinkin miksi tuli niin vähän joulukortteja tänä vuonna 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Helsingissä päin oli ainakin postinjakajalta varastettu pyörä posteineen joulun alla. Joulukortteja oli levällään pitkin kylänraittia.
Postinjakajat ei saisi jättää postia vartioimattomana minnekään!
Pitäiskö postin palkata erikseen postinvartija joka vahtii posteja sillä välin kun jakaja käy rapussa jakamassa?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli kolme joulukorttia. Yksikään niistä ei kyllä ollut minun nimellä, eikä osoitteella.
Arvottu tänä vuonna saajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Helsingissä päin oli ainakin postinjakajalta varastettu pyörä posteineen joulun alla. Joulukortteja oli levällään pitkin kylänraittia.
Lainaako talojen asukkaat postinjakajalle avaimen jotta saa pyörän kirjeineen varastoon jokaisen rapun välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö postin palkata erikseen postinvartija joka vahtii posteja sillä välin kun jakaja käy rapussa jakamassa?
Eiku sen postinjakajan pitää kanniskella rappusissa koko postilootaa mukanaan!
Lähettämäni kortit lienevät menneet perille, mutta jo vuosikausia tullut väärällä nimellä yksi kortti, vaikka olen asunut nykyisessä asunnossani jo neljä vuotta eikä täällä asu ketään Ullaa. Palautan sen kortin joka kerta, mutta nähtävästi Postissa osoitteen selvittäminen ei onnistu tai sitten kortin saaja ei halua ilmoittaa uutta osoitettaan niin Postille kuin joulukortin lähettäjillekään. Mikä lie erakko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Muistitko kirjoittaa vastaanottajan tiedot kuoreen.
Ajankojtauset tiedot meinaan, meille tuli tänä jouluna 5 eri lähettäjän joulukortit edellisen asukkaan nimellä.Pistin seinälle.
Tää on kyllä noloa. Ei edes sen vertaa olla yhteydessä, että tietäisi toisen muuttaneen ja laitetaan joulukortti vanhasta muistista.
Sama juttu. Kuoressa osoite ihan oikein, silti päälle laitettu joku tarra, jossa sama osoite. Tuli tänään postissa. Eivätkö Postissa osaa lukea enää käsinkirjoitettua osoitetta? Käynyt joskus aiemminkin näin.