Kävin kioskilla,lapsi odotti autossa ja sillä välin autoon hyppäsi nainen joka sekosi ihan täysin kun "hänen autossaan" on poika
Vielä minullekin koetti väittää että on omassa autossa. Tuntui kuin olisi piilokamerassa tai leffassa!
Kommentit (7)
Meidän autoomme taas tunki kuskiksi suomea kehnosti puhuva miekkonen kun puolisoni avasi lukituksen kävellessämme autoa kohti,en usko että oli mikään rikollinen vaan säikähti tosissaan kun mieheni avasi kuskin oven ja minä hyppäsin viereen ja teinitytär takapenkillä 🙈 🤣 Raukka hoki vain "Minun auto" kunnes osoitin peilissä riippuvaa,tyttären tekemään koristetta että ei kun kyllä tämä on meidän.
.
Sattuuhan noita kun monta samanlaista autoa,iltapimeä ja kiire.
tyypillistä naisille. Ensin seotaan ja vasta sitten... no, ei sittenkään.
Mä heitin kerran ruokaostokset takakonttiin ja oma ukko alkoi rääkyä "Mitä helv""ttiå teet?" ..
Tismalleen saman värisestä ja mallisesta autosta seuraavasta rivistä.
Säikähdin niin ettå meinasin vielä jättää ostokset sinne,ukko usutti että "Hae nyt se ruokapussikin mukaan!"
Kaikista pahinta ettå siellä väärässä autossa istui KOKO AJAN joku.
En ole sentään väärään autoon hypännyt, mutta kerrostalossamme olen mennyt yhden kerroksen liian ylös ja yrittänyt avata oman asuntoni yläpuoleisen asunnon ovea avaimella. Oli muuten aika outo fiilis, kun ovi ei auennut ja oven avasikin sitten vieras mies. Kesti hetken tajuta, että olen väärässä kerroksessa.
Ystävättäreni meni kerran autoon, jossa uskoi puolisonsa odottavan. Oli vielä alkanut kovasti marmattamaan jostain asiasta, ennen kuin huomasi olevansa vieraan miehen vieressä vieraassa autossa.
Vierailija kirjoitti:
tyypillistä naisille. Ensin seotaan ja vasta sitten... no, ei sittenkään.
Niin, onneksi naisilla sentään tämä sekoaminen on tällaista viatonta. Miesten kohdalla sekoamisessa tulee aina ruumiita, kun esim. ammutaan haulikolla vaimo ja lapset, kun vaimo haluaa erota.
Yritti varastaa auton, pasmat meni sekaisin kun auto ei ollutkaan tyhjä?