Ovistesti ja raskaus, missä vaiheessa testi näyttää taas plussaa raskauden takia?
Kysymys kuulostaa järjettömältä, mutta on siinä jokin järki kuitenkin :)
Eikö ole niin, että noin 24-36 tuntia ennen ovista testi näyttää plussaa ja sitten näyttää negaa jo varsinaisen oviksen aikoihin. Mutta jos tuleekin raskaaksi siinä kierrossa, niin missä vaiheessa ovistesti alkaa taas näyttämään plussaa?
Ovistestin plussahan raskauden aikana perustuu siihen, että myös raskauden aikana LH:n on oltava koholla.
Olen itse saanut kahdessa eri raskaudessa myös ovistestillä plussat, mutta testasin niillä vasta kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, eli en tiedä miten kauan ennen " oletettuja kuukautisia" ne olisivat näyttäneet plussaa.
Olisihan näet paljon halvempaa kokeilla niillä ensin ja jos näyttää plussaa " liian myöhään oviksen kannalta" , niin sitten varmistaa raskaustestillä, kuten olen tietysti tehnyt, ettei joku nyt luule, että olen luottanut vain ovistesteihin.
Ihan vaan jos joku olisi sattunut tälläistäkin testailemaan :)
Kommentit (2)
Kiinnittyminen tapahtuu noin 7-8 päivää ovulaation jälkeen.
mutta tulipahan vastaus taas minun ongelmaan.
Sain sunnuntain ihan selkeätäkin selkeämmän plussan ovistestistä (oli kp 14 menossa) ja eilen eli maanantaina se oli jo ihan haamu eli ei positiivinen...
Ja kun minun laskupään mukaan ovis ei sitten millään vonut olla vielä sunnuntaina, sen pitäis olla maanantaina (niin eilen) tai tänään. Mutta jos se testi tosiaan ei näytä plussaa enää itse oviksen aikaan niin tämähän selvensi minun mysteeriä :)
Sori aloittajalle ei ollut sitten apua... Mutta jo snyt järkeilisin niin oiskohan sitten kiinnittymisen jälkeen?? Mikäs aika siihen nyt menee oviksen jälkeen? Oon niin noviisi näissä jutuissa vielä etten kyllä osaa paremmin auttaa..