Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi elää terveellisesti? Eihän kukaan selviä elämästä hengissä, vaikka eläisi kuinka terveellisesti.

Vierailija
29.12.2022 |

Kuolema tappaa joka tapauksessa jokaisen ihmisen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eliminoinut elämästäni läskirasistit. Se on parasta, mitä voin itselleni tehdä.

Olen vähän pyöreä, juuri sen kokoinen, jolla on länsimaissa pisin terveen eliniän odote. Liikun koiran kanssa joka päivä kävellen ja hölkäten. Teen itse ruokani kunnon aineksista. En polta.

Mikä sinut saa uskomaan että vähän pyöreillä on pisin terveen eliniän odote,kaikki ylimääräinen paino rasittaa liikunta elimiä ja sydäntä.

Tutkimukset. Näin on nimenomaan länsimaissa. Voi voi :)

Vierailija
22/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että tuottaisit maximaalisesti verotuloja suhteessa kuluttamiisi palveluihin tietysti.

Suomalaisen ainoa tarkoitus on olla verotettava ja kuoltuaankin verottaja haluaa vielä verottaa kalmon omaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eliminoinut elämästäni läskirasistit. Se on parasta, mitä voin itselleni tehdä.

Olen vähän pyöreä, juuri sen kokoinen, jolla on länsimaissa pisin terveen eliniän odote. Liikun koiran kanssa joka päivä kävellen ja hölkäten. Teen itse ruokani kunnon aineksista. En polta.

Eli elät terveellisesti?

Ei tuo ole mitään terveellisesti elämistä.

Vierailija
24/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli elät terveellisesti?

Ei tuo ole mitään terveellisesti elämistä.

Entäpä, kun sillä tavoin pysyy terveenä? Laita valitus THL:lle.

Vierailija
25/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en elä erityisen terveellisesti. Syön ihan tavallista ruokaa, myös lihaa. Liikuntaa harrastan silloin kun sattuu huvittamaan, en ole mikään neuroottinen pakkolenkkeilijä. Joskus käytän alkoholia, en tupakoi. En ole erityisen lihava, muutama kilo on ylimääräistä. En silti ymmärrä ihmisiä jotka lihottavat tahallaan itsensä vuoren kokoisiksi jonkun kehopositiivisuuden nimissä ja väittävät, että heillä on muka hyvä olla omassa kropassaan. Se näkyy sadan kilometrin päähän, ettei todellakaan ole.

Mitä, jos antaisit toisten vain olla? Ylemmyydentunne ei nosta elinikää, pumppaa vain ureaa pään alueelle.

No voi. Itkettääkö? Näiden keskustelupalstojen idea on juuri se, että ihmiset kertovat omia mielipiteitään.

Vierailija
26/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on arpapeliä. Tunnen urheilullisia ja terveellisesti eläviä, jotka sairastuivat vakavasti. Mummoni oli vanhan kansan ihminen, eli 86 v. Söi nykypäivän suositusten vastaisesti, eli voita kermaa, lihaa. Hedelmiä ei ostanut, kasvimaan kasviksia söi jonkin verran. Ylipainoa ei ollut, oli ns kuivan kesän kalkkuna.

Vierailija
27/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli lihava syöppö, laitokseen joutui jo ennen kuin täytti 70 vuotta, sängyssä eli 82 vuotiaaksi, muistamatta mistään mitään aivoinfarktien takia. Toinen mummo oli hoikka ja hyvä kuntoinen eli kotonaan täysin pää pelaten saman ikäiseksi. Äitini on nyt 82 vuotias, pärjää omillaan pää pelaa. Kysymys siis kuuluu kumman sinä valitset.

Vierailija
28/28 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän terveellisesti koska haluan nauttia täysillä elämästäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan