Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ullanlinnan surman todellinen motiivi

Vierailija
29.12.2022 |

Eri keskustelupalstoilla on pohdittu psykiatrin joulun alla tekemän henkirikoksen perimmäisiä motiiveja. Mikä on sinun arviosi tapahtuneesta?

Kommentit (2695)

Vierailija
2221/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen lukaali tuo asunto. Varakkaampi ja menestynyt nainen voi aina olla vaarassa. Sitä luulee, että kaikki on hyvin kun on rahaa ja voi aina turvautua siihen. Kun vaan ei päästä vääriä ihmisiä elämäänsä. 

Vierailija
2222/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota enää psykologeihin. Omani paljastui todella kaksinaamaiseksi ja inhottavaksi. Luulen että psykologeiksi pyrkii varttihullut vähän samaan tapaan kuin mielenterveys-hoitajatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri tämä on eikä psykologi, mutta en minäkään luota kumpaankaan.

Vierailija
2224/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota enää psykologeihin. Omani paljastui todella kaksinaamaiseksi ja inhottavaksi. Luulen että psykologeiksi pyrkii varttihullut vähän samaan tapaan kuin mielenterveys-hoitajatkin.

Psykologi on eri asia kuin psykiatri. Ja psykoterapeutti on myös eri. Terapeutti voi olla pohjakoulutukseltaan jompi kumpi tai sitten esim. Sairaanhoitaja.

Sanotaan että psykologit ovat neuroottisia/ahdistuneita ja psykiatrit hulluja. Siis vitsinä. 

Vierailija
2225/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisuus periytyy kuten Roope Tikkanen väitöskirjassaan kertoi.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000310269.html

Vierailija
2226/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli varakas ja menestyvä. Mutta jotain puuttui ja sen hän sai Bobilta. Seksiä? Jännitystä elämään? On ihan selvää että murhan motiivi oli raha, mutta mikä sai fiksun naisen retkahtamaan Bobiin?

Vierailija
2227/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahintahan tässä on että livenä elämässä tätäkin tyyppiä moni ihaillut ja tullut edistäneensä näin pyrkyrin vallankäyttöä ja luuloa, että tikkaselle on kaikki oikeutettua ja sallittua.

Sitten kohdille sattui varakas, vasta eronnut nainen. Aseet vallankäyttöön helpot kun tietää ihmismielen kipukohdat ja tarpeetkin!

Hetken sai uhri nauttia kun joku ihmeellisesti osaa tehdä/sanoa juuri oikeat sanat...kokee tulleensa ainutlaatuisen oikeaksi. 

Miten erottaa oikea väärästä ja totuus valheesta?

Nytkin roobertti kenties saa kirjeitä vankilaan naisilta, joilta uupuu itsesuojeluvaiston lisäksi tuo erotuskyky. 

Vierailija
2228/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on aina ollut varakas, ainakin sen 20 vuotta mitä itse olen hänet tiennyt ja silloin tällöin tavannut. Välillähän (ex-vaimon aikaan) hän asui jenkeissä.

Ei tuo uuden vaimon varakkuus ollut mitenkään poikkeuksellista Roopen elämässä.

Vierailija
2229/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope on aina ollut varakas, ainakin sen 20 vuotta mitä itse olen hänet tiennyt ja silloin tällöin tavannut. Välillähän (ex-vaimon aikaan) hän asui jenkeissä.

Mutta asunto oli tämän nykyisen vaimon. Jos oli varakas itsekin, niin miksi tappoi vaimonsa? 

Vierailija
2230/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta asunto oli tämän nykyisen vaimon. Jos oli varakas itsekin, niin miksi tappoi vaimonsa? 

Jos raha ei ollut syy tappaa. Nolaaminen tai muun asian paljastuminen, joka on käynyt Roopen kunnian päälle?

Vierailija
2231/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ihmiset aina toimi jonkin järkevän syyn ajamana. Ainakaan ihmissuhteissa tai henkirikoksissa.

Vierailija
2232/2695 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen lukaali tuo asunto. Varakkaampi ja menestynyt nainen voi aina olla vaarassa. Sitä luulee, että kaikki on hyvin kun on rahaa ja voi aina turvautua siihen. Kun vaan ei päästä vääriä ihmisiä elämäänsä. 

Uhria on kuvailtu lehdissä mukavaksi ja pidetyksi ihmiseksi, mikä vielä lisää hyväksikäytön riskiä, ja uskon tämän olleen syy siihen, että mielenvikainen Bobi on onnistunut hivuttamaan itsensä osaksi tämän elämää pitäen naista ns. helppona uhrina. Murha ja varkaus on sellainen yhdistelmä ettei sitä saa mitenkään vahingon piikkiin. Suunniteltu case.

Vierailija
2233/2695 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin mukaan murhan syy ei ollut taloudellinen.

Vierailija
2234/2695 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksileikki, jossa turvasana ei toiminut.

Vierailija
2235/2695 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näillä ollut lapsia tahoillaan? Ei näy asunnossa mitenkään.

Vierailija
2236/2695 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kestänyt, että nainen haluaa erota hänestä? 

Vierailija
2237/2695 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla 2 lasta, mutta asunto stailattu niin, ettei lapsia näy siellä asuvan.

Vierailija
2238/2695 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään pidä psykologeja muita ylempänä. Pari tuttua on kyseisen ammatin edustajia ja kummallakin on ollut ongelmia elämänhallinnan kanssa. Ovat myös emotionaalisesti jotenkin keskeneräisiä. Eräs kolmas tuttu aikoo hakea opiskelemaan psykologiaa. En tiedä hakeeko hän siitä itselleen jotain apuja, kun on taipuvainen  masennukseen ja ahdistukseen. On syömishäiriöstäkin kärsinyt. Ja sitten tuntemani mielenterveyshoitaja on riippuvainen alkoholista ja pelaamisesta.

Vierailija
2239/2695 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelivelat tms homma kusee kulissit kaatuu - teoria tämän takana. Eskaloituminen.

yrittänyt lavastaa katoamisen  ideana vaimo otti korut ja hävis

Vierailija
2240/2695 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kömpelö yritys lavastaa ryöstömurha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän