Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pia Nykänen ja Pippa Laukka molemmat 52, ei uskoisi

Vierailija
29.12.2022 |

Tässä linkki tämän päivä uutiseen, jossa Pia kertoo rakastavansa makkaraa ja syöttävänsä vihaneksia vain undulaateille. Kuvassa poseeraavat Pia ja Pippa Laukka ovat molemmat 52-vuotiaita. Saattaa johonkin tuo ruokavalio vaikuttaa... https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/93690fe2-ec7e-4483-8eae-a236455…

Kommentit (390)

Vierailija
201/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippa on paremmat kortit saanut jo syntyessään. Geenit ja laadukas ravinto vaikuttaa jo kohdussa. RIkas perhetausta kun taas Piialla ei, alempi sosiaaliluokka näkyy hänen ruokatottumuksista. Nämä vaikuttaa kaikkeen.

Sinuun sosiaaliluokka näkyy kirjoituksessasi. Elikkä ei ku monen.

Vierailija
202/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia on liian laiha, kuivan kesän orava. Pia ei omaa tyylitajua; hiukset hirveät, samoin meikki, vaatteet. Täysi juntti. Pippa on tietenkin lääkärinä ottanut täyteaineita, mutta hänellä on tyylitajua. Upeat hiukset, vaatteet, meikki, eikä liian rasvaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pian tukan sävykin vanhentaa. 45+ ikäisille naisille sopii hiukan lämpimämpi sävy kuin ice cold blond, se lisää ikää. Samoin shokkivärit ja piikkisuoruus. Stailattu päin peetä koko muikki.

Vierailija
204/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pippaa painaisin oikein mieluusti. Pia näyttää ja kuulostaa karsealta. Kunnon elähtänyt kalkkuna!

Olet ilkeä suustasi oleva nainen. Oletko ylpeä itsestäsi

Olen 29 v nuori mies. Pia ei ole hottis millään tasolla.[/quo. jos itse olisit fiksu ja hottis, et alentuisi vauva-palstalla nimettömänä arvostelemaan ja puhumaan räävittömyyksiä. Sivistyneitä miehiä ei täällä näy.

Vierailija
205/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pippaa painaisin oikein mieluusti. Pia näyttää ja kuulostaa karsealta. Kunnon elähtänyt kalkkuna!

Olet ilkeä suustasi oleva nainen. Oletko ylpeä itsestäsi

Olen 29 v nuori mies. Pia ei ole hottis millään tasolla.

Nuori ja 29? Lol

Vierailija
206/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian tyyli vanhentaa. Hiukset hirveät, laihuus tekee juonteita kasvoihin. Pia ei osaa meikata, eikä pukeutua oikein. On jäänyt jonnekin 1990- luvulle. Pippa taas seuraa aikaansa, on muodikas, mutta hän on varmasti tehnyt toimenpiteitä kasvoilleen. Kasvot ovat pyöristyneet. Lääkärinä se on helppoa.

Vierailija
207/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tänään juuri kävin terapiassa ja terapeutti vakuutteli, miten muut ihmiset ei katso toisia niin kriittisesti kuin luulen. Jokaisella on kuulemma omat murheensa ja ajatuksensa eikä toisten ulkonäkö juuri mahdu ajatuksiin. No täältä sitten näkee todisteita, että paskaa puhui terapeutti! Edes yli viisikymppinen nainen ei saa olla rauhassa julmalta ulkonäön arvostelulta 😖

Vierailija
208/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. Normaalit naiset eivät alennu herjaamaan kenenkään ulkonäköä, ja vielä nimettömänä. Vain sivistymättömät tähän osallistuu koska ainut mihin pystyy. Se on tämä tasoisille annettava anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

Vierailija
209/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tänään juuri kävin terapiassa ja terapeutti vakuutteli, miten muut ihmiset ei katso toisia niin kriittisesti kuin luulen. Jokaisella on kuulemma omat murheensa ja ajatuksensa eikä toisten ulkonäkö juuri mahdu ajatuksiin. No täältä sitten näkee todisteita, että paskaa puhui terapeutti! Edes yli viisikymppinen nainen ei saa olla rauhassa julmalta ulkonäön arvostelulta 😖

Maksettiinko me tämäkin terapiahomma veroista?

Vierailija
210/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksettiinko me tämäkin terapiahomma veroista?

Sinun ainakin on maksettu. Mihin muuhun kykenet kun nimettömänä haukkumiseen.

Vierailija
211/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka täällä kehtaavat pilkata 5-kymppisten naisten ulkonäköä, niin odottakaapa kun teillä itsellänne tulee mittariin 42+. Voi muuttua ääni kellossa.

Vierailija
212/390 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukat nimettömänä haukkuu. Se on heidän ainut kieroutunut ilo. Eivät ymmärrä omaa

Vierailija
213/390 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykänen on työläisnainen, se näkyy kyllä kaikessa. Niin se usein menee.

Pippa on taas upea ja hoikka lääkärisnainen, joka on pitänyt itsensä kunnossa ja on todella freesi.

Vierailija
214/390 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako makkaran lisäksi mennä röökiä ja alkoholiakin? Iho on ainakin just sellainen elottoman samea ja harmaa verrattuna tuohon pippaan.

Olisin kaivannut tietoa polttaako Pia tupakkaa tai onko polttanut joskus pitempään. Tupakointi ja sen lopettaminen vaikuttaa verisuoniterveyteen merkittävästi. Vai sanottiinko ohjelmassa asiasta mitään? Jos siitä ei mainittu, voiko siitä päätellä että ei polta?

Vierailija
215/390 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vedän röökiä ja kaljaa joka päivä ja näytän Jumalattarelta. Ja oon 35 v.

Vierailija
216/390 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kyllä mitään Piaa vastaan, toivon että kaikki on hänellä hyvin.

Mutta tuosta ohjelmasta taas huomasi miten paljon sosiaaliluokka vaikuttaa kaikkeen: ulkonäköön, tyyliin ja terveyteen. Pippa on omaa luokkaansa. 

Sanon tämän itse näin itseäni laiminlyöneenä duunarina. Ei voi mitään.

Vierailija
217/390 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulut käynyt terapeutti oli oikeassa siis tavallisten ihmisten suhteen. Tänne av-palstalle kokoontuu se sairaampi kansanosa.

Vierailija
218/390 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat ovat kasvoiltaan ikäisensä näköisiä, mutta Pippasta näkee terveet elämäntavat.

Piia voisi nuortua useamman vuoden jos lopettaisi kaljoittelun ja röökin(?).

Olen itse päälle 30 ja omassa naamassa näkyy kyllä pitkään jo pari saunaoluttakin.

Lisäksi hiukset vanhentavat. Ehkä Piia on tavoitellut nuorekasta olemusta, mutta keski-ikäisellä naisella teinitukka on aina vähän surkuhupaisan näköinen. Katsoin hetki sitten Areenasta hölmö nuori sydän-teinileffan, jossa sillä pääosa tytöllä oli tuolla tavoin värjätty tukka.

Vierailija
219/390 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite vedän röökiä ja kaljaa joka päivä ja näytän Jumalattarelta. Ja oon 35 v.

Odotas pari vuotta niin kyllä alkaa se rööki ja kalja näkyä :D

Vierailija
220/390 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat avoimempia myös niissä seksuaaliasioissa. Puoli jäykkä siitin sekasaunassa tai miksei muuallakin on ehdottomasti esittelemisen arvoinen, onhan se lupaus mahdollisesta siemensyöksystä.

Luuletko tosissasi, että jotain random naisia kiinnostaa sun mahdollinen siemensyöksysi?

Me naiset harvoin ollaan kuin miehet, että kiinnostaa panna kaikkea mikä liikkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän