Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin lomaa perhejoulusta

Vierailija
28.12.2022 |

Ihana viettää joulua perheen ja suvun kesken, mutta mun nyt oli vaan pakko lähteä kartanolta ja ajaa helsinkiin. Eilen siis iltaa myöten karmeassa kelissä. Tarvitsen omaa aikaa kaiken hulinan keskellä. Kai olen sitten introvertti. Onhan se tietty vähän tylsä lähteä noin vaan, kun lapset perheineen on käymässä suomessa ja sisko. Harvoin ollaan kaikki näin yhdessä. Mies sanoi et mene vaan jos sun täytyy. Eilen tulin klo 21 ja menin nukkumaan ja nukuin 14 tuntia. Tänään kävelin kaivarin ja eiran ympäri ja sitten otin pitkän kuuman kylvyn. Loppupäivä sängyssä katsoin leffoja. En ole syönyt muuta kuin konvehteja koko päivänä. Puhelinkin hiljaisella. Huomenna meen ehkä ursulaan aamukahville jos se on auki mut laitan aurinkolasit. Ne mulla oli tänäänkin. Perjantaina shoppailen ja kai mun täytyy mennä takaisin maalle uudeksi vuodeksi kun pidetään illalliset. Sisko saa hoitaa järjestelyt, kai se osaa. Että tämmöstä tänään. Hyvää yötä! T:n

Kommentit (1)

1/1 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joulun töissä ja työnantaja tarjosi jouluaterian. Mies ruokki lapset kotona ja illalla oltiin kotona yhdessä. Oli ihan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan