Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt saisi kaupoista tosi halvalla jouluruokia!!!!

Vierailija
28.12.2022 |

Ei muuta kuin pakastamaan!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin maksalaatikoita ja joululimppuja alesta pakkaseen.

Vierailija
22/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttutaikinastakin saa vaikka mitä. Kahvi on ollut jouluna halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmislaatikot on hyviä

Olen samaa mieltä. Ja niin käteviä, kun ei tarvitse nähdä sitä vaivaa. Kuoria porkkanoita, keitellä, muussata, paistaa uunissa. .. Ehkä jos olisi suurperhe tai iso sukujoulu, niin mielellään sitä tekisi, mut kaksistaan kun syö niin valmiit laatikot on todella oiva, halpa ja hyvinkin maukas ratkaisu.

Vierailija
24/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut valmiita laatikoita enää. Mutta valmistustarpeita kyllä, eli lanttu- yms. soseet 50 senttiä pussi ja lantut ja porkkanat 2 kg:n pussissa samalla hinnalla eli 50 snt.

Eli ei sen kummempaa tarjousta. Eihän niitä valmiita laatikoita periaatteessa saisi pakastaa, kun ne on sinne kauppaan tullessaan olleet pakastettuja. 

Piparitaikinaa oli myös 50 snt.

Bataattilaatikkoa vois kyllä itse tehdä, bataatit ovat kyllä aika kalliita, mutta eihän niitä tarvitse kuin kilon verran. Jos tykkää makeasta laatikkoruuasta meinaan, niin sitte vois tehdä.

En ole tiennyt, että valmislaatikot on jo kerran pakastettuja.

Vierailija
25/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen rosollit ja laatikot itse kun en tykkää valmismuonasta

Vierailija
26/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ostanut perunalaatikkoa mutta loppui Prismassa jossa käyn jo aattoa eikä ollut tänäänkään. Missä kaupassa niitä laatikoita vielä on? Saarioisten perunalaatikko on lemppariani.

Jossakin pienemmissä kaupoissa, k-marketeissa?

Muuten sun ei nyt auta kuin odotella loppiasta, silloinhan niitä joululaatikoita on ainakin täällä päin tavannut olla kaupoissa myynnissä.

Tee itse sitä perunalaatikkoa, se saarioisten laatikkohan ei ole imellettyä, joten luulis olevan helppo tehdä..

Ei tänä vuonna enää jouluruokia saa enää edes loppiaisena. Kaikki on jo ostettu.

Vierailija
27/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään itse, ei syödä mitään veetee valmismoskaa.

Ai sulla on omat possut, paistat laatikot, itse leivot limput ja keittelet mausteiset glögijuomat? Vau.

Minä en tee itse noista mitään. Tai siis tietenkin kinkun paistan, mutta kaupunkilaisena en pidä sikalaa. kaupan valmiit laatikot lämmitän, koska en ala niin pientä määrää paistelemaan uunissani. Sienisalaatti kaupasta, koska en käy sienimetsällä. Limppua syödään vaan se yksi ja halvemmaksi tulee ostaa se kaupasta. Punajuuripaistoksen tein itse kun kaupan valmis on pahaa.

Kyllä, helpommalla pääsee kun kaikessa kiireessä laitan melkein valmiit pöperöt pöytään ja hitsin hyvää on niinkin. En kadu mitään ja ensi vuonna sama setti uudestaan jos hengissä ollaan.

Joo on niitä kiva tehdä omista aineksista ja hyvää tulee. En syö kinkkua ja ei oo possuakaan. Mutta anoppilasta saadaan jouluhanhi

Vierailija
28/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut valmiita laatikoita enää. Mutta valmistustarpeita kyllä, eli lanttu- yms. soseet 50 senttiä pussi ja lantut ja porkkanat 2 kg:n pussissa samalla hinnalla eli 50 snt.

Eli ei sen kummempaa tarjousta. Eihän niitä valmiita laatikoita periaatteessa saisi pakastaa, kun ne on sinne kauppaan tullessaan olleet pakastettuja. 

Piparitaikinaa oli myös 50 snt.

Bataattilaatikkoa vois kyllä itse tehdä, bataatit ovat kyllä aika kalliita, mutta eihän niitä tarvitse kuin kilon verran. Jos tykkää makeasta laatikkoruuasta meinaan, niin sitte vois tehdä.

En ole tiennyt, että valmislaatikot on jo kerran pakastettuja.

On. Ainakin ne isot laatikot, ainahan ne ovat sieltä kaupan hyllyltä otettaessa vähintään kohmeisia... Ainakin täällä meillä päin.

Vierailija
29/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurolla sai pikkukinkkuja eilen illalla.

Vierailija
30/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jouluruokaa mutta s-marketeissa ainakin Snellmanin kunnon nakit 2,49 ja ostin useamman paketin aivan yhtä lailla kun joulun tienoilla kahvia. 

Vierailija
31/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on euron päivät. Moni tekee kinkun juhannukseksi. Itse en ole tohon tottunut, vaikka talvella olenkin grillannut makkaraa pallogrillillä. 😃

Vierailija
32/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut mun kaupassa enää mitään jäljellä. Kaipasin limppua, glögiä, laatikoita ja kinkunkin olisin ostanut. Kaikki oli mennyt. Mutta mitäpä itse hidastelin, oma vika.

Oletko varma, ettei esim. glögejä ole vain siirretty jonnekin nurkkaan? Minun lähikaupasta Helsingissä saa glögiä vielä juhannuksenakin. 

Joo siis onhan sellainen joku perusglögi tietysti siellä jossain nurkassa. Mutta alkossa oli loppu kaikki hyvät. Sielläkin on se yksi glögi (liian makea ja liian voimakas)

ympäri vuoden. Limppu kaupasta loppu, sitä ei saa enää. Laatikoita ehkä voi olla jossain pakkasessa, mutta ei osunut silmään. Ei ollut ainakaan alessa enää. Kinkkuja ei ollut.

Mutta eipä siinä mitään, hyvä kun ovat kelvanneet, eikä mitään mene hukkaan.

Vierailija
33/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusiakin halvalla, neulasilla ja ilman.

https://tinyurl.com/2p83rdmz

Vierailija
34/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa meille pääsiäiskinkun. Ostin myös porkkanasosetta, josta teen rieskoja ja porkkanapiirakoita. Rusinatonta maksalaatikkoa sai eurolla kippo, siinä pitkäksi aikaa koiralle ruokaa, kun hamstrasin pakkaseen kaiken mitä näin.

Vierailija
35/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin heti aaton jälkeen prismassa aamusta keräämässä hyvälaatuista punalaputettua lihaa ja kalaa pakkaseen 400€. Mm. Luomukaritsan jauhelihaa huonon sikanaudan hinnalla.

Viime vuonna riittivät joulun jälkeiset halvat löydöt pitkälle kevääseen :D

Vierailija
36/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla kävin paikallisessa Prismassa ja hyllyt oli tyhjiä. Hyvin oli jouluruuat tehneet kauppansa.

37/37 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin hakemassa prismasta uudenvuoden ja juhanus kinkut. Halvalla lähti.