Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mieheni tekemään kanssani jotain??? =(

Vierailija
24.08.2008 |

Mulla taitaa olla toivoton tapaus tuo mies, oon niin kateellinen kavereille kun ne tekee miestensa kanssa yhdessa kaikenlaista ja mein isanta se vaan touhuaa omiaan, ja kun pyydän et mentäs vaikka kävelylle niin ei se jaksa tai jotain muuta...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vuosia niin, että pelaamme lasten kanssa lautapelejä ja lasten iästä riippuen myös korttipelejä.

Lapsia on kuusi, ja usein aikani on mennyt juuri pienempien perushoitoon ja isommat ovat isän kanssa pelanneet, pääsen kyllä välillä...ja nyt kun kuusi lasta on jo isoja, niin yhteistä aikaa jää meille vanhemmille enemmän. Olemme alkaneet pelata yhdessä, mukava peli on esim. Risk. Olen oppinut mieheltäni mikä maa siinä kannattaa valloittaa ensimmäisenä ja yllätän tekemällä niin. Pelejä on paljon, pokerista tietokilpailuihin. Mieheni ei lähde lenkkeilemään kanssani kuin kesämökillä, hän ei katso juurikaan televisiota ja usein neulon telkun ääressä kun hän lukee kirjaa, joten pelaamalla ollaan yhdessä.

Vierailija
2/4 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mieluiten minä olisin ulkona tekemässä pihahommia miehen kanssa, yhteinen piha kun on...

mutta oikeesti aion kyllä kokeilla tuota.

kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa myös mm. erityisiä keskustelu iltoja.. eli keitetään kahvit ja istutaan keittiön pöydän ääreen ja turistaan.. ihan vaan suunnitellaan tulevaa, kesämökkiä jne..

Meilläkään ei telkkaria.. :) luopukaa telkusta, auttaa asiaa.. :)

Vierailija
4/4 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos koitan puhua jotain yhteistä niin sille tulee just kauhee uni tai jotain... =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän