Onko normaalia jos miehellä seisoo pelkästään nähtyään alastomia naisia saunassa?
Tilanne on siis se että kävin höyrysaunassa joka oli yhteinen ja uikkarikielot joten ajattelin ettei siellä näkisi mitään. No joku piti sitten ovea auki pidempään ja näin useita naisia täysin nakuna ja alkoi seisomaan siitä. Dn halunnut sitä mutta tuntui sille etten voinut hallita sitä. M19
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunassa olen joskus ollut n. 30 v kaveripariskuntien kanssa ja siellä on olleet kaikki miehet alasti, osa naisista myös. Eikä kellään ole koskaan seisonut.
Miten ihmeessä? Olis tosi kivaa jos mullakaan ei seisoisi. Ap
Jaa-a. En älynnyt pitää sitä mitenkään poikkeavana, nainen kun olen. Ehkä he eivät katsele naisia ja miettivät ihan muita juttuja?
Mulla meni ajatukset ihan hetkeksi vain niihin naisiin kun katselin ja sit heti aloin kattoo pois ja mietin laattoja lattiassa mutta silti seiso tovin enne ku loppu. Nuo miehet ovat kyllä tosi kovatahtoisia.
Mitenkäs, näkyikö posliineja vai millaisia puskia oli leideillä? Entä minkä kokoisis tisuja, toivottavadti isompia kiin a-kuppi. Uuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunassa olen joskus ollut n. 30 v kaveripariskuntien kanssa ja siellä on olleet kaikki miehet alasti, osa naisista myös. Eikä kellään ole koskaan seisonut.
Eiköhän se iän kanssa rauhoitu sitten. Don't worry.
Miten? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Ap
Kun fysiikka ynnä muu hormonitoiminta alkaa olemaan siinä vaiheessa että viisari ei enää värähtele pelkästä alastoman naisen näkemisestä. Jos siis sitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Ap
Kun fysiikka ynnä muu hormonitoiminta alkaa olemaan siinä vaiheessa että viisari ei enää värähtele pelkästä alastoman naisen näkemisestä. Jos siis sitä haluat.
Tuo olisi hyvä kunhan nousisi tarvittaessa
Nii minkä näkösiä muijia siellä oli ja mikä mesta tää oli? Ymmärrän että stondas, jos oli jotain parikymppisiä posliinimisuja. Mut jos oli jotain isoäitejä, joilla tissit roikkuu polvissa, ni sit kyl olisin huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Nii minkä näkösiä muijia siellä oli ja mikä mesta tää oli? Ymmärrän että stondas, jos oli jotain parikymppisiä posliinimisuja. Mut jos oli jotain isoäitejä, joilla tissit roikkuu polvissa, ni sit kyl olisin huolissaan.
Tää oli Kuopion Rauhalahdessa ja ne naiset oli jotain 30-40v vaimoja eli ei ihan mitään 20v misuja mutta kauniita silti.
Vierailija kirjoitti:
Käyn sekasaunoissa kun siellä seisokkini pysyy jonkinlaisissa rajoissa. Jos menisin miesten saunaan minulla seisoisi rajusti koko ajan. M20
Sattusinpa samaan aikaan sun kanssa vaikka uimahalliin :) voisin mielelläni katsella