Onko normaalia jos miehellä seisoo pelkästään nähtyään alastomia naisia saunassa?
Tilanne on siis se että kävin höyrysaunassa joka oli yhteinen ja uikkarikielot joten ajattelin ettei siellä näkisi mitään. No joku piti sitten ovea auki pidempään ja näin useita naisia täysin nakuna ja alkoi seisomaan siitä. Dn halunnut sitä mutta tuntui sille etten voinut hallita sitä. M19
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit homo, jos ei alkaisi kulli seisomaan alastoman naisen edessä.
Ehkä noin, jos ei ole koskaan nähnyt alastomia naisia. Olen jonkin verran liikkunut nakupaikoissa ympäri Eurooppaa ja aika harvoin niissä kenelläkään seisoo. Kun kaikki ihmiset on alasti niin aika pian siitä se erikoisuus katoaa. Toki nuorilla nyt voi seisoa ihan koska vaan.
Yksikin alaston nainen riittää. Toki naisen ulkonäkö vaikuttaa aikalailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit homo, jos ei alkaisi kulli seisomaan alastoman naisen edessä.
Ehkä noin, jos ei ole koskaan nähnyt alastomia naisia. Olen jonkin verran liikkunut nakupaikoissa ympäri Eurooppaa ja aika harvoin niissä kenelläkään seisoo. Kun kaikki ihmiset on alasti niin aika pian siitä se erikoisuus katoaa. Toki nuorilla nyt voi seisoa ihan koska vaan.
En ole kauheasti alastomia naisia nähnyt mutta itse en oikein siihen nakuiluun tottunut vaan se seisokki tuli eikä tuntunu sille että sille olis voinu tehä mitää. Ap
Mikä tässä nyt on ap:lla niin kuin se ongelma? Sekö, että seisoo, jos näkee alastoman naisen?
Vierailija kirjoitti:
Yksikin alaston nainen riittää. Toki naisen ulkonäkö vaikuttaa aikalailla.
Ollaan 54/55 pari. Kyllä mulla vähintään puoliheijari tulee, kun emäntä pesee varpaitaan. Jos on useampi päivä ollut panematta niin kattoa kohti jöpöttää.
Uutena vuotena päädyin neljän hikisen tutun naisen kanssa saunaan. En voinut mitään, että mulla vain alkoi jöpöttää oikein kunnolla. Naiset sitten käskivät minut suihkuun, koska se oli kieltämättä hiukan härskiä. Ihan oikeasti ne tykkäs jöpötyksestä ja on saunottu sen jälkeen yhdessä ym.
Vierailija kirjoitti:
Uutena vuotena päädyin neljän hikisen tutun naisen kanssa saunaan. En voinut mitään, että mulla vain alkoi jöpöttää oikein kunnolla. Naiset sitten käskivät minut suihkuun, koska se oli kieltämättä hiukan härskiä. Ihan oikeasti ne tykkäs jöpötyksestä ja on saunottu sen jälkeen yhdessä ym.
Eli heitä ei haitannut?
Kannattaa vetää käteen aamuisin ja iltaisin, niin vahinkoseisokit vähän rauhoittuvat. Jos kassit on aivan täynnä niin sehän on selvä, että heppi on koko ajan pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Uikkari ja suikkari vähä eri asia tai aika paljoki.
Tässä tarkoitin uikkareita
Oman kullan eessä ei seiso, mutta vieraan eessä sen tekee, missähän vika?
Käyn sekasaunoissa kun siellä seisokkini pysyy jonkinlaisissa rajoissa. Jos menisin miesten saunaan minulla seisoisi rajusti koko ajan. M20
Vierailija kirjoitti:
Käyn sekasaunoissa kun siellä seisokkini pysyy jonkinlaisissa rajoissa. Jos menisin miesten saunaan minulla seisoisi rajusti koko ajan. M20
Sä oot oikee miesten mies.
Sekasaunassa olen joskus ollut n. 30 v kaveripariskuntien kanssa ja siellä on olleet kaikki miehet alasti, osa naisista myös. Eikä kellään ole koskaan seisonut.
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunassa olen joskus ollut n. 30 v kaveripariskuntien kanssa ja siellä on olleet kaikki miehet alasti, osa naisista myös. Eikä kellään ole koskaan seisonut.
Miten ihmeessä? Olis tosi kivaa jos mullakaan ei seisoisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä? Olis tosi kivaa jos mullakaan ei seisoisi. Ap
Jaa-a. En älynnyt pitää sitä mitenkään poikkeavana, nainen kun olen. Ehkä he eivät katsele naisia ja miettivät ihan muita juttuja?
Tuntuu minusta juuri tuolle ja jos vähän ajattelee tai näkee alastomia naisia niin lähtee heti pystyyn. Miten se muuttuu ajan myötä? Sä pystyt nyt saunomaan naisten kaa alasti ilman ongelmia?