Kokemuksia ennustajalla / selvännäkijällä käynnistä niin että ennustukset olisi toteutuneet.
Itsellä täsmäsi ainoastaan lasten sukupuoli ja parisuhteen kariutuminen
Kommentit (79)
Lapsen sukupuolta ennustettaessa onnistumisen todennäköisyys on 50 prosenttia. Suurin osa parisuhteista päättyy eroon. Oletko ihan maksanut näistä "tiedoista"?
Kai tiedät, että ennustukset ja selvännäkijät toimivat niin, että puhutaan tarpeeksi ympäripyöreitä ja asiakas täyttää aukot?
E: Näen vanhan papiljottipäisen naisen...
A: Mummo!
E: *lisää tähän joku geneerinen mummo-ongelma*
jne
Tuleva lasten lukumäärä, (en selvänäkijää kokeillessani halunnut vielä lapsia ja ajattelin että höpö höpö) se missä tapaan mieheni ja mitä harrastan.
Myös se että tulen pääsemään eroon masennuksesta ja sosiaalisten tilojen pelosta ihan itsellään on toteutunut.
Paljon oli myös ympäripyöreää diiba daabaa.
Tällä palstalla joku ennusti, että minulle ennestään tuttu naishenkilö ottaa minuun yhteyttä, ja siitä seuraa täydellinen alan vaihto. Sen piti tapahtua puolen vuoden kuluessa.
Aikaa meni kyllä noin 8 kk, mutta muuten se piti täysin paikkansa. Olen yrittänyt näistä ennustaja-ketjuista etsiä tuota ihmistä, mutta en ole vielä löytänyt. Olen vieläkin häkeltynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että ennustukset ja selvännäkijät toimivat niin, että puhutaan tarpeeksi ympäripyöreitä ja asiakas täyttää aukot?
E: *lisää tähän joku geneerinen mummo-ongelma*jne
Mä sain ennustuksen kirjeenä. En tavannut selvänäkijää enkä kertonut hänelle itsestäni. Syntymäaika piti muistaakseni kertoa. T:nro 4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain ennustuksen kirjeenä. En tavannut selvänäkijää enkä kertonut hänelle itsestäni. Syntymäaika piti muistaakseni kertoa. T:nro 4
Jos syntymäaika pitää kertoa niin johan siitä jo saa paljon tietoa. Kirjoitetaan tilastollisesti sinunikäisesi elämänvaiheesta. Mutta tarpeeksi ympäripyöreästi ja paljon, jotta otat sieltä ne oikeaan osuneet ja tulet tänne kertomaan miten se toimi, ja ne mitkä eivät toteutuneet olivat "ympäripyöreää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos syntymäaika pitää kertoa niin johan siitä jo saa paljon tietoa. Kirjoitetaan tilastollisesti sinunikäisesi elämänvaiheesta. Mutta tarpeeksi ympäripyöreästi ja paljon, jotta otat sieltä ne oikeaan osuneet ja tulet tänne kertomaan miten se toimi, ja ne mitkä eivät toteutuneet olivat "ympäripyöreää".
Niin. Kaikilla ei kuitenkaan ole elämää rajoittavaa masennusta, eikä melko harvinaista harrastusta, että ne olivat sitten erittäin hyviä arvauksia. Myös tilanne jossa tapasin mieheni oli sellainen, että sitä olisi hyvin vaikea arvata.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
Olen itse näkijä ja voin kertoa miten homma minulla toimii. Näen silmien edessä kuvan ja alan purkaa sitä sanallisesti. Osa asioista näkyy kuvassa tarkasti ja osaan en saa tarkennettua. Se on hassu ilmiö. Näen ajan sellaisena kierteenä tai tunnelina eli että asiat ovat toisistaan irtalaan enkä osaa sanoa meneekö kaksi kuukautta vai yhdeksän kuukautta. Toki jotkin asiat ovat ajallisesti lähempänä kuin toiset ja ne ovat sitten vähemmän etäämmällä. Hankalaa tässä on se että minulle se kuva on neutraali. Jos näen talon, en tiedä kenen talo se on ja mikä sen merkitys on henkilölle. Kuvailemalla saattaa selvitä että juuri sitä taloa on vaikka henkilö pohtinut ostavansa. Olen itse yrittänyt ymmärtää ilmiötä eli että mitä oikein näen. Että voiko ne olla vaikka henkilön ajatukset jotka näen. Jälkeenpäin aina unohdan näkemäni. En todellakaan analysoi henkilön ikää ja pohdi jotain geneerisiä senikäisten asioita, mikä järki siinä olisi?! Eivän kaikkien elämä mene samojen sääntöjen mukaan. Jos henkilöllä on vaikkapa sairaus se näkyy ikään kuin kuvasta poistettuna juttuna, ihan kuin se kohta olisi jotenkin editoitu hänen kehossaan. Vaikea selittää sanoin. En aina näe sitä mihin henkilö haluaisi vastauksen ja sitä ihmisten on vaikea ymmärtää. En koskaan valitse sitä mitä minulle näytetään. Se on kuin pysäytyskuva jota katselen ja havainnoin. En voi vaihtaa sitä itse tietoisesti.
Joskus tieto tulee vaikkapa lauluina tai lauseena. Silloin mainitsen jos tunnistan kappaleen tai sanon lauseen ääneen. Henkilö usein tunnistaakin tämän itselleen merkityksellisenä, vaikkapa läheisen suosikkilaulu.
Ja joskus tieto on niin symbolista etten itsekään tajua. Näen kuvan mutten tajua yhtään siitä ja joskus vasta paljon myöhemmin huomaan että jaa se olikin symboliikkaa. Joskus näitä kuvia nousee itselle enkä osaa yhdistää mihinkään ennen kuin eri hetkessä. Silloin turhauttaa että mitä teen tällä lahjalla.
itsellä selvännäkijän vikaa tai pelikorteista luen ja mulle ne kortit vaan alkavat kertomaan omaa tarinaansa.Mutta aina sanon että pääosassa ihminen on itse vastuussa mihinkä se tie vie.ennustajat me voidaan toimia enemmänkin vähän niinku tukena toiset haluaa puhua osykologeille toiset hakee ennustuksesta vastauksia.ite en oo vielä rahaa pyytänyt.. ja itselle on kerran ennustajalla mennyt kaikki maaliin. mitä hän kertoi. joka alalta löytyy puoskareita.
Valehtelevat kaikki, en ole koskaan törmännyt aitoon ja rehelliseen selvänäkijään Suomessa vielä. Pelkkää rahastusta ja valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
Olen itse näkijä ja voin kertoa miten homma minulla toimii. Näen silmien edessä kuvan ja alan purkaa sitä sanallisesti. Osa asioista näkyy kuvassa tarkasti ja osaan en saa tarkennettua. Se on hassu ilmiö. Näen ajan sellaisena kierteenä tai tunnelina eli että asiat ovat toisistaan irtalaan enkä osaa sanoa meneekö kaksi kuukautta vai yhdeksän kuukautta. Toki jotkin asiat ovat ajallisesti lähempänä kuin toiset ja ne ovat sitten vähemmän etäämmällä. Hankalaa tässä on se että minulle se kuva on neutraali. Jos näen talon, en tiedä kenen talo se on ja mikä sen merkitys o
Ymmärrän täysin mitä tarkoitat, olen näkijä itsekin. Sehän tuossa sinun lahjassasi sitten on että sinun tulee luottaa itseesi ja olla vain rehellinen. Kysymyksiä saa esittää ja vain kertoa mitä näet. Sellaistahan se on.
Jotakin hyvin pientä mutta petyin pahasti. En usko enää näihin rahastuksiin yhtään mikään vertaa.
Jostain olen kuullut, että jos on näkemisen lahja, siitä ei saisi ottaa rahaa.
Muistan lapsena kuulleeni tällä seudulla kiertänyttä tarinaa, kuinka hlö oli mennyt tunnetulle näkijälle.
Näkijä li ollut pitkän tovin vaiti ja sanonut sitten jotain tyyliin "tällä kertaa en ikävä kyllä voi kertoa sinulle yhtään mitään". Hän ei ottanut maksua ja hlö lähti nyreissään pois kun ei saanut mitään selitystäkään.
Hyvin pian tämän jälkeen hlö kuoli äkillisesti. Eli näkikö näkijä tämän muttei sanonut asiakkaalle mitä näki?
Tyhmyys senkun tiivistyy! Jännää...
Jännää että kukaan noista ennustajista ei kuitenkaan osaa ennustaa vaikkapa lottonumeroja tai pörssikursseja, vaan joutuvat kituuttelemaan noiden koijausyritystensä turvin.
Vierailija kirjoitti:
yksi totesi, että sateen jälkeen tulee pouta. Oikeassa oli.
Osasiko myös kertoa, että mikä menee ylös, tulee myös alas?
Ennustus Amurin kaupunginosassa Tampereella yli 70 vuotta sitten: solmit avioliiton miehen kanssa, jolla on uniformu, saat kaksi lasta, jäät leskeksi.
Ei kannata kysellä keneltäkään yhtään mitään.
En ole itse turvautunut näkijän apuun, mutta tiedän muutaman. Näistä minulla oli vähän sellainen ajatus, että huijausta olivat. Uskon kyllä siihen, että jotkut ovat herkempiä aistimaan, en osaa sanoa mitä. Esimerkiksi jotkut lapset ja lemmikkieläimet ovat tällaisia. Jos joku ei usko, se on ok, mutta jos taas joku apua hakeva saa jotain lohtua, niin ei se ole muilta pois.
yksi totesi, että sateen jälkeen tulee pouta. Oikeassa oli.