Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ennustajalla / selvännäkijällä käynnistä niin että ennustukset olisi toteutuneet.

Vierailija
28.12.2022 |

Itsellä täsmäsi ainoastaan lasten sukupuoli ja parisuhteen kariutuminen

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla olin koulutusristeilyllä Tukholmassa. Laivan lähtöä kotimatkalle yleisissä tiloissa odotellessani  päädyin keskustelemaan erään mieshenkilön, ei etnisesti kantasuomalainen,kanssa enneunista. Hän halusi ennustaa minulle, ja tämä tapahtui julkisissa tiloissa, eikä maksanut mitään. Kerroin että minulla on kaksi lasta. Hän tarkasteli käsiäni ja sanoi että entäs se kolmas. Sanoin että ei ole, hän vaan tivasi että onko ollut keskenmeno, se olisi ollut tyttö. Tämän hänelle jostain syystä kielsin, vaan olihan näin tapahtunut. Lapsista sanoi että toinen lähtee ulkomaille. Lapset olivat teini-ikäisiä silloin. Vuosia myöhemmin toinen asui 2,5 vuotta länsinaapurissa ja liki 4 vuotta keski-Euroopassa. Lopuksi hän sanoi että joku vanhempi mies ajattelee minua. Olin aivan ymmällä. Työpöytäni ääreen palattuani löysin kirjeen ylilääkäriltäni, hän olisi halunnut minut silloisen sihteerinsä paikalle ! Tarina on tosi.

Vierailija
42/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lapsena kuulleeni tällä seudulla kiertänyttä tarinaa, kuinka hlö oli mennyt tunnetulle näkijälle.

Näkijä li ollut pitkän tovin vaiti ja sanonut sitten jotain tyyliin "tällä kertaa en ikävä kyllä voi kertoa sinulle yhtään mitään". Hän ei ottanut maksua ja hlö lähti nyreissään pois kun ei saanut mitään selitystäkään. 

Hyvin pian tämän jälkeen hlö kuoli äkillisesti. Eli näkikö näkijä tämän muttei sanonut asiakkaalle mitä näki?

Todennäköisesti näin. On myös näkijöitä, jotka sanovat suoraan, että eivät näe ikäviä asioita ollenkaan. Sitten on niitäkin, jotka näkevät, mutta kysyvät asiakkaalta jo heti, että saako kertoa/haluavatko kuulla. Kaikki eivät halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukossa tyhmyys tiivistyy! Voi Jouko parkaa!

Juuri noin sanoi lukiossa psykologin opettajani. Kyllä meitä huvitti, hän nimittäin seurusteli rehtorimme Joukon kanssa !

Vierailija
44/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten helvetin tyhmä pitää ihmisen olla jos uskoo näihin huijareihin?

Koska lähes kaikki ovat moraalittomia paskiaisia jotka vaan vievät herkkäuskoisten rahat ja muutama aniharva uskoo itsekin harhoihinsa.

Miten tuo poikkeaa muista uskovaisista?

No esimerkiksi siten, että noiden ennustukset osoittautuu usein yksiselitteisesti vääriksi, kuten AP:llakin. Silti mennään uudelleen samalle valehtelijalle uudestaan maksamaan hunajaa.

Urho Kekkonen kävi Aino Kassisella !

Vierailija
45/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan lapsena kuulleeni tällä seudulla kiertänyttä tarinaa, kuinka hlö oli mennyt tunnetulle näkijälle.

Näkijä li ollut pitkän tovin vaiti ja sanonut sitten jotain tyyliin "tällä kertaa en ikävä kyllä voi kertoa sinulle yhtään mitään". Hän ei ottanut maksua ja hlö lähti nyreissään pois kun ei saanut mitään selitystäkään. 

Hyvin pian tämän jälkeen hlö kuoli äkillisesti. Eli näkikö näkijä tämän muttei sanonut asiakkaalle mitä näki?

Todennäköisesti näin. On myös näkijöitä, jotka sanovat suoraan, että eivät näe ikäviä asioita ollenkaan. Sitten on niitäkin, jotka näkevät, mutta kysyvät asiakkaalta jo heti, että saako kertoa/haluavatko kuulla. Kaikki eivät halua.

Ei.

Koska mitään näkijöitä ei ole olemassa niin kaikki tuo on silkkaa paskaa.

Vierailija
46/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että ennustukset ja selvännäkijät toimivat niin, että puhutaan tarpeeksi ympäripyöreitä ja asiakas täyttää aukot?

E: Näen vanhan papiljottipäisen naisen...

A: Mummo!

E: *lisää tähän joku geneerinen mummo-ongelma*

jne

Olet väärässä.

Olen itse näkijä ja voin kertoa miten homma minulla toimii. Näen silmien edessä kuvan ja alan purkaa sitä sanallisesti. Osa asioista näkyy kuvassa tarkasti ja osaan en saa tarkennettua. Se on hassu ilmiö. Näen ajan sellaisena kierteenä tai tunnelina eli että asiat ovat toisistaan irtalaan enkä osaa sanoa meneekö kaksi kuukautta vai yhdeksän kuukautta. Toki jotkin asiat ovat ajallisesti lähempänä kuin toiset ja ne ovat sitten vähemmän etäämmällä. Hankalaa tässä on se että minulle se kuva on neutraali. Jos näen

Olen kokenut saman tapaista, kun olen muistanut näkemäni unen tai sen symbolit toteutuvat vähän kerrallaan. 

-eri.

Vierailija
47/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasi kertoa että saan keskenmenon.

Joka kyllä varmaan oli ihan itsestäänselvyys koska stressasin kaikesta niin paljon ja oma terveyteni oli tuohon aikaan myös super huono.

Tähän minäkin uskon. Liiallinen pakkomielle saada vauva, voi aiheuttaa keskenmenon. Kun relaa, syö terveellisesti ja tietysti myös harrastaa seksiä säännöllisesti, vauvan tulo on todennäköisenpää. Itselläni taustalla useampi keskenmeno, nyt kaksi tervettä lasta.

Vierailija
48/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin Tampereen seudulta selvännäkijän kauan sitten. Hän osui oikeaan näkemisissään. 

Vierailija
49/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Koska mitään näkijöitä ei ole olemass

Miksi Amerikan poliisi käyttää näkijöitä?

Ei se ole muuta kuin aistiherkkyyttä. Tyypillisesti levottomien (raja)seutujen ihmisillä tai heidän jälkeläisillään.

Aira-vainaan mukaan heillä Karjalassa kaikki vanhat naiset olivat näkijöitä, eikä asiassa ollut mitään ihmeellistä. Hänkin tiesi ulkomailta tulevien tanssien kuviot jo valmiiksi. 

Minä en tanssi, mutta olen sieltä suunnasta perinyt samoja juttuja. Se ei ole muuta kuin aivojen ominaisuus. Olen perinyt muistoja ja nähnyt tulevaa, mm. uudet työpaikat.

Vierailija
50/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennusti oikein työasiat ja sen, että tulee olemaan paljon menestystä ja rahaa. Väärin ennusti avioliitot. Sanoi, että tulee olemaan kolme avioliittoa, joista viimeisen kanssa elän onnellisena elämäni loppuun. Oikeasti olen neljättä kertaa naimisissa. Olemme kyllä todella onnellisia.

Vierailija
51/80 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.<

Siis mitä oikein juuri luin....?

Väität siis muka ihan vakavissasi että Yhdysvaltojen poliisi käyttää jotain "näkijöitä"  apuna rikostutkinnoissaan?

Lääkkeet!

Etkä ole perinyt muistoja.

Etkä näe tulevaa.

Vierailija
52/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa.

Vierailija
53/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun näkijöitä on paikalla, niin haluaisin kysyä erästä asiaa. Olen syntynyt ja kasvanut Tampereella. Puolisoni on eri kaupungista kotoisin ja asuu siellä. Meille on tulossa lapsi, joten toki muuttaminen saman katon alle on enemmän kuin ajankohtaista. Osaako näkijä sanoa, onko Tampereella vai mieheni kotikaupungissa tuleva asuntomme?

Pieni kaupunki, jonka kadun varressa, melkein kiinni tiessä, on vihertävä tai kellertävä puutalo.

Vierailija
54/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullsella ennustajalla (palautti rahat) alle 2-kymppisenä. Grafologilla 26-vuotiaana (ei veloittanut näytteen tutkittuaan). Aura-kuvassa 35-vuotiaana (ei palautettu rahoja). Kirlian-kuvaus yli 3-kymppisenä. Maksu meni. Tulkitsijoilla "ei ollut aikaa selontekoon missään välissä".

Yksikään ei tulkinnut mitään käden/käsialan/kuvan perusteella. Miksi?

En suosittele. Mutta näyttää siltä, että "höpöissäkin" on moraalisia henkilöitä. Kaikesta kiinnostuneena rationalistina olisin tietenkin halunnut "vastauksia".

Vierailija
55/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos et tee sitä rahasta. Juuri sellaista etsin, sillä en usko rahastajiin lainkaan.

Vierailija
56/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain olen kuullut, että jos on näkemisen lahja, siitä ei saisi ottaa rahaa. 

Et ottanut huomioon, että sitä näkemisen lahjaa ei ole lainkaan olemassa kenelläkään.

Vierailija
57/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen korteista itse. Yksi yleinen harhaluulo on, että kortit paljastaisivat ehdottoman totuuden, mutta oikeastaan ne heijastavat tämänhetkistä energiaasi ja suuntaa, johon olet matkalla, jos jatkat nykyisellä polullasi. Kortit eivät määrää kohtaloasi vaan sinä teet sen. Kun muutat ajatuksiasi ja tekoasi, myös todellisuutesi muuttuu. Kortit näyttävät mahdollisuuksia, eivät lukittuja lopputuloksia.

Vierailija
58/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin Tampereen seudulta selvännäkijän kauan sitten. Hän osui oikeaan näkemisissään. 

Osasi siis arvata hyvin. Näkijöitä ei ole olemassa. Kaikki, jotka väittävät olevansa ovat huijareita tietäen tai tietämättään.

Vierailija
59/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla olin koulutusristeilyllä Tukholmassa. Laivan lähtöä kotimatkalle yleisissä tiloissa odotellessani  päädyin keskustelemaan erään mieshenkilön, ei etnisesti kantasuomalainen,kanssa enneunista. Hän halusi ennustaa minulle, ja tämä tapahtui julkisissa tiloissa, eikä maksanut mitään. Kerroin että minulla on kaksi lasta. Hän tarkasteli käsiäni ja sanoi että entäs se kolmas. Sanoin että ei ole, hän vaan tivasi että onko ollut keskenmeno, se olisi ollut tyttö. Tämän hänelle jostain syystä kielsin, vaan olihan näin tapahtunut. Lapsista sanoi että toinen lähtee ulkomaille. Lapset olivat teini-ikäisiä silloin. Vuosia myöhemmin toinen asui 2,5 vuotta länsinaapurissa ja liki 4 vuotta keski-Euroopassa. Lopuksi hän sanoi että joku vanhempi mies ajattelee minua. Olin aivan ymmällä. Työpöytäni ääreen palattuani löysin kirjeen ylilääkäriltäni, hän olisi halunnut minut silloisen sihteerinsä paikalle ! Tarina on tosi.

Tämä käsistäkatsoja heilui 90 luvulla Malmilla. Ja oli tunnettu huijari. Liekö sama, ilmeisesti, koska käsistä katsoi.

Vierailija
60/80 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain olen kuullut, että jos on näkemisen lahja, siitä ei saisi ottaa rahaa. 

Ei ne näkijätkään pyhällä hengellä elä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä