Kokemuksia ennustajalla / selvännäkijällä käynnistä niin että ennustukset olisi toteutuneet.
Itsellä täsmäsi ainoastaan lasten sukupuoli ja parisuhteen kariutuminen
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun näkijöitä on paikalla, niin haluaisin kysyä erästä asiaa. Olen syntynyt ja kasvanut Tampereella. Puolisoni on eri kaupungista kotoisin ja asuu siellä. Meille on tulossa lapsi, joten toki muuttaminen saman katon alle on enemmän kuin ajankohtaista. Osaako näkijä sanoa, onko Tampereella vai mieheni kotikaupungissa tuleva asuntomme?
Tampere näyttäytyy paikkana, jossa on enemmän haasteita tai väsymystä ilmassa. Se tuntuu tutulta ja vakaalta, mutta olo siellä saattaa vaatia enemmän aikaa, työtä tai kärsivällisyyttä. Siellä on kuitenkin myös potentiaalia rakentaa arkea ja turvallisuutta, vaikka se ei ehkä tapahtuisi nopeasti tai kevyesti. Miehesi kotikaupunki taas tuntuu lämpimämmältä ja pehmeämmältä vaihtoehdolta. Tämän hetken perusteella puolisosi kotikaupunki vaikuttaa todennäköisemmältä tulevalta asuinpaikalta. Siellä on enemmän lämminhenkisyyttä ja tukevampaa maaperää perheen rakentamiselle. Tampere on mahdollinen, mutta siellä tosin enemmän hidastavia tai kuormittavia tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain olen kuullut, että jos on näkemisen lahja, siitä ei saisi ottaa rahaa.
Ei ne näkijätkään pyhällä hengellä elä.
Ei sitä tiedä, jos niitä olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun näkijöitä on paikalla, niin haluaisin kysyä erästä asiaa. Olen syntynyt ja kasvanut Tampereella. Puolisoni on eri kaupungista kotoisin ja asuu siellä. Meille on tulossa lapsi, joten toki muuttaminen saman katon alle on enemmän kuin ajankohtaista. Osaako näkijä sanoa, onko Tampereella vai mieheni kotikaupungissa tuleva asuntomme?
Tampere näyttäytyy paikkana, jossa on enemmän haasteita tai väsymystä ilmassa. Se tuntuu tutulta ja vakaalta, mutta olo siellä saattaa vaatia enemmän aikaa, työtä tai kärsivällisyyttä. Siellä on kuitenkin myös potentiaalia rakentaa arkea ja turvallisuutta, vaikka se ei ehkä tapahtuisi nopeasti tai kevyesti. Miehesi kotikaupunki taas tuntuu lämpimämmältä ja pehmeämmältä vaihtoehdolta. Tämän hetken perusteella puolisosi kotikaupunki vaikuttaa todennäköisemmältä tulevalta asuinpaikalta. Siellä on enemmän lämminhenkisyytt
Hehee, sinäpä varsinainen puppugeneraattori olet. Tienaatko hyvinkin ns. ennustuksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere näyttäytyy paikkana, jossa on enemmän haasteita tai väsymystä ilmassa. Se tuntuu tutulta ja vakaalta, mutta olo siellä saattaa vaatia enemmän aikaa, työtä tai kärsivällisyyttä. Siellä on kuitenkin myös potentiaalia rakentaa arkea ja turvallisuutta, vaikka se ei ehkä tapahtuisi nopeasti tai kevyesti. Miehesi kotikaupunki taas tuntuu lämpimämmältä ja pehmeämmältä vaihtoehdolta. Tämän hetken perusteella puolisosi kotikaupunki vaikuttaa todennäköisemmältä tulevalta asuinpaikalta. Siellä on enemmän lämminhenkisyytt
Terveisin, ChatGPT.
Ei tiennyt iiris, mutta Toivo näki mitä tuli. Olikohan joku ennustuspalvelu.com tai vastaava.
Äidille joku musta-lainen oli sanonut, että hän ei tule ikinä menemään naimisiin kihlattunsa kanssa. Tämän jälkeen äiti oli tuon miehensä kanssa katsomassa ralleja, ja mies jäi ralliauton alle ja kuo-li. Aika jännä.
Aino Kassinen sanoi eräälle naiselle, että tämä tulee kuolemaan vihreässä talossa. No, akka alkoi välttelemään kaikkia vihreitä taloja. Etenkin Helsingissä sijaitsevaa sairaala Mehiläistä, joka on vaaleanvihreä rakennus. Sitten kerran vietiin sairaalaan, jossa vihdoin kuoli. Se koko talo oli vihreän villiviinin peitossa.
Lähisukulaiseni kävi 10v sitten ennustajalla, ja kyseli mitä hän näkee minun perheestäni. Kaikki asiat ovat tähän mennessä pitäneet paikkansa. Ja ne ovat sellaisia, joihin ei voi itse vaikuttaa.
En pitänyt siitä, että joku pyytää ennustuksia minun "puolestani". Enkä olisi halunnut kuulla, mitä ennustaja sanoi. Pelkään vähän näitä juttuja.
Minäkin haluan ennustuksen. Paistaako aurinko enää tänne risukasaan?
Ei ole toteutunut mikään, valheita kaikki ovat olleet.
Minulle eivät ole kertoneet mitään, melkoisia tuppisuita. Liekö vaistoavat skeptisyyteni.
Vierailija kirjoitti:
Minulle eivät ole kertoneet mitään, melkoisia tuppisuita. Liekö vaistoavat skeptisyyteni.
Syitä voi olla monia, voi myös olla että mitään ei anneta. Skeptisyyden ei pitäisi olla este millekään.
Rehellinen tulkitsija kertoo kaiken rehellisesti ja hänen kanssaan pystyy keskustelemaankin asioista. Aitous on valttikortti.
Harjoittelin teelehdistä ennustamista. Kaadoin kuppiin teetä, ja katsoin kuppiin jännittyneenä. Näin teen pinnassa hirviön. Olin kauhuissani, mitä tämä tulevaisuudestani tarkoittaa, kunnes tajusin näkeväni oman kuvajaiseni.
Join teen ja jatkoin päivääni.
Vierailija kirjoitti:
Aino Kassinen sanoi eräälle naiselle, että tämä tulee kuolemaan vihreässä talossa. No, akka alkoi välttelemään kaikkia vihreitä taloja. Etenkin Helsingissä sijaitsevaa sairaala Mehiläistä, joka on vaaleanvihreä rakennus. Sitten kerran vietiin sairaalaan, jossa vihdoin kuoli. Se koko talo oli vihreän villiviinin peitossa.
Näinkin voi käydä. Aika rohkeaa kertoa toiselle missä tai miten hän tulee kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelin teelehdistä ennustamista. Kaadoin kuppiin teetä, ja katsoin kuppiin jännittyneenä. Näin teen pinnassa hirviön. Olin kauhuissani, mitä tämä tulevaisuudestani tarkoittaa, kunnes tajusin näkeväni oman kuvajaiseni.
Join teen ja jatkoin päivääni.
Hyvin tulkittu.
Mulle kädestä ennustava vanhempi mustalaisnainen ennusti Citymarketin aulassa että minua kohtaa tragedia ja taloudellisia huolia.
Osui oikeaan, samana iltana tilini oli tyhjennetty ja huomasin että lompakkoni oli kadonnut.
Olen yrittänyt etsiä tätä rouvaa, josko hän kertoisi miten selviän tästä eteenpäin? Toistaiseksi en ole löytänyt. Leena59
Vierailija kirjoitti:
Mulle kädestä ennustava vanhempi mustalaisnainen ennusti Citymarketin aulassa että minua kohtaa tragedia ja taloudellisia huolia.
Osui oikeaan, samana iltana tilini oli tyhjennetty ja huomasin että lompakkoni oli kadonnut.
Olen yrittänyt etsiä tätä rouvaa, josko hän kertoisi miten selviän tästä eteenpäin? Toistaiseksi en ole löytänyt. Leena59
En tiedä viitsinkö uskoa.
Huonoja kokemuksia eikä ole pitäneet ennustukset paikkaansa.
Vai niin. Yleinen harhaluulo on, että kortit näyttäisivät yhtään mitään. Mitä nuo sinun höpöhöpöenergiasi ovat? Huijaat itseäsi ja muita noilla ympäripyöreillä huuhaaselityksillä. Pelaa kuule pasianssia niillä korteillasi äläkä selitä niiden näyttävän mitään.