Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ennustajalla / selvännäkijällä käynnistä niin että ennustukset olisi toteutuneet.

Vierailija
28.12.2022 |

Itsellä täsmäsi ainoastaan lasten sukupuoli ja parisuhteen kariutuminen

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain olen kuullut, että jos on näkemisen lahja, siitä ei saisi ottaa rahaa. 

Saa ottaa, jotkut keksivät tapoja vain kiusata. Ei ole nykyisin mahdollista tehdä työtä ilman rahallista korvausta. Aina saa tehdä myös ilmaiseksi asioita jos se itselle sopii, jokaisella on omat jutut elämässänsä.

Vierailija
22/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, oliko se itseään toteuttava ennustus, mutta kerron kuitenkin. Yksi kaverini oli käynyt ennustajalla ja kehui kokemusta. Niinpä minäkin päätin käydä siellä, vaikka olen kova skeptikko, enkä usko mihinkään yliluonnolliseen.

Ennustaja sanoi, että teen pitkän matkan meren taakse. Tapaan siellä pienen, tumman naisen, jonka kanssa elän onnellisen elämän. Ei mennyt puolta vuottakaan, kun päätin muuttaa Lontooseen ja nain lopulta Japanilaisen opiskelukaverini. Onnea on nyt kestänyt jo neljännesvuosisadan.

En edelleenkään usko mihinkään yliluonnolliseen, mutta tuo on kyllä huima sattuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lapsena kuulleeni tällä seudulla kiertänyttä tarinaa, kuinka hlö oli mennyt tunnetulle näkijälle.

Näkijä li ollut pitkän tovin vaiti ja sanonut sitten jotain tyyliin "tällä kertaa en ikävä kyllä voi kertoa sinulle yhtään mitään". Hän ei ottanut maksua ja hlö lähti nyreissään pois kun ei saanut mitään selitystäkään. 

Hyvin pian tämän jälkeen hlö kuoli äkillisesti. Eli näkikö näkijä tämän muttei sanonut asiakkaalle mitä näki?

En usko, itsekin kerrot että näkijä ei nähnyt mitään joten näin swn kuului mennä. On kyllä rehellisintä uskaltaa sanoa tuollainenkin asia ja se kuuluukin sanoa. Harmittaahan se varmasti molempia osapuolia mutta emme itse voi kontrolloida näkyjä tai muitakaan tietoja näihin asioihin liittyen.

Vierailija
24/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten helvetin tyhmä pitää ihmisen olla jos uskoo näihin huijareihin?

Koska lähes kaikki ovat moraalittomia paskiaisia jotka vaan vievät herkkäuskoisten rahat ja muutama aniharva uskoo itsekin harhoihinsa.

Vierailija
25/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran selvän,olenko selvännäkijä?

Vierailija
26/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia ennustajalla / selvännäkijällä

Minä olen selvännäkijä, paitsi lauantaisin kun puoliso on humalassa.

Vierailija
27/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lähes kaikki ovat moraalittomia paskiaisia jotka vaan vievät herkkäuskoisten rahat ja muutama aniharva uskoo itsekin harhoihinsa.

Miten tuo poikkeaa muista uskovaisista?

Vierailija
28/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutui se isompi menoerä, kun ennustajan lasku putosi luukusta sisään.

Vierailija
29/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa tyhmyys tiivistyy! Voi Jouko parkaa!

Vierailija
30/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasi kertoa että saan keskenmenon.

Joka kyllä varmaan oli ihan itsestäänselvyys koska stressasin kaikesta niin paljon ja oma terveyteni oli tuohon aikaan myös super huono.

Vierailija
31/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi siten, että noiden ennustukset osoittautuu usein yksiselitteisesti vääriksi, kuten AP:llakin. Silti mennään uudelleen samalle valehtelijalle uudestaan maksamaan hunajaa.

Vierailija
32/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi siten, että noiden ennustukset osoittautuu usein yksiselitteisesti vääriksi, kuten AP:llakin. Silti mennään uudelleen samalle valehtelijalle uudestaan maksamaan hunajaa.

Kun minä kävin sillä kaverini suosittelemalla ennustajalla neljännesvuosisata sitten, ei se mitään rahaa pyytänyt. Annoin sille 20€ vartin puheista vähän kuin olisin jostain muustakin viihteestä maksanut.

Vierailija
33/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ennusti että tulen saamaan pian rahaa. Palkkapäivä oli seuraavana päivänä !

Miten pystyi tietämään.

Ennusti myös että joku sukulainen tulee kuolemaan. 6 vuoden päästä pikkuserkku kuoli !

Vierailija
34/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mietitään jotain jenkkien tv-saarnaajaa niin ei mitään eroa.

Vierailija
35/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla joku ennusti, että minulle ennestään tuttu naishenkilö ottaa minuun yhteyttä, ja siitä seuraa täydellinen alan vaihto. Sen piti tapahtua puolen vuoden kuluessa.

Aikaa meni kyllä noin 8 kk, mutta muuten se piti täysin paikkansa. Olen yrittänyt näistä ennustaja-ketjuista etsiä tuota ihmistä, mutta en ole vielä löytänyt. Olen vieläkin häkeltynyt.

Se olin minä!

Vierailija
36/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun näkijöitä on paikalla, niin haluaisin kysyä erästä asiaa. Olen syntynyt ja kasvanut Tampereella. Puolisoni on eri kaupungista kotoisin ja asuu siellä. Meille on tulossa lapsi, joten toki muuttaminen saman katon alle on enemmän kuin ajankohtaista. Osaako näkijä sanoa, onko Tampereella vai mieheni kotikaupungissa tuleva asuntomme?

Vierailija
37/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla kirjoitin jollekkin etelässä asuvalle selvänäkijälle, hän tiesi kaiken oikein, joitain asioita en aluksi sulattanut mielessäni, koska omat suunnitelmani elämästä eivät olleet samat. No, asiat menivät kuin kertoi, kuvaili miesystävän, tämän ex tyttöystävän ja äidin mainitsi, ongelmat heidän takiaan, kaiken tiesi. Talonkin missä tulen asumaan jossain vaiheessa. Tiesi, että saan kohta suurehkon perinnön. Isäni kuoli joitain vuosia siitä ja sain tuon perinnön. Ainoastaan lapsiluku ei mennyt oikein, siinä oli yksi liikaa ja minulla ei ole enää synnytys mahdollista. 

Toinen ennustaja, romaninainen myös tiesi tosi paljon, sanoi lopuksi, että minua odottaa kirje ulkomailta. En tuohon uskonut. Vanhempieni luona käydessä oli vuosia vanha kirjeystäväni ulkomailta kirjoittanut kirjeen, vanhasta muistista kotiosoitteeseeni.

Vierailija
38/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää että kukaan noista ennustajista ei kuitenkaan osaa ennustaa vaikkapa lottonumeroja tai pörssikursseja, vaan joutuvat kituuttelemaan noiden koijausyritystensä turvin.

Kyse on henkisestä lahjasta, jonka tarkoitus on auttaa ihmisiä, ei kerätä maallista mammonaa. Monet näkijät eivät ylipäätään näe itselle, vaan ainoastaan toisille.

Olen myös ymmärtänyt, että jos lahjaa käyttää väärin (esim. huijauksiin ja/tai pelkkään rahastukseen), niin sen todennäköisesti menettää. Näinhän taisi käydä yhdellekin julkisuudessa pyörineelle näkijälle.

Vierailija
39/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla kirjoitin jollekkin etelässä asuvalle selvänäkijälle, hän tiesi kaiken oikein, joitain asioita en aluksi sulattanut mielessäni, koska omat suunnitelmani elämästä eivät olleet samat. No, asiat menivät kuin kertoi, kuvaili miesystävän, tämän ex tyttöystävän ja äidin mainitsi, ongelmat heidän takiaan, kaiken tiesi. Talonkin missä tulen asumaan jossain vaiheessa. Tiesi, että saan kohta suurehkon perinnön. Isäni kuoli joitain vuosia siitä ja sain tuon perinnön. Ainoastaan lapsiluku ei mennyt oikein, siinä oli yksi liikaa ja minulla ei ole enää synnytys mahdollista. 

Toinen ennustaja, romaninainen myös tiesi tosi paljon, sanoi lopuksi, että minua odottaa kirje ulkomailta. En tuohon uskonut. Vanhempieni luona käydessä oli vuosia vanha kirjeystäväni ulkomailta kirjoittanut kirjeen, vanhasta muistista kotiosoitteeseeni.

Molemmat heittelivät jotain randomjuttua ja sinä sitten muistelet niitä mitkä osuivat kohdalleen..... :D

Ajatella -on ne ennustajat TAI-TA-VI-A!

Vierailija
40/80 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin että taas pyöri jollain tv-kanavalla ennustajaohjelma. Hinta oli jotakuinkin 3,60 euroa minuutti + omat sopimusmaksut päälle. Kolme ensimmäistä minuuttia olivat ILMAISIA ja loput siis suunnilleen 3,64 euroa. Ilmainen isolla ja hinta kärpäsen tuotoksen kokoisilla kirjaimilla. Jos siis ennustavat että tulet menettämään merkittävän summan rahaa, niin menee nappiinsa ennemmin kuin arvaatkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä