Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkka 3600e, virastotyö maisterina ja ikä 40v. Kannattaisiko tavoitella urakehitystä?

Vierailija
27.12.2022 |

Lapsiperhearki ja Ruuhkavuodet. Ero. Nyt mietin, tyytyäkö tähän (palkkaan) vai tavoitella vaativampia töitä paremmalla palkalla? Mietin lähinnä aikaresursseja, esim ylitöihin ei mahdollisuutta nyt lasten vuoksi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai tavoittelet parempia töitä ja omia unelmiasi! Moni vaihtaa alaakin tuon ikäisenä.

Vierailija
2/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi maisterille hyvä palkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois sieltä julkiselta ja yksityiselle. Sullahan on todella surkea palkka.

Tosin yksityisellä sitten myös tehdään niitä töitä. Tehokkaasti.

Vierailija
4/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalityöntekijä. Milläs palkkaa nostaisi?

Vierailija
5/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalityöntekijä. Milläs palkkaa nostaisi?

Vierailija
6/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahvasti epäilen, ettei kunnan tai valtion byrokratiaan ja toiminnan hitauteen tottunut kykene uraloikkaan, mikä tarkoittaisi tässä kohtaa hyppäämistä hektiselle yksityispuolelle.

Vierailija
7/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat lyhenee ja voi olla huono juttu lasten kannalta. Ei muuten huono idea vaihtaa, pääsee sinne julkiselle puolelle varmaan takaisinkin. Yksityisellä paremmat työterveyspalvelut yleensä.

Vierailija
8/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä haluaa ja ei kannata tuijottaa vain palkkaa. Työajat, stressitaso ja työmatkat myös tärkeitä. Minulla 4800€, 100% etätyö, teen noin 6 tuntia työtä per päivä ja ei kukaan käy hermoille. Voisin tienata myös 6000€ ja ottaa paremman tittelin, mutta silloin ei olisi etätöitä,  10 tuntia per päivä duunia ja jatkuvasti olisi sitä, tätä ja kolmatta. ei, kiitos.

Vierailija
9/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sinä voit tavoitella. Sehän ei tarkoita, että tavoitteesi toteutuvat. 

Vierailija
10/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä haluaa ja ei kannata tuijottaa vain palkkaa. Työajat, stressitaso ja työmatkat myös tärkeitä. Minulla 4800€, 100% etätyö, teen noin 6 tuntia työtä per päivä ja ei kukaan käy hermoille. Voisin tienata myös 6000€ ja ottaa paremman tittelin, mutta silloin ei olisi etätöitä,  10 tuntia per päivä duunia ja jatkuvasti olisi sitä, tätä ja kolmatta. ei, kiitos.

Mun palkka on päälle 6000e. 80% etätyö. Normaali 7,5h päivä. Hyvin harvoin ylitöitä. Sen allekirjoitan, että yksityisellä tehdään oikeasti töitä, ei laiskotella. Meillä on osaavia huipputyyppejä, eivät käy hermoille.

Vierailija
11/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus/tehtävä?

Vierailija
12/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun palkka on päälle 6000e. 80% etätyö. Normaali 7,5h päivä. Hyvin harvoin ylitöitä. Sen allekirjoitan, että yksityisellä tehdään oikeasti töitä, ei laiskotella. Meillä on osaavia huipputyyppejä, eivät käy hermoille.

Mikä koulutus/työ?

Vierailija
13/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus/tehtävä?

insinööri - planneri

Vierailija
14/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pois sieltä julkiselta ja yksityiselle. Sullahan on todella surkea palkka.

Tosin yksityisellä sitten myös tehdään niitä töitä. Tehokkaasti.

Minulla on kokemuksia molemmista, kevyempää ja vähemmän stressaavaa oli yksityisellä puolella kuin julkisissa töissä.

Vierailija
15/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus/työ?

FM tietojenkäsittelytieteistä. En ohjelmoi, mutta duuni vaativissa asiantuntijatehtävissä it-talossa. Ei alaisia.

Vierailija
16/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkasi on erinomainen, ei rahan perässä kannata juosta.

Vierailija
17/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa, kunhan tiedät mihin mahdollisessa uudessa työssä oikeasti sitoudut esim työaikojen suhteen.

Vierailija
18/41 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tarvitsee ongelmaansa apua vauvapalstalta, parempi pysyä siinä missä olet.

Vierailija
19/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama palkka ja virastotyö mullakin ap, ikäkin suht samoissa lukemissa. Vaihdoin huonompipalkkaiselta alalta pois ja nyt kerrytän kokemusta. Kunhan saan rittävästi kokemusta, haen parempipalkkaisiin töihin mutta nyt olen ihan tyytyväinen tähän.

Vierailija
20/41 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kuvailemia "virkanaisia" on 100 000 pääkäupunkiseudulla. Turhautuneita, keski-ikäisiä tai vähän alle, 50% sinkkuja, luonnosta ja realimaailmasta kauas irtaantuneita, vihreiden äänestäjiä, betonilähiökennostoissa viihtyviä. Kaikesta valittavia itsekkäitä minä-minä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi