Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin epäonnistunut kasvattaja

Vierailija
27.12.2022 |

Että en pysty lukemaan normaalien ihmisten lapsuudenkokemuksia. Ne palauttavat mieleen miten surkean lapsuuden annoin omilleni. On monta muutakin asiaa, jotka "kierrän" koska ne on kipeitä minulle, mutta tämä on pahin. He ovat jo aikuisia. Ei omakaan lapsuus täydellinen ollut, mutta aivan erilainen se oli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaikki meni pieleen? Onko jotain, mitä voisit pyytää lapsiltasi anteeksi?

Vierailija
2/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaikki meni pieleen? Onko jotain, mitä voisit pyytää lapsiltasi anteeksi?

Olen pyytänyt moniakin asioita anteeksi. En tiedä muuttaako se mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan liian itsekriittinen?

Vierailija
4/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko he enää kanssasi tekemisissä ? jos ovat, et ole epäonnistunut erityisesti. 

Vierailija
5/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin mitä voit vielä tehdä. Anteeksi pyytämisellä ei ole mitään merkitystä, jos yleinen ilmapiiri on ja pysyy samana kuin kymmenen-kaksikymmentävuotta sitten. Onko lapsesi esittänyt sinulle vilpittömän toivomuksen, joka on ollut muuta kuin materiaa ja uhrautumista? Oletko vastannut siihen vai ohittanut sen vedoten jos jonkinlaisiin (teko)syihin? Mennyttä et voi muuttaa, mutta tämän hetken ja tulevan kylläkin. Esimerkki: Jos lapsesi pyytää sinut vaihteeksi heille joulunviettoon, MENE. Jos elät edelleen puolisosi kontrollin alla, haistata kerrankin pas ka, ja tee jotain oman itsesi ja lastesi tähden. Tämä siis oman kokemuksen pohjalta. Niin kauan kun elät, maailmalla on tarjota onnea sinulle ja kauttasi sitä välittämillesi ihmisille. Jos olet jo nyt päättänyt olemasta elämättä, silloin ei ole paljoakaan tehtävissä.

Vierailija
6/6 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienoa kun rohkeasti lähdet käsittelemään asiaa. Sinusta voi tulla onnistunut muulla tapaa ja voit ehtiä korjaamaan montakin asiaa. Elämässä on mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme