Minne aiot matkustaa seuraavaksi?
Kommentit (27)
Itseasiassa katselen mihin suunnata helmikuussa, jos tilanne on silloin sama, kuin viime syksynä. Alan olla kypsää kauraa muuttaakseni pois Suomesta, jos edessä on jälleen työttömyyttä. Eiköhän tässä kuitenkin Euroopan alueella pysytellä.
Vierailija kirjoitti:
Joka talvinen matka pojan luokse Singaporeen tammikuun alussa. Piipahdamme myös Koh Samuilla ja muilla Thaimaan saarilla. Maaliskuun lopulla kutsuu Pariisi ja yhdistetty työ- ja lomamatka. Sitten alkavatkin kevät työt kartanolla eikä minua saa Suomesta mihinkään ennen syksyä. Ai niin, siskon syntymäpäivät Kööpenhaminassa huhtikuun lopulla ja ostosmatka ystävättären kanssa Tukholmaan alkukesästä on myös suunnitteilla. Menemme ehkä myös kylpylään muutamaksi päiväksi putsaamaan multaa kynsien alta, tällaisia maalaiseukkoja kun olemme : D
Syksyllä sitten Espanjaan vähän irroittelemaan vakio paikkaan Mallorcalle, rakastan Baleaareja syyskuussa pahimman lomaryysiksen jälkeen.
Mutta kun Downton Abbeyssäkin pitää osata yhdyssanat! Jokatalvinen eikä joka talvinen, kevättyöt eikä kevät työt tai yöt.
Itse asun Lontoossa, joten ehkä lähden Cardiffiin kun se on vaan tuossa parin tunnin junamatkan päässä
Mie aattelin mennä huomenna Prismaan.
Huhtikuun olen Italiassa. Vielä en tiedä lähdenkö käymään siellä myös tammi-helmikuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne pääsee ilman rokotteita? Sinne.
Minne ei pääse?
Yhdysvaltoihin ei pääse ulkomaalaiset matkailijat ilman koronarokotteita.
Mitä ostettavaa sieltä Tukholmasta löytää mitä ei Suomesta? Ja Magaluf syksyllä?