Gates epidemia harjoitus Event201 järjestettiin kuukausi ennen ensimmäistä koronajulkistusta... ja seuraavan uuden epidemian ajankohta on jo julkaistu?
Seuraava epidemia on julkaistu ja sitä on harjoiteltu Gates / WHO yhteistyönä... Epidemia tapahtuu vuonna 2025 ja sillä on nimi: SEERS, Severe Epidemic Enterovirus Respiratory Syndrome 2025.
Tässä simulaatiossa tauti on nimenomaan lapsille ja nuorille myös vaarallinen toisin kuin korona...
Nyt jännityksellä odottamaan onko meillä siis seuraava lockdown epidemia 2025.... koska Gates on ollut tekemisissä aikaisemman harjoituksen ja uuden harjoituksen kanssa... Simulaation mukaan epidemia olisi paljon koronaa pahempi... eli voi vain kuvitella miten paljon tällöin ajetaan lukituksia/pakkolakeja/totalitarismia lisää kaikkialle...
Kommentit (7)
Gates itse sanoi koronan aikoihin videohaastattelussa että seuraavakaan pandemia ei jäisi keneltäkään huomaamatta.
Tämä lammas sanoo mää ja ilmiantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaat jotka olitte huijauksessa mukana, häpeäisitte!
Voi, mä häpeän syvästi. Ei vaineskaan, en häpeä yhtään, vaan jatkan etätöissä ja kaupungilla käydessä kuljen ylpeänä maski kasvoilla. Sairastakaa vapaasti, te harhaiset aivosumuiset vähättelijälampaat.
Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona ja osa edelleen uskoo kuin hullu puuroon.
Vierailija kirjoitti:
Johns Hopkins julkaisi tämän suunnitelman jo 2017:
SPARS Pandemic 2025-2028:
https://jhsphcenterforhealthsecurity.s3.amazonaws.com/spars-pandemic-sc…
Iik pelottaa jo valmiiksi.
On hyvä että julkisesti kertoo tuon, niin osataan varautua siihen. Mitä ap suosittelee viranomaisten tekevän että vältytään tuolta tapahtumalta.
Voi, mä häpeän syvästi. Ei vaineskaan, en häpeä yhtään, vaan jatkan etätöissä ja kaupungilla käydessä kuljen ylpeänä maski kasvoilla. Sairastakaa vapaasti, te harhaiset aivosumuiset vähättelijälampaat.