Onko noloa erota " täydellisestä" miehestä? Eli mies, joka on hyvä isä, siivoaa, auttaa, päästää vaimoa omille asioilleen
käy ruokakaupassa, vie lapsia viikonloppuisin ulos... tosin sitten ruinaa seksiä koko ajan :-(
Mutta kun ottaa aivoon se saatanan tossukka. Vaikka sille vittuilee jatkuvasti, niin se ei tajua ottaa eroa.
Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa? Erositko, vai saitko äijän savustettua kartanolle?
Kommentit (34)
Vierailija:
Jos et ole, niin ihan itku nousee kurkkuun kun ajattelen, miten vittumainen akka olet hyvälle miehellesi.
ovat ihmemiehiä... Naisena samat jutut ovat velvollisuuksia.
ei hän ole sitä välttämättä juuri sinulle! Mä myös olen sellainen, joka en pystynyt elämään tossukkamiehen kanssa. Muiden mielestä mies oli täydellisen kiltti ja piti mua kuin kukkaa kämmenellä... mikä tavallaan pitikin paikkansa, mutta se vaan ei sovi mulle. Mä tarvitsen miehen, joka antaa riitatilanteessa vastusta, ja jolla on omat mielipiteet, muuten musta tulee ihan tyranni. Itsekästäkö ajatella näin? Totta helvetissä, ja pitää ollakin. Sitäpaitsi, ei reilua miehellekään se, että jatkuvasti vittuillaan. Ei parisuhteessa olla toisen takia, vaan pääasiassa itsensä takia. Näin on, vaikka kuka mitä muuta väittäis. Jos ei ole hyvä olla, niin kannattaa lähteä. Mä en ainakaan ole hetkeäkään katunut, olen onnellinen siitä että mies löysi naisen joka arvostaa häntä omana itsenään. Minä taas... still looking :)
millainen mies on tossukka? Siis mikä tekee miehestä tossukan? Sekö, että kitisee yöunistaan vai mikä?
Jos terapiasta ei olisi apua, eroaisin.
Lopulta kun päätökseni olin tehnyt se oli minulle helppoa sillä en rakastanut häntä. Lapset oli ainoa asia mikä piti meitä yhdessä ja hän olisi lapsten takia halunnut vielä yrittää, en suostunut. Lasten takia EI VOI jäädä yhteen, lapset tajuavat sen kuitenkin jossain vaiheessa ja se on pienille hartioille liian suuri taakka kannettavaksi. Ei lapset tyhmiä sentään ole!
Ja itsellä suurin syy kuitenkin oli se ettei ollut tunteita miestä kohtaan että taisi mennä vähän asian vierestä..
On tosi tyhmää erota. Olet mennyt naimisiin, luvannut olla yhdessä koko elämän. Ei sitä liittoa noin vaan pureta, jos vaan ottaa toinen päähän.
Ota vähän etäisyyttä, touhua omiasi yksin tai lasten kanssa. Anna ajan kulua. Anna miehen olla tossukka ihan rauhassa.
Itsehän te olette sen ottaneet, vaikka tiesitte mikä se on. Ja monella tuntuu ettei rakkautta ole ollut edes alussa vaan mies on otettu siksi, että saadaan joku, kenelle tehdä lapset.
Kun mies ei sitten muutukaan villiksi ja jännäksi, haukutte miestä.
Siis, menkää itseenne. Olette saaneet juuri sellaisen miehen, kenen kanssa menitte naimisiin. Olkaa rehellisiä ja myöntäkää, että vika onkin teissä, eikä miehessä. Ei miehenne ole muuttunut miksikään vaan alusta asti ollut sellainen. Te itse olette vain valehdelleet itsellenne ja miehellenne kun olette luvanneet rakastaa jne.....
Eli erotkaa hyvän sään aikana, että miehellä on mahdollisuus etsiä itselleen selallainen vaimo, joka kunnioittaa häntä sellaisena kuin hän on. Itse voitte sitten mennä hakemaan niitä jännittäviä miehiä.
Näin kaikki olisivat onnellisia.
tai ainakin haluaisivat sellaisen itseleen..
Vierailija:
sillä on ollut helppo elämä, eikä se voi ymmärtää niitä, joilla ei sellaista ole ollut. Se on lisäksi järjettömän sinisilmäinen.Ja ai että kun ottaa aivoon, kun se vinkuu yöunistaan jatkuvasti. Kun HÄN ei saa nukuttua kun lapset valvottaa. Ja HÄN ei saa sitä. Ja HÄN ei saa tätä. Itse nukkuisin parhaiten kun lapset saisivat tulla meidän sänkyyn nukkumaan, seksiä siellä ei kuitenkaan harrasteta (minun tahdostani - miehen kosketuskin ällöttää).
Yleensä sanon sille, että mene hyvä mies nyt muualle inisemään. Tai koita nyt tottua, että lapsiperhearki on lapsiperhearkea. Lapset valvottaa eikä sille voi mitään. Minähän en ala pienokaisia itkettää öisin!
Joskus se yrittää meitä jollekin parisuhdematkalle, ei tule kuuloonkaan, pienten lasten paikka ei ole missään hoidossa!
No tässä viimeistään paljastui jutun tarkoitus, provosointi. Mutta sinänsä ap osuu ytimeen, yksi elämän perusongelmia on, että yksi mies harvoin täyttää kaikki naisen tarpeet. Suojeleva, auttava ja huolehtiva kotimies ei sytytä ja jännittävän rentun kanssa taas homma päätyy kyyneliin... Minkäs teet, niitä täydellisiä kun ei ole joka naiselle.
Muuten, jos nainen valittaa, että mies etsii sitä madonna-huoraa (madonna perheenäitinä ja miehen puolisona ulospäin, huora sängyssä, mutta tietty vain miehen kanssa), mies on outo ja kohtuuton.
Joku ehdotti sitä, että käskee miehen " laittaa munaa peliin" . Ei muuten toimi, silloinhan mies taas vain tottelisi naistaan. Eikä hissukka mies osaa olla vakuuttavasti dominoiva, ja naurettavuus vie hommasta viimeisenkin pointin.
Vierailija:
Ota vähän etäisyyttä, touhua omiasi yksin tai lasten kanssa. Anna ajan kulua. Anna miehen olla tossukka ihan rauhassa.
Kyllä sussa itsessäkin on vikaa ja ei mitenkään vähän.. Sulla tekee mieli toisenlaista miestä ja siksi haluut erota, mutta siinä voi joutua ojasta aallikkoon.
Kannattaisi mennä hieman itseesi. Kenessä vika, kun liitto ei toimi??
Jos et ole, niin ihan itku nousee kurkkuun kun ajattelen, miten vittumainen akka olet hyvälle miehellesi.