Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Touhutipaton tammikuu?

Vierailija
27.12.2022 |

Harkitsen viettäväni touhutipattoman tammikuun eli pidättäytyväni seksistä tammikuun ajan. Ajattelin, että pitäisin taukoa sekä parisuhdeseksistä että sooloseksistä. Ajatuksena on, että tauon jälkeen seksi tuntuu entistä paremmalta niin fyysisesti kuin psyykkisesti ja sitä osaa arvostaa enemmän. Ovathan ihmiset karkki- ja tupakkalakossakin, miksei myös seksilakko onnistuisi? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Miten se vaikutti?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko sama kuin tuo, jonka vaimo tuli posliinina kotiin tyttöjen illasta?

En ole, mutta huomasin kyllä senkin ketjun. Vaikka ei se tähän liitykään, niin minun vaimoni on ollut koko suhteemme ajan enimmäkseen posliini.

AP

Ilmeisen houkutteleva vulva hänellä - millainen siis?

Vierailija
42/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta huomasin kyllä senkin ketjun. Vaikka ei se tähän liitykään, niin minun vaimoni on ollut koko suhteemme ajan enimmäkseen posliini.

AP

En nyt ala vaimoni intiimialueita kuvailemaan julkisesti sen tarkemmin. Sen verran voin paljastaa, että sellainen mukavasti nuoltava vulva, kun karvoja ei tartu kieleen eikä mikään kohta röpsötä. Loput voit kuvitella itse. Ja nyt sitä herkkua on entistä enemmän tarjolla nuoltavaksi, kun vaimoni lopetti selibaattinsa lyhyeen.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

En nyt ala vaimoni intiimialueita kuvailemaan julkisesti sen tarkemmin. Sen verran voin paljastaa, että sellainen mukavasti nuoltava vulva, kun karvoja ei tartu kieleen eikä mikään kohta röpsötä. Loput voit kuvitella itse. Ja nyt sitä herkkua on entistä enemmän tarjolla nuoltavaksi, kun vaimoni lopetti selibaattinsa lyhyeen.

AP

Kiitos vastauksesta. Hyvää työviikkoa ja turvallisia kilometrejä!

M48

Vierailija
44/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, melkein tekisi mieli yllyttää oma mies samaan. Jostain syystä ajatus kiehtoo minua paljon, olisi mahtavaa saada härnätä miestä koko kuukausi ja katsoa saako sortumaan. En kyllä usko että omani olisi ikinä selvinnyt tuosta teidän viimeisimmästä puuhasta... mutta minuahan se ei haittaisi ollenkaan :D.

Onnea loppukuulle!

Vierailija
45/60 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, melkein tekisi mieli yllyttää oma mies samaan. Jostain syystä ajatus kiehtoo minua paljon, olisi mahtavaa saada härnätä miestä koko kuukausi ja katsoa saako sortumaan. En kyllä usko että omani olisi ikinä selvinnyt tuosta teidän viimeisimmästä puuhasta... mutta minuahan se ei haittaisi ollenkaan :D.

Onnea loppukuulle!

Yllytä ihmeessä miehesi vastaavaan tempaukseen, jos haluat selvittää, kuinka paljon hänellä on mielenlujuutta. Sitä tässä tarvitaan.

AP

Vierailija
46/60 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea loppukuulle!

Tuommoinen leikki tekee ihmeitä, varsinkin jos pitkässä suhteessa on seksi päässyt vähän väljähtymään.

Vierailija
47/60 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättäytyminen opettaa pidättäytymään. Lopputulos on löysä, käyttökelvoton nysä.

Vierailija
48/60 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt väliraportti. Homma muuttuu päivä päivältä vaikeammaksi, kun seksuaalisia ärsykkeitä tuntuu hyökyvän joka paikasta. Töissäkin olen katsellut naisia, joiden olemassaoloa olen aiemmin tuskin huomannut. Ja kotona en uskalla katsoa vaimoa kuin silmiin. Lauantaina on edessä jälleen koettelemuksista kovin eli saunailta.

Vierailija
49/60 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt väliraportti. Homma muuttuu päivä päivältä vaikeammaksi, kun seksuaalisia ärsykkeitä tuntuu hyökyvän joka paikasta. Töissäkin olen katsellut naisia, joiden olemassaoloa olen aiemmin tuskin huomannut. Ja kotona en uskalla katsoa vaimoa kuin silmiin. Lauantaina on edessä jälleen koettelemuksista kovin eli saunailta.

Kuulostaa varsin tutulta tuo, että seksuaalisia ärsykkeitä on yhtäkkiä joka puolella. Hyvin olet kuitenkin pystynyt pidättäytymään. :)

Tuottaako vessakäynnit ongelmia erektion takia? Minulla nimittäin edgetysjaksojen aikana kovettuu aina vessaan mennessä, yleensä siis jo siinä vaiheessa, kun vain ajatteleekin vessaan menoa.

Vierailija
50/60 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

edgetys on ihanaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa varsin tutulta tuo, että seksuaalisia ärsykkeitä on yhtäkkiä joka puolella. Hyvin olet kuitenkin pystynyt pidättäytymään. :)

Tuottaako vessakäynnit ongelmia erektion takia? Minulla nimittäin edgetysjaksojen aikana kovettuu aina vessaan mennessä, yleensä siis jo siinä vaiheessa, kun vain ajatteleekin vessaan menoa.

Erektio on kyllä herkässä kuin teinipojalla, mutta tuollaista en ole havainnut. Jokainen reagoi varmaan yksilöllisesti.

AP

Vierailija
51/60 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen havainto reilun kahden viikon selibaatin jälkeen, että juoksutreeni kulkee harvinaisen hyvin. Olisiko niin, että energiaa jää enemmän muuhun kun se ei mene seksiin. Suurempi ongelma onkin nyt liukkaus ja vetiset ulkoilusäät.

AP

Vierailija
52/60 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lahnaudun ja pilaan suhteeni aloituksia,eikö olisi vaan helpompi erota kun pihdata

Vierailija
53/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen havainto reilun kahden viikon selibaatin jälkeen, että juoksutreeni kulkee harvinaisen hyvin. Olisiko niin, että energiaa jää enemmän muuhun kun se ei mene seksiin. Suurempi ongelma onkin nyt liukkaus ja vetiset ulkoilusäät.

AP

Näin minä voisin kuvitella. Onko edelleen vaikea pidättäytyä lihallisista iloista?

Energian lisääntymistä olen itsekin havainnut edgeillessä, mutta siinä on varmaan kyse hiukan eri asiasta. Minulla nimittäin edgetys nostaa mielialaa siinä 2.-3. päivän tienoilla ja se näkyy lisääntyneen iloisuuden lisäksi myös energisyytenä.

Vierailija
54/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

edgetys on ihanaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Näin minä voisin kuvitella. Onko edelleen vaikea pidättäytyä lihallisista iloista?

On todella vaikeaa. Joku varoitteli, että halut sammuvat selibaatissa. Niin ei varmasti tapahdu kuukaudessa vaan vaatisi paljon pidemmän ajan. Vaimo tulee saamaan melkoista kyytiä helmikuun taitteessa!

Vierailija
55/60 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lipsahti vai pitäisikö sanoa roiskahti. Kaikki alkoi lauantai-iltana, kun istuskelimme vaimon kanssa sohvalla ja katselimme telkkaria. Vaimo nosti jalkansa syliini ja pyysi hieromaan niitä. Minulla oli jalassani collarit, ja siinä hieroessani vaimon jalat osuivat kaluuni, joka alkoi heräillä.

Vaimo huomasi sen ja alkoi tahallaan hieroa jalkojaan kaluani vasten. Hän jopa otti seisovan kaluni jalkateriensä väliin ja härnäsi: "Sano vain milloin lopetan". Ajattelin nautiskelevani hetken ennen kuin käsken lopettaa, mutta myöhästyin. Purkauduin niin kovasti, että alushousujen lisäksi collarihousutkin piti laittaa pesuun.

Kolme viikkoa siis kestin ennen tätä vahinkoa. En kuitenkaan lopeta selibaattia kokonaan vaan jatkan sitä suunnitellusti tammikuun loppuun.

AP

Vierailija
56/60 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lipsahti vai pitäisikö sanoa roiskahti. Kaikki alkoi lauantai-iltana, kun istuskelimme vaimon kanssa sohvalla ja katselimme telkkaria. Vaimo nosti jalkansa syliini ja pyysi hieromaan niitä. Minulla oli jalassani collarit, ja siinä hieroessani vaimon jalat osuivat kaluuni, joka alkoi heräillä.

Vaimo huomasi sen ja alkoi tahallaan hieroa jalkojaan kaluani vasten. Hän jopa otti seisovan kaluni jalkateriensä väliin ja härnäsi: "Sano vain milloin lopetan". Ajattelin nautiskelevani hetken ennen kuin käsken lopettaa, mutta myöhästyin. Purkauduin niin kovasti, että alushousujen lisäksi collarihousutkin piti laittaa pesuun.

Kolme viikkoa siis kestin ennen tätä vahinkoa. En kuitenkaan lopeta selibaattia kokonaan vaan jatkan sitä suunnitellusti tammikuun loppuun.

AP

Osaan samaistua hyvin tuohon, että vahinkoruikkaus pääsee vaikka kuinka olisi tiukasti päättänyt, että ei laukea vielä. On se sukuvietti vaan miestä mahtavampi usein... :D Tuntui varmaan hyvältä? Pitikö selibaattipäätös kuitenkin tammikuun loppuun asti?

Tästä ketjusta inspiroituneena mietiskelen, että mitäpä jos itse koittaisin pidättäytyä helmikuun ajan. Eilen kyllä hoitelin itselleni ns. pilatun orgasmin, mutta helmikuuta on vielä reilusti jäljellä. Katsotaan miten tässä käy, kun panettaa jo valmiiksi ja kevät on muutenkin sellaista aikaa, että lemmekkäitä ajatuksia alkaa taas nousta ihan eri tavalla kuin talvella.

Vierailija
57/60 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on ohi! Kolmen viikon kohdalla tapahtunutta vahinkoa lukuun ottamatta en sortunut touhutipattoman tammikuun haasteessani.

Olin jo varoitellut vaimoa, että 1. helmikuuta ei kannata suunnitella illaksi muuta. Panetus oli niin kova, että olin vaimon kimpussa heti töidemme jälkeen. Onneksi lapset olivat harrastuksissaan, joten saimme touhuta rauhassa.

Erektiota ei tarvinnut paljon houkutella, enkä uskaltanut antaa vaimon ottaa edes suihin. Häntäkään ei tarvinnut lämmitellä kuin vähän sormilla ja siirryimme aika pian yhdyntään. Voi taivas miten hyvältä se tuntui! Vaimo pyysi vetämään ajoissa ulos ja laukeamaan vatsalleen, että hänkin näkisi, millainen satsi tulee. Ja tulihan sitä niin, että lakanoille asti valui. "Oho", pääsi vaimonkin suusta. Illalla otettiin vielä uudestaan pidemmän kaavan kautta, ja silloin oli myös molemminpuolista suuseksiä.

Kokemus oli todella palkitseva. Herkkyys on taas huipussaan ja kalu todella kova. Himot vaimoa kohtaan ovat suuremmat kuin aikoihin, ja niin myös hänellä minua kohtaan. Yleensä emme ota kahta kierrosta samana iltana, mutta eilen kumpikin halusi. Suosittelen kokeilemaan muutaman viikon selibaattia!

AP

Vierailija
58/60 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuin siis tosissaan tähän haasteeseen olla helmikuun ajan tulematta, runkkailematta tai sekstailematta. Itsellisenä miehenä tuo viimeinen on helppo toteuttaa, kaksi ekaa ei ehkä niinkään. Helmikuun 1. päivän pilattua orgasmia lukuunottamatta olen pidättäytynyt kaikesta seksitoiminnasta. Se, että tuleminen on kielletty, nimenomaan vain kiihottaa lisää - kuten olen jo usein maininnut - joten tässä on kieltämättä haastetta riittämiin.

Eilen perjantaina oli jo vaikea keskittyä töihin kalun tykyttäessä jäykkänä lahkeessa käytännössä koko ajan. Kaikki pienetkin virikkeet kiihottaa ja tänäänkin on seissyt siitä asti, kun heräsin.

"Touhutipaton" on siinä mielessä harhaanjohtava nimitys, että minulla on taipumus valutella touhutippaa aika paljonkin, kun kiihotun. Eilen piti käydä pari kertaa kuivaamassa kikkelin kärkeä työpaikan vessassa, kun kalsareissa alkoi olla epämukavan märkää. Toisaalta sekin tuntuu aika mukavalta, kun terska sopivasti hankautuu tippojen liukastamaa kangasta vasten :P

Mutta joo, nyt on tosiaan vasta 4. päivä. Vielä 24 päivää pitäisi kestää.

Vierailija
59/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes päivä ja panetus on kova, seisokki todella herkässä ja touhutippaa valuu, valuu.

Täytyy tunnustaa, että eilen erehdyin hiukan hiplailemaan itseäni, mutta en kuitenkaan ollut missään vaiheessa lähelläkään tulemista. Näihin liekkeihin ei vaan näköjään kannata heittää yhtään enempää bensaa, koska eilen olin hiplailun jälkeen niin kiimassa ja turhautunut, että alkoi suoraan sanottuna vituttaa.

Tänään olen pitänyt kädet poissa housuista enkä ole vessakäynneilläkään antanut veijarille enempää huomiota kuin on pakko. Mitä tiukemmin ajatukset on muualla, sen helpommalta tämä tuntuu, vaikka seisokki onkin edelleen melko jatkuva. Kulli ei ole koko ajan täysin kovana tietenkään, mutta enemmän tai vähemmän turpeana ja pienikin virike saa sen venymään täyteen mittaan. Haaroissa on jatkuva paineen tunne, kasseja hiukan jomottaa ja ne tuntuvat jotenkin tavallista kiinteämmiltä.

Vierailija
60/60 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on menossa hepitön helmikuu. Ei kyllä paljoa poikkea muistakaan kuukausista🤣