Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Touhutipaton tammikuu?

Vierailija
27.12.2022 |

Harkitsen viettäväni touhutipattoman tammikuun eli pidättäytyväni seksistä tammikuun ajan. Ajattelin, että pitäisin taukoa sekä parisuhdeseksistä että sooloseksistä. Ajatuksena on, että tauon jälkeen seksi tuntuu entistä paremmalta niin fyysisesti kuin psyykkisesti ja sitä osaa arvostaa enemmän. Ovathan ihmiset karkki- ja tupakkalakossakin, miksei myös seksilakko onnistuisi? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Miten se vaikutti?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mies tuommoiseen tempaukseen lähtisi kokisin ihan hillitöntä tarvetta härnätä sitä. Voisin keksiä jotain tosi yllättävää ja rivoa ja katsoa miten ukko reagoisi *nauraa ilkikurisesti*

Mutta en koskisi. Ihan olisi oma päätös haluaako jatkaa.

Olisi kyllä mieletön nainen, jos härnäisi siihen pisteeseen että mies olisi jo sortunut ja päättänyt nussia, ja sitten nainen toteaisikin että mites se sun selibaatti? Eihän me nyt sitä keskeytetä. Saat sitten 1. helmikuuta

Vierailija
22/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli eka hankala paikka, jossa mielenlujuutta kokeiltiin. Saunottiin vaimon kanssa ja tietenkin rintoja, pyllyä ja pilluakin vähän vilkuilin. Ei siinä kuitenkaan mitään, kun sauna ei mielestäni ole eroottinen paikka, joten sain siirrettyä katseen ja ajatukset muualle.

Saunan jälkeen vaimo oli kylpytakissaan ja meni lisäämään vettä joulukuuselle. Siinä vaiheessa, kun hän kumartui ja ohut kylpytakki paljasti pyöreän pepun muodot, sain kovan erektion. Vähällä oli, etten tarttunut kiinni ja ottanut häntä siinä takaapäin. Sain kuitenkin hillittyä itseni, enkä edes runkannut jälkikäteen, vaikka mieli kyllä teki.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä onkin mielenkiintoinen idea. Mielenkiinnolla jään seuraamaan, onnistuuko koko tammikuu.

Olen itse vapaaehtoisen selibaatin ystävä siinä mielessä, että touhuta saa, mutta ei tulla, eli tykkään edgeilystä. Se ei ole tietenkään tarkalleen sama kuin selibaatti, jossa ei saa touhuta ollenkaan, mutta riittävän samansuuntainen juttu.

Pidätellessä kiimaa se vaan kasvaa ja se on minulle hyvin nautinnollista. Itselläni on fetissi siihen, että ei saa laueta. Juuri eilen annoin itseni tulla kahden päivän edging-session päätteeksi ja kyllä teki muuten hyvää. Tavallinen orgasmi on minulla sellaiset viitisen ruikkausta, mutta nyt ruikkausten määrä oli lähemmäs kymmenen ja ne sykäykset olivat paljon voimakkaampia sekä kestivät pidempään vielä senkin jälkeen, kun spermaa ei enää tullut. Kasaantunut kiima myös ilmoitti olemassaolostaan sillä, että reilu tunti orgasmin jälkeen kulli oli taas kivikovana pystyssä.

Noh, tämä tästä minun puuhailusta. Riittäisiköhän oma mielenlujuus siihen, että olisi laukeamatta kokonaisen kuukauden? Se vaatisi kyllä sitä, että ei saisi edgeillä ollenkaan, koska mitä lähemmäs itsensä päästää laukeamista, sen vaikeammaksi se muuttuu.

Vierailija
24/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma mies tuommoiseen tempaukseen lähtisi kokisin ihan hillitöntä tarvetta härnätä sitä. Voisin keksiä jotain tosi yllättävää ja rivoa ja katsoa miten ukko reagoisi *nauraa ilkikurisesti*

Mielenkiintoista nähdä, tekeekö vaimoni samoin. Toivottavasti, sillä hän osaa todella kiusoitella minua. En kuitenkaan sorru ihan vähällä, jos niin päätän. Treenasin vuodessa sunnuntaikävelijästä maratoonariksi, tämä on siihen verrattuna helppo haaste.

AP

Todellisuudessahan sua ei vaimon pillu ja vaimon tyydyttäminen kiinnosta. Siksi näin tyhmä itsekäs idea jättää vaimo tyydyttämättä.  Toivottavasti vaimosi ymmärtää hakea sillä välin tyydytystä joltain toiselta halukkaalta kykenevältä mieheltä. 

Vierailija
25/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli eka hankala paikka, jossa mielenlujuutta kokeiltiin. Saunottiin vaimon kanssa ja tietenkin rintoja, pyllyä ja pilluakin vähän vilkuilin. Ei siinä kuitenkaan mitään, kun sauna ei mielestäni ole eroottinen paikka, joten sain siirrettyä katseen ja ajatukset muualle.

Saunan jälkeen vaimo oli kylpytakissaan ja meni lisäämään vettä joulukuuselle. Siinä vaiheessa, kun hän kumartui ja ohut kylpytakki paljasti pyöreän pepun muodot, sain kovan erektion. Vähällä oli, etten tarttunut kiinni ja ottanut häntä siinä takaapäin. Sain kuitenkin hillittyä itseni, enkä edes runkannut jälkikäteen, vaikka mieli kyllä teki.

AP

Saunassa yleensä pystyy hillitsemään itsensä, vaikka muutoin panettaisi.

Jos nyt jo on tuollaiset paineet, saattaa olotila kehittyä sietämättömäksi ennen kuun puoliväliä :-)

Riippuu tietty siitä kuinka paljon ärsykkeitä vaimo tarjoaa ;-)

Vierailija
26/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä, tekeekö vaimoni samoin. Toivottavasti, sillä hän osaa todella kiusoitella minua. En kuitenkaan sorru ihan vähällä, jos niin päätän. Treenasin vuodessa sunnuntaikävelijästä maratoonariksi, tämä on siihen verrattuna helppo haaste.

AP

Todellisuudessahan sua ei vaimon pillu ja vaimon tyydyttäminen kiinnosta. Siksi näin tyhmä itsekäs idea jättää vaimo tyydyttämättä.  Toivottavasti vaimosi ymmärtää hakea sillä välin tyydytystä joltain toiselta halukkaalta kykenevältä mieheltä. 

Kyllähän sitä voi vaimon tyydyttää kielellä, sormilla tai dildolla, vaikka itse olisikin selibaatissa.

Vierailija
27/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kyllähän sitä voi vaimon tyydyttää kielellä, sormilla tai dildolla, vaikka itse olisikin selibaatissa.

Juuri näin olen luvannut tehdä ja myös teen. Vaimo ei halunnut koko kuukauden selibaattia mutta sanoi, että voi kokeilla pari viikkoa. Kieli, sormet ja dildo kuuluvat muutenkin repertuaariimme, joten niitä vaimo saa viimeistään tammikuun puolivälissä. Ja aikaisemminkin, jos pyytää.

AP

Vierailija
28/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaakin nyt olla vaikeampi rasti kuin ajattelin. Vaimo oli oerjantaina viettämässä saunailtaa kaverinsa mökillä. Tuli sieltä hiprakassa taksilla kotiin ja ilmoitti, että hänen selibaattinsa loppuu nyt.

Jouduin pitämään lupaukseni ja nuolemaan hänelle orgasmin. Yleensä hän tykkää olla selällään, mutta käski nyt minut selälleen ja nousi kasvojeni päälle. Siinä pillua nuollessa ja vaimon pyynnöstä rintoja puristellessa sain tietenkin erektion.

Oli todella vaikea olla runkkaamatta ja vielä vaikeampaa, kun vaimo kysyi, enkö tosiaankaan halua tulla sisään tai edes suuhun. Sen hän teki varmasti kiusallaan.

Mutta pysyin lujana (pitkään) ja kieltäydyin. Tästä taitaakin tulla psykologinen taistelu, jota en aio hävitä.

AP

Vierailija
29/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa ollut eilen kärpäsenä katossa seuraamassa kimppaseksiämme. Olisi taivaasta satanut spermaa

Vierailija
30/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo hommannut ketään kaveriaan keikistelemään eteesi?

Vierailija
31/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaimoa kiinnosta seksi jos sillä on tuollainen aseksuaali puolisona.

Vierailija
32/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella luulet minua aseksuaaliksi? Meillä on vaimoni kanssa vilkas ja antoisa seksielämä. Jos olet lukenut aiempia viestejäni, niin tiedät, että tarkoituksena on tehdä siitä vieläkin nautinnollisempaa kuukauden selibaatin avulla. Lisäksi tykkään haastaa itseäni eri tavoin, niin henkisesti kuin fyysisesti. Tässä on niitä molempia.

AP

Vierailija
33/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella luulet minua aseksuaaliksi? Meillä on vaimoni kanssa vilkas ja antoisa seksielämä. Jos olet lukenut aiempia viestejäni, niin tiedät, että tarkoituksena on tehdä siitä vieläkin nautinnollisempaa kuukauden selibaatin avulla. Lisäksi tykkään haastaa itseäni eri tavoin, niin henkisesti kuin fyysisesti. Tässä on niitä molempia.

AP

Sä et laukea nukkuessasi, kun olet tarpeeksi kiimainen? Mikäs jätkä sä siis oikein olet?!?

Vierailija
34/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sä et laukea nukkuessasi, kun olet tarpeeksi kiimainen? Mikäs jätkä sä siis oikein olet?!?

Luultavasti laukean nukkuessani jossakin vaiheessa. Sitä en kuitenkaan laske selibaattini rikkomiseksi, koska en tee sitä tahallaan enkä voi sitä estää.

Se ihmetyttää, miksi selibaattini herättää sinussa niin voimakkaita tunteita (jos nyt olet edellistenkin viestien kirjoittaja). Harmittaako se, että jollakin on elämässään niin paljon seksiä, että siitä voi välillä vapaaehtoisesti kieltäytyä?

AP

Vierailija
35/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti tuolla aiemmin, että treenasi vuodessa maratoonariksi ja että odottaa kuukauden selibaatin olevan helpompi juttu. Sitä lukiessa minulle tuli mieleen, että näinköhän on... Oma veikkaukseni on nimittäin se, että viimeistään kuun puolivälin paikkeilla saattaa aloittajalla olla aika kuumat paikat, sekä kuvaannollisesti että kirjaimellisesti. Voin olla myös väärässä, mutta ap varmasti raportoi sitten, kun asia selviää :)

Terveisin edging-harrastaja kanki pystyssä.

P.S. minulla on lupa tulla vasta huomenna

Vierailija
36/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aiotte halkaista peniksenne?

Vierailija
37/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Luultavasti laukean nukkuessani jossakin vaiheessa. Sitä en kuitenkaan laske selibaattini rikkomiseksi, koska en tee sitä tahallaan enkä voi sitä estää.

Se ihmetyttää, miksi selibaattini herättää sinussa niin voimakkaita tunteita (jos nyt olet edellistenkin viestien kirjoittaja). Harmittaako se, että jollakin on elämässään niin paljon seksiä, että siitä voi välillä vapaaehtoisesti kieltäytyä?

AP

Älä välitä, joku vain haluaa haastaa riitaa ja provosoida. Kannattaa jättää tuollaiset kiukuttelijat omaan arvoonsa. Pidetään mieli positiivisena ja kullit kovina, elämä on kivempaa niin.

Vierailija
38/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

edgetys on ihanaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Älä välitä, joku vain haluaa haastaa riitaa ja provosoida. Kannattaa jättää tuollaiset kiukuttelijat omaan arvoonsa. Pidetään mieli positiivisena ja kullit kovina, elämä on kivempaa niin.

Kullin tehtävä on spermata pillu koska vitullakin voi kusta.

M48, guru

Vierailija
39/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sama kuin tuo, jonka vaimo tuli posliinina kotiin tyttöjen illasta?

Vierailija
40/60 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko sama kuin tuo, jonka vaimo tuli posliinina kotiin tyttöjen illasta?

En ole, mutta huomasin kyllä senkin ketjun. Vaikka ei se tähän liitykään, niin minun vaimoni on ollut koko suhteemme ajan enimmäkseen posliini.

AP