Tuleeko taas uusi pommi vuoden alussa? Kuten vuonna 2020, 2021 ja 2022.
Mitä luulette? Mihin saamme taas sopeutua ensi vuonna?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku pakolaisaalto taas.
Joku tämmönen, et Pekka voi lähtee taas avosylin näitä vastaan.
Pekka Haavisto on ulkoministeri enää 3 kk.
Eduskuntavaalit ovat
2.huhtikuuta 2023.
Maailmanhistorian sivu on ollut hirveitä vuosia täynnä. Meillä ei edes ole täyttä vuosisataa edellisestä maailmansodasta, nälänhädästä tai poliopandemiasta. Ja tässä puhuin pelkästään länsimaista.
Meillä ei yksinkertaisesti ihmiskuntana voi olla maan päällä mitään muuta kuin heiluri joka vie yhdestä kaaoksesta toiseen.
Eikä meillä ole edes olleet erityisen pahat vuodet verraten muihin ihmiskunnan vitsauksiin.
Vai olisiko sinusta jännittävämpää jos 2023 olisi ydinsota?
Minä en jaksa sitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotehaitat alkaa kunnolla näkyä.
Vieläkö te jaksatte tätä jankata? Iso osa rokotetuista on yli 65-vuotiaita niin aika luonnollista lienee, että heitä poistuu keskuudestamme.
Omassa lähipiirissä on ollut kaikenlaisia rokotehaittoja. Joillakin on lieviä juttuja kuten outoa hiustenlähtöä ja ihottumaa mutta joillakin vakavia sairauskohtauksia kun on muuten ollut täysin terve. Niitä ei vaan vielä yhdistetä rokotteisiin.
Niin kun ihmisethän eivät muutoin sairastu tai kuukahda. Ainoastaan rokotteen otettuaan...
Jännä kun omassa laajassa lähipiirissäni yli 90 % porukasta on rokotettuja eikä kellään ole tullut mitään pistoskohdan kipua kummempaa haittaa.
Mun tuttavapiirissä on tullut niitä kuukautisoireita, mutta ei nekään mitään kovin radikaalia, vaan ohimeneviä ja lieviä.
Vierailija kirjoitti:
Kiina pelaa korttinsa Venäjän puolelle, nyt kun on aiemmin esittäytynyt puolueettomana.
Kiina hyökkää myös Taiwaniin.
Voi ehkä hyökätä Taiwaniin, mutta selkeästi Venäjän kumppaniksi
Kiina ei ryhdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan eliminointi voi alkaa. Hedelmättömyyttä luvassa.
Mun kaveripiirissä on oikein vauvabuumi nyt, vaikka rokotettuja on kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö te jaksatte tätä jankata? Iso osa rokotetuista on yli 65-vuotiaita niin aika luonnollista lienee, että heitä poistuu keskuudestamme.
Omassa lähipiirissä on ollut kaikenlaisia rokotehaittoja.
Ei ole.
Kyllä vaan on. Moni piikitettykin jo puhuu vähän huumorilla, siitä miten nyt kaikilla on jotain että ne on ne rokotteet. Se on ihmismielen puolustusmekanismi ottaa huumorilla näitä juttuja mukaan keskusteluun.
Itse olen rokottamaton ja kerran ollut korona viime keväänä. Se oli kuin tavallinen flunssa.
Rokotteet ovat oikeasti vaarallisia. Kyllähän sekin on jo tiedossa että ihmisille valehdeltiin siitä että se estää tartuttamisen. Se on jo myönnetty olleen vale. Miksei siis kaikki muukin olisi?
Ettekö te hörhöt tajua että ne teidän "rokotehaitat" on muitten mielestä ihan vitsi ja sen takia ne otetaan huumorilla mukaan keskusteluun? Mun työpaikalla ainakin viljellään tätä rokotehaittaläppää ihan jatkuvasti, mutta oikeasti kukaan ei ole sairastanut yhtään normaalia enempää tai tullut mitään lieviä oireita suurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa ole pommia valmiiksi kun aletaan kokoamaan uutta hallitusta ja huomataan että mikään muu yhtälö ei toimi kuin nykyinen.
Mitä paskaa löpiset.
Hallitus kootaan aina vaalien voittajien ehdoilla.
Tietenkin. Se puolue joka voittaa, on kansan eniten kannattama puolue, joten siitä puolueesta tulee aina eniten ministereitä hallitukseen.
Näin on olllut Suomessa aina.
Mutta puolueiden ei ole pakko hyväksyä voittajan ehtoja jolloin hallitus ei muodostu.
Aina löytyy puolueita, jotka ovat halukkaita hallitukseen.
Halukkaita ministereiksi on runsaasti.
Ja voittajapuolue ei tietenkään yksin määrää kaikkea.
On tehtävä kompromisseja,
eli hallitusohjelmassa kaikki puolueet saavat ajamiaan asioita läpi, jotta hallitus saadaan muodostettua.
Orpo on kyllä niin diplomaattinen ja tossukka kaveri, että saa hallituksen koottua, antamalla periksi tiukoissakin asioissa.
Antoihan Antti Rinnekin periksi Vihreille, täysin ylimitoitetut
ilmasto vaatimukset, Vihreä Suomi 2035.
Rinne tarvitsi Vihreät hallitukseen, että sai enemmistö hallituksen ja vasemmiston hallituksen.
Paskat hän itse välitti noin tiukasta ilamastovaatimuksista, mutta sovittu mikä sovittu.
Korona 2.0 on yksi mahdollinen tulija...
Miten ois kunnon tulivuorenpurkaus jossain Italiassa tms länsimaassa? Usassa sisällissota ja Kiinanmerellä joku tsunamin tapainen luonnonkatastrofi. Etelä-Amerikkaan kuivuuden aiheuttamat katovuodet ja Afrikkaan joku heinäsirkkahommeli sekä leviävä apinarutto. Venäjällä vois possahtaa ihan vahingossa jotakin isompaa omissa nurkissa.
Täytyy vain toivoo, että jo ensivuonna saataisiin toimiva versio sikiö-maskista, jotta voimme pelastaa syntymättömiä lapsia.
2023: tyhmän kansan muisti on lyhyt ja vaalien kärkipuolueet ovat SDP, kokkareet ja kepu
2021 alussa oli ainakin se Yhdysvaltojen kobgressin mellakka loppiaisena. Sitten taisi metsäpalojen tavallista rajummin. Ties monesko korona-aalto oli ja sulkua. Alkuvuosi näytti silloin hurjalta, mutta rauhoittui.
Kulkusirkat taisi olla jo 2020 tai sitten nekin 2021.
Havaitaan tappava asteroidi jonka lentoradalle maapallo osuu parin vuoden päästä ja on ruvettava suunnittelemaan kuinka se tuhotaan ennen osumista.
Ensimmäiset pitävät todisteet maan ulkopuolisesta elämästä.
Näähä se ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä on ollut kaikenlaisia rokotehaittoja.
Ei ole.
Kyllä vaan on. Moni piikitettykin jo puhuu vähän huumorilla, siitä miten nyt kaikilla on jotain että ne on ne rokotteet. Se on ihmismielen puolustusmekanismi ottaa huumorilla näitä juttuja mukaan keskusteluun.
Itse olen rokottamaton ja kerran ollut korona viime keväänä. Se oli kuin tavallinen flunssa.
Rokotteet ovat oikeasti vaarallisia. Kyllähän sekin on jo tiedossa että ihmisille valehdeltiin siitä että se estää tartuttamisen. Se on jo myönnetty olleen vale. Miksei siis kaikki muukin olisi?
Minä otin kolme piikkiä puoleen vuoteen koska olin reumainen ja raihnainen.
Lähes välittömästi reuma meni remissioon ja on pysynyt siellä. Olen elämäni kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissä on ollut kaikenlaisia rokotehaittoja. Joillakin on lieviä juttuja kuten outoa hiustenlähtöä ja ihottumaa mutta joillakin vakavia sairauskohtauksia kun on muuten ollut täysin terve. Niitä ei vaan vielä yhdistetä rokotteisiin.
Mutta mistä sinä tiedät että nuo johtuvat rokotteista? Mitä todisteita sinulla on? Ihottumaa voi tulla vaikka liian vahvasta pyykinpesu aineesta ja hiuksia lähtee enemmän tai vähemmän vuodenajasta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä sinä tiedät että nuo johtuvat rokotteista? Mitä todisteita sinulla on? Ihottumaa voi tulla vaikka liian vahvasta pyykinpesu aineesta ja hiuksia lähtee enemmän tai vähemmän vuodenajasta riippuen.
Olen eri, mutta kannattanee pitää sitä ainakin mahdollisena. Pidettiinhän vuosi sitten mahdollisena, että rokottamattomat olivat syypäitä koko terveydenhuollon ruuhkaan. Täysin älytöntä, mutta sitä hoettiin faktana päättäjien säestämänä valtamediassa päivittäin.
Meillä on kohtuu helppoa. Hetken piti olla... kotona! Apua. Eikä päässyt leffaan :( Ainakaan usein. Eikä ravintolaan. Ainakaan usein.
Ja nyt on inflaatio. Oivoi. Ja sit eläkepommi.
Ainoat kenen kultavuodet lähenee loppuaan on boomerit ja vauras keskiluokka. Eikä nekään ole kärsineet kauheasti loppujen lopuksi.
Me muut ollaan odotettu tässä seuraavaa reunaa. Paitsi ehkä tiktok -sukupolvi. Niille tulee yllärinä seuraavat vuodet :/
Muistellaan kuinka hyvin oli asiat kun ainoa ongelma oli se mitä sanaa jonkun sukupuolesta käytettiin, ja kuinka monta eri animehahmoa oli oman pään sisällä koska DID.
Alman uudet räpit #KESÄRATA23 incoming!
Luvassa lisää paljastuksia, paljasta ihoa ja Finland kylttien turmelemista.