Nyt jyrisee jungle juice baarin perustaja Woltista ja Foodorasta!
nyt jyrähti jungle juice baarin perustaja woltista ja foodorasta! lue juttu täältä https://www.is.fi/digitoday/art-2000009266879.html
Kommentit (39)
Tiedostan nuo Woltin ja Foodoran ongelmat kyllä, mutta olen myös sitä mieltä, että jos ravintola X tarjoaa kuluttajalle mahdollisuuden noiden kautta tilata, niin tilauspalvelun hyödyntäminen on kuluttajan oikeus. Olin kerran kampaajalla, kun edellinen asiakas kysyi kampaajan mielipidettä Timman kautta tehtyihin alennushintaisiin varauksiin, niistä kai Timma ottaa myös aika paljon välistä. Kampaaja vastasi, että ei hän laittaisi aikoja Timmaan, jos niitä ei saisi sieltä varata. Se oli mielestäni hyvä vastaus.
Onko tuo Jungle Juice pelkkä kopio tanskalaisesta JOE & THE JUICEsta joka perustettu 2002?
https://i.pinimg.com/originals/de/93/63/de936337c1e1a885f1c25cb5ceff60c…
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ravintolahan voi laittaa pystyyn oman kuljetuspalvelun. Miksi eivät ole jo laittaneet? Ai niin, kun maksaa, kun työntekijät siihen tarvii, joten pitää maksaa palkka ha välilliset kulut, ja pitää olla työaika, ei voi 24/7 tehdä töitä. Juu, siksi.
Olihan se joka pizzerialla oma auto joskus kymmenen vuotta sitten.. Nyt näkee silloin tällöin vain näitä pizzerian mainosteippaiksessa olevia vanhoja kärryjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrisee 😆
miksi ei käytetty sanaa "mylvii"? Sitä käytetään liian vähän.
Presidentti Sauli Niinistö mylvii uudenvuoden puheessaan huolestuttavista ajoista ja että niille pitäisi jonkun tehdä jotain.
Tauski mylvii totuuden parisuhderiidoistaan.
https://www.oivahymy.fi/hae-yrityksia/#text=jungle%20juice%20bar
Olen yllättynyt että löytyy jopa.
Ei sillä kovin huonosti voi mennä ottaen huomioon lukumäärän.
Enivei woltilla ja foodoralla ei pitäisi olla sananvaltaa siihen millä hinnalla ravintolat myyvät asiakkaille jotka eivät halua niiden bisnekseen osallistua. Antakaa halvempi hinta jos ei käytä foodoraa tai woltia prkl. Viduttaa se hinnan nousu palveluista jota en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan nuo Woltin ja Foodoran ongelmat kyllä, mutta olen myös sitä mieltä, että jos ravintola X tarjoaa kuluttajalle mahdollisuuden noiden kautta tilata, niin tilauspalvelun hyödyntäminen on kuluttajan oikeus. Olin kerran kampaajalla, kun edellinen asiakas kysyi kampaajan mielipidettä Timman kautta tehtyihin alennushintaisiin varauksiin, niistä kai Timma ottaa myös aika paljon välistä. Kampaaja vastasi, että ei hän laittaisi aikoja Timmaan, jos niitä ei saisi sieltä varata. Se oli mielestäni hyvä vastaus.
Timma ja Booksalon on käteviä varauspalveluita. Vapaat ajat näkee heti ilman soittokierroksia. Säästää aikaa myös kampaamoilta, ei tarvitse vastailla puhelimeen kesken asiakastyön.
Luulisi Woltin ja Foodoran säästävän aikaa ja resursseja myös ravintoloissa.
Kerran olen käyttänyt, koronassa alkuvuodesta. Lumityöt tekemättä niin saihan sentään naurut kun kaveri koikkelehti hangessa kompuroimassa.
Ruoka oli kylmää ja reilusti myöhässä.
Ilman Wolttia olisi aika moni ruoka-annos tänäkin vuonna jäänyt hakematta. Eli en olisi ostanut niitä ollenkaan. Olisiko se sitten ravintolalle parempi vaihtoehto?
Yhdenkään ravintolan ei ole pakko olla Woltissa jos se kerran on riistoa. Ovat kuitenkin palvelussa mukana, koska myynti on suurempaa Woltin kautta, oletan?
Joku voisi tehdä palvelun josta voi hakee wolt/foodora vapaita ravintoloita läheltä. Näin kyseiset ravintolat saisivat näkyvyyttä ja ravintolat voisivat optata ulos halutessaan.
Kuka yleensäkään tilaa smoothieita Woltilla tms? Johan niitä on ennättänyt vääntää itse lukuisat määrät siinä ajassa kun Wolt-tilaus tulee.
Vierailija kirjoitti:
https://www.oivahymy.fi/hae-yrityksia/#text=jungle%20juice%20bar
Olen yllättynyt että löytyy jopa.
Ei sillä kovin huonosti voi mennä ottaen huomioon lukumäärän.
Enivei woltilla ja foodoralla ei pitäisi olla sananvaltaa siihen millä hinnalla ravintolat myyvät asiakkaille jotka eivät halua niiden bisnekseen osallistua. Antakaa halvempi hinta jos ei käytä foodoraa tai woltia prkl. Viduttaa se hinnan nousu palveluista jota en käytä.
Niinpä, voiko edes olla laillista vaatia kaikkien asiakkaiden maksavan wolt-lisän? Hintojen nousuahan se tarkoittaa kaikille niillekin jotka osaavat asioida ilman välikäsiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka yleensäkään tilaa smoothieita Woltilla tms? Johan niitä on ennättänyt vääntää itse lukuisat määrät siinä ajassa kun Wolt-tilaus tulee.
Samaan koskee monta muutakin ruokaa, nopeammin tekisi itse, jos vain viitsisi.
Kohta ei kiinnosta tilata ruokaa enää mistään kun aina joku ravintola-alan ihminen on mediassa jyrisemässä kun ei mikään kannata.
Lopettaisivat sitten ne kannattamattomat ravintolansa.
Kotipizzalla on oma nettisovelluksensa, eivät myy Foodoran tai Woltin kautta. En oikein ymmärrä miksi ravintola on Woltissa/Foodorassa, jos on liian kallista. Ehkä ensimmäisinä kuukausina Wolt/Foodora auttavat asiakkaiden löytämisessä, mutta jos hinta/laatu on hyvä niin luulisi että jatkossa asiakkaita löytyy muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzalla on oma nettisovelluksensa, eivät myy Foodoran tai Woltin kautta. En oikein ymmärrä miksi ravintola on Woltissa/Foodorassa, jos on liian kallista. Ehkä ensimmäisinä kuukausina Wolt/Foodora auttavat asiakkaiden löytämisessä, mutta jos hinta/laatu on hyvä niin luulisi että jatkossa asiakkaita löytyy muutenkin.
Ei sitten kun zoomeri on saanut päähänsä että ruoka tulee woltista. Sit kun ravintola ei löydy sitä eiu ole olemassa vaikka kyltti olisi tien toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Onkos tämä Jungle Juice -rouva saanut jo omien työntekijöidensä työolot kuntoon ennen kuin möyhöää muiden kohtelusta..? 🤔
https://www.vauva.fi/keskustelu/3681688/kokemuksia-jungle-juice-baarist…
Taitaa kuitenkin jyrähtää kuluttajan eduksi, kuten tuossa aiemmin kuvailin? Vai onko sinusta järkevää lällättää omaa etua vastaan, jos henkilöllä itsellään on ollut vaikeuksia ymmärtää esim. työlainsäädäntöä? Sitä on liikkeellä, olen mm. itse työskennellyt yrityksessä, joka perustettiin 90- luvun alussa, ja johon jo 2010 tienoilla saatiin työterveyshuolto, jonka pakollisuus alkaa, kun työllistää jonkun...Kuten tämä yrittäjä 90-luvun alussa..Näille riittää se "oi voi, mä en tiennyt..." Selitys kaikkeen, vaikka ko. rikkeestä on sanktioitakin saatavilla..
Ravintolat voivat aivan vapaasti kieltäytyä lähtemästä mukaan Woltin tai Foodoran verkostoihin, eivät ne mitään mafiaverkostoja ole, joiden tekemistä tarjouksista ei voi kieltäytyä.
Olisin Fagerströminä aivan hipihiljaa. Hän kehtaa myydä kuluttajille ylihintaisia mehuja ja smoothieita, joihin on hedelmien kuoretkin blendattu sekaan ja kohtelee työntekijöitään huonosti.
Jokainen ravintolahan voi laittaa pystyyn oman kuljetuspalvelun. Miksi eivät ole jo laittaneet? Ai niin, kun maksaa, kun työntekijät siihen tarvii, joten pitää maksaa palkka ha välilliset kulut, ja pitää olla työaika, ei voi 24/7 tehdä töitä. Juu, siksi.