Onko teillä muilla kauhea tuska syödä kaikki jouluruuat
Ettei ne joudu roskiin?
Meillä on perheelle iso määrä ruokaa joista iso osa on ollut uhkana joutua roskiin ja olen joutunut syömään kuin pieni sika vain siitä syystä ettei mene haaskuuseen
Kommentit (50)
onneksi ei ainakaan tarvitse elää pelkillä kasviksilla ja riisillä kuten vegaanit
Ei ole . Ostettiin sen verran, että saatiin kaikki syötyä jouluaattona ja eilen .
Kaikki on tullut juotua mitä pöytään on kannettu..
Mäkin haluaisin että hankittaisiin ja tehtäisiin sen verran kuin on realistista odottaa syövänsä mutta tulin valmiiseen pöytään
Eipä ole tuota ongelmaa. Ikinä ei jää mitään ruokaa yli, kun on kolme urheilijateiniä perheessä.
En ostanut kauheasti. Peruna- ja porkkanalaatikoita on extraa kun yksi vieras ei tullut. Jälkimmäisestä ajattelin tehdä porkkanasämpylöitä ja perunalaatikon jämiä yritän syödä. Kinkun jämät riipii poika.
Ei koska ostimme niitä niin sopivast että ne on kaikki syötiin jo eilen lukuunottamassa savukalkkunaa jonka rippeet päätyivät leivän päälle. Annoskokokin oli sopiva ja lautaset pienempää mallia.
Ootko ap kuullut että liian ruoan ostaminen on tyhmää?
Ei ole mitään tuskaa. Ruokaa on yllin kyllin, ja ne säilyvät kyllä pari päivää, jossa ajassa ne tulevat luonnostaan käytetyiksi. Koko perhe on kotona kaikki ateriat näin joululomalla, joten kyllä ruokaa tarvitaankin. Tänään oli vieraita, joten oli 11 ruokailijaa. Aika paljon meni kerralla.
Miksi sitä ruokaa pitää joka vuosi hankkia liikaa? Luulisi kerrasta oppivan.
Söin jo kaiken, myös sen hyydekakun.
Huomenna menee roskiin, kun roska-auto tulee keskiviikkona.
Vierailija kirjoitti:
Ei koska ostimme niitä niin sopivast että ne on kaikki syötiin jo eilen lukuunottamassa savukalkkunaa jonka rippeet päätyivät leivän päälle. Annoskokokin oli sopiva ja lautaset pienempää mallia.
Ootko ap kuullut että liian ruoan ostaminen on tyhmää?
En ostanut itse
Päinvastoin, on ihanaa, että kaapissa on valmista ruokaa, josta jokainen löytää jotain. Ei tarvitse pariin päivään tehdä mitään ruokaa.
Ei ollut. Meillä ei ollut jouluruokaa
Ostettiin sen verran mitä kaksi ihmistä parina päivänä syö joten ei ähkyä eikä haaskia.
Eihän sen ruoan tartte riittää kun kahdeksi päiväksi koska tapaninpäivänä tilataan jo pizzaa. Eikä sitä safkaa vedetä muutenkaan naamariin 24/7 ees jouluna. Asutko sä jossain maalla .....
Minulla on vielä 3-4 ateriaa jouluruokia. Kyllä harmittaa jos joutuu laittamaan jotain roskiin, en aio tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen ruoan tartte riittää kun kahdeksi päiväksi koska tapaninpäivänä tilataan jo pizzaa. Eikä sitä safkaa vedetä muutenkaan naamariin 24/7 ees jouluna. Asutko sä jossain maalla .....
Jokainen saa syödä niin paljon kuin haluaa. Itse en tilaisi pizzaa jouluna. En kyllä syö pizzaa montaa kertaa vuodessa muutenkaan.
Asun keskustassa mutta maaseutu on ok
Ei ole. Kaikkea on vielä huomiselle ja hyvin uppoaa yhä. Graavilohta jää kyllä huomiseltakin vielä yli, siitä ajattelin tehdä lohikeittoa. Juustojakin on, mutta ne nyt säilyvät ties kuinka kauan. Kinkunjämät sitten hernekeittoon.
Mutta parempi että on ruokaa kuin että ei olisi