Nyt jo ahdistaa joulu ja kummilapsen lahjan toimitus. Aiti veetuilee pain nakoa " ystavalliseen" savyyn ja haukkuu meidat ja lahjan selan takana. Lapsen vuoksi koitan kestaa.
Kommentit (8)
viimeksi synttärilahjaksi tuttan vaatteita, ei edes kiitosta sanonut... mitenkä tän joulun suoriutuisi... tunkee lasta meille hoitoon kun haluaa ryyppäämään, ryyppää vaikka tenava olisi kotona... en ole tämän takia kertaakaan ottanut lasta hoitoon koska sitten saan hoitaa sitä jatkuvasti.... eli pakolliset synttäri ja joululahjat... siinpä se...
Minun mielestä puolisoita ei tarvi pyytää edes kohteliaisuussyistä kummiksi jos ei halua! Minäkin olen kaverini lapsen kummi eikä mieheni loukkaantunut vaikkei häntä pyydetty.
huomioida eikä ostella joululahjoja? Näin on mulla. jätänkö vaan ostamatta?
Vierailija:
huomioida eikä ostella joululahjoja? Näin on mulla. jätänkö vaan ostamatta?
nyt on vuoden vanha, ei kutsua synttäreille ei valokuvia ei mitään... odottaakohan että minä maksan yksvuotiskuvat? meidän pitäisi käydä heillä ja tuoda aina kassillinen vaatteita tms. tavaraa... ei onnistu ei....
Ja ehkä sitä kummilasta voi tavata sitten kun se onnistuu ilman vanhempia.
Ei heitä ole pakko tavata, mutta lapselle on mukavaa, jos kummi jollakin tavalla muistaa. Ajatus on tärkein, pitäisi olla mottona.
Minut pyydettiin vain kohteliaisuudesta kummiksi, koska on tapana pyytää molemmat aviopuolisot. Sen ovat sanoneetkin päin näköä. Eipä vähempää voisi kiinnostaa koko kummius, ei olisi pitänyt suostua, lapsen etu..