Vartijat pahoinpidelleet ja uhkailleet, uhreja etsitään
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009290398.html
IS uutisoi, vartijoiden uhreja etsitään.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin poliisit tai tuomioistuin uskoo, jos joku haastaa järkkäreitä käräjille. Useimmiten tosiaan menee niin päin, että asiakas saakin vastineeksi järjestysmiehen väkivaltaisesta vastustamisesta rapsut. Usein myöskään kuvamateriaalia (valvontakameroita) ei juuri siltä illalta löydy, josta näkisi, miten tilanne on ihan oikeasti mennyt. Se jotenkin mystisesti häviää.
Tuossa Vantaankin tapauksessa uhri oli viety kulman taakse, jossa ei ole kameroita ja hakattu siellä. Ei taatusti ollut ensimmäinen.
Hyvä että on niitä ilmiantajia kuten se naapuri joka huomasi nyytin ja pulkan... Ennen oli kai helpompi päästä kuin koira veräjästä. Aateltiin ettei kosketa itteä niin antaa olla. Nyt on niin moni pahoinpidelty näitten järkkäreitten toimesta että kaikki tuntee jo jonkun jota tää katujengin muilutus koskettaa.
Toivottavasti psykot saa kunnon tuomiot!
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään silloin kiinnostanut, kun olin lähdössä yökerhossa viimeisten joukossa nuorena naisena, ja ulkona huomasin lompakon kadonneen. Koputin oveen, ja poket päästivät mut sisään, sain kiertää ravintolan, lompakkoa ei löytynyt. Kun olin lähdössä ulos, niin mun ulospääsy estettiin. Aloin tietysti huutamaan, että haluan ulos, ja kysyin useasti syytä, miten mua voidaan estää, kunnes yhtäkkiä nämä neljä portsaria kävivät mun päälle ja taklasivat mut lattiaan. Mä tietenkin tappelin vastaan niinkuin hullu, olin ihan hemmetin kauhuissani ja ihan pihalla että mitä helvettiä täällä tapahtuu. Mun päätä hakattiin lattiaan, ja lopuksi mun päällä istui ne neljä tyyppiä, ja sit mulle SOITETTIIN POLIISIT, jotka veivät mut putkaan!
Maanantaina kävin lääkärillä, ja itkin valtoimenaan siellä, naama mustana ja ruhjeilla. Sain lääkärintodistuksen, ja menin poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta. Kun poliisi oli kuulustellut mut, hän ANTOI MULLE SEN LOMPAKON, joka oli ollut hukassa. Siellä oli kaikki tallella. Kysyin, että mistä hitsistä se oli löytynyt, ja poliisi sanoi, että joku oli aamulla tuonut sen.
Mun syyte hylättiin pahoinpitelystä, mutta järkkärit nosti mua vastaan syytteen ja sain sakkoja järjestysmiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.
Tää on niin absurdi tarina, etten vielä itekään tajua tätä, et mitä hemmmmmmettiä oikein tapahtui. Mutta tää on täysin totta. Sellaisia tyyppejä ne järkkärit. Nää samat tyypit pahoinpiteli aika monta muutakin asiakasta, mutta pääsivät aina kuin koirat veräjästä.
Millå paikkakunnalla? Ja mikå baari ja minä vuonna?
Taas pk-seutu. Liikaa porukkaa ja vallankäyttö tiivistyy? Miten ihmiset saataisi turvaan villeiltä välikohtauksilta.
Jos näette portsarin kaatavan kaverinne niin muistakaa, että potku päähän pysäyttää vähän isommankin portsarin.
Järkkärit on kyllä yksi hirveimmistä ammattiryhmistä, kokemusta 90-luvulta.
Onkohan se nuori Rasmus kadoksissa näiden toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään silloin kiinnostanut, kun olin lähdössä yökerhossa viimeisten joukossa nuorena naisena, ja ulkona huomasin lompakon kadonneen. Koputin oveen, ja poket päästivät mut sisään, sain kiertää ravintolan, lompakkoa ei löytynyt. Kun olin lähdössä ulos, niin mun ulospääsy estettiin. Aloin tietysti huutamaan, että haluan ulos, ja kysyin useasti syytä, miten mua voidaan estää, kunnes yhtäkkiä nämä neljä portsaria kävivät mun päälle ja taklasivat mut lattiaan. Mä tietenkin tappelin vastaan niinkuin hullu, olin ihan hemmetin kauhuissani ja ihan pihalla että mitä helvettiä täällä tapahtuu. Mun päätä hakattiin lattiaan, ja lopuksi mun päällä istui ne neljä tyyppiä, ja sit mulle SOITETTIIN POLIISIT, jotka veivät mut putkaan!
Maanantaina kävin lääkärillä, ja itkin valtoimenaan siellä, naama mustana ja ruhjeilla. Sain lääkärintodistuksen, ja menin poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta. Kun poliisi oli kuulustellut mut, hän ANTOI MULLE SEN LOMPAKON, joka oli ollut hukassa. Siellä oli kaikki tallella. Kysyin, että mistä hitsistä se oli löytynyt, ja poliisi sanoi, että joku oli aamulla tuonut sen.
Mun syyte hylättiin pahoinpitelystä, mutta järkkärit nosti mua vastaan syytteen ja sain sakkoja järjestysmiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.
Tää on niin absurdi tarina, etten vielä itekään tajua tätä, et mitä hemmmmmmettiä oikein tapahtui. Mutta tää on täysin totta. Sellaisia tyyppejä ne järkkärit. Nää samat tyypit pahoinpiteli aika monta muutakin asiakasta, mutta pääsivät aina kuin koirat veräjästä.
Olet kännissä sekoillut ja riehunut. Tietenkään et myönnä itse olleesi syypää koko jupakkaan.
Minä olin aikoinaan kuski silloiselle poikakaverille. Huomasi pilkun aikaan narikkassa että astmapiippu on tippunut,oli talvi ja pakkanen joten sanoi henkilökunnalle ettå menee etsimään astmapiippua onko vaikka vessaan tippunut . 4 äijää jyräsi saman tien päälle,kaatoivat naamalleen lattialle ja väänsivät käsiä,kun koetin mennä väliin minut tönäistiin seinään. Lopettivat vasta kun ex sai todella pahan astmakohtauksen ja meidät heitettiin ulos,jouduin soittamaan ambulanssin siihen baarin eteen sillä ex oli ilman lääkettään. Poke +järkkärit näytteli vaan koviksina jotain "sua tarkkaillaan"-merkkejä lasin takaa.
Siihen yökerhoon en ikinä enää mennyt ja vaikka on jo ajat sitten lopettanut,vielä 27vuotta myöhemminkin menee kylmät väreet kun ohi kulkee.
Näitä tapahtuu,ihmisten väitettyä humalatilaa on vain hyvä käyttää verhona "oli kännissä,häiriköi".
Tätä tapahtui jo 80luvulla,hyvä jos viimein saadaan vastuuseen teoistaan!
Miehiä hakataan,naisia lääpitään,omaisuutta varastetaan eikä alkoholia nauttineella ole minkäänlaista suojaa näitä öyhöttäjiä vastaan.
Poliisitkin uskoo mielummin melkein ammattiveljeä.
Täysin sairasta ja surullista touhua! Viedään uhri pusikkoon jossa hakataan jalkoihin, tungetaan lunta naamaan, hakataan hississä, solvataan, heitetään puhelin puskaan. Mitä hittoa? Mitä nää kuvittelee olevansa, jokin kova katujengi? Säätiöt!
Mielenterveys ongelmia. Kaikilla. Ihan sairasta porukkaa. Menkää hoitoon.
Pelottavaa ees ajatella että joutus tollasen mielivallan uhriksi eikä kukaan edes uskos koska vastapuolena on järjestyksenvalvoja.
Olen pahoillani teidän puolesta jotka ootte joutuneet kokemaan vääryyttä.
Kun veli oli 16 poliisit ratsasi vappuna repun ja riisutti melkein munasilleen,veli ei mennyt itkemään kellekään mutta menetti uskonsa poliisiin.
Ja veli ei koskaan ollut mikään häirikkö,vaikka poltti ja joi (kuten suurin osa teineistä).
Mä odotin esikoista kun vartija otti kiinni kaupan ovilla että muka laitoin jotain taskuun, vei koppiin ja vaatii ottamaan paidan pois että näkee mikä siellä pullottaa kun ei uskonut
kun sanoin olevani raskaana. Joo olin nuori ja rastatukkainen mutta ihan selvinpäin ja asiallisesti ostamassa dödöä tms en nyt muista enää,en sitten suostunut riisumaan niin soitti poliisit. Poliisit päästivät samantien menemään ja vartija oli oikeesti pettynyt kun minua ei pakotettukaan riisumaan.
Ja sitten festareilla kaveri heitettiin kesken keikan ulos alueelta eikä enää päästetty sisään, vaikka ihan rauhassa oli jammaillut siinä. Ja kun me vaadittiin selitystä niin lennettiin myös ulos. Ei olti kännissä,ei riehuttu. Haluttiin vaan tietää miksi "Minna" (nimi muutettu) poistettiin alueelta.
Uskon että näitä mätäunia löytyy jotka sanovat kuin kes""sleirin vartijat konsanaan että "Työtämme vain tehtiin" vaikka nauttivat, kun ihmiset ryömivät jaloissa .
Nuo vartijathan ovat käyneet monen valkoihoisen kimppuun! Ei kai heitä sitä varten ole palkattu?
On meillä onnellinen kansa, hyvinvoiva, turvallinen ja oikeudenmukainen yhteiskunta vai kuinka?
Onneksi noi väkivaltaiset valkoisen vallan idiootit ovat niin tyhmiä, että ovat itse kuvanneet tekojaan, ainakin osittain - siinäpä sitten on jo todistusaineistoa.
Eikö tuosta voi suoraan jo päätellä, että noin toimivat ovat lopullisesti leipiintyneet eikä rahkeet riitä enää kunnon työsuorituksiin. Alanvaihto.
Luitko tuon jutun? Uhri oli menossa poispäin, järkkärit seurasi perässä.