G: KUKA TEILLÄ MAKSAA?
a) Asumiskulut
b) Ruuan
c) Liikkumisen (auto, bensa tai bussiliput, ymv.)
d) Vaatteet
e) Huvitukset
f) Matkat
Kommentit (26)
a) Asumiskulut: PUOLIKSI
b) Ruuan: Minä
c) Liikkumisen: Auton osamaksu puoliksi, bensat kummalla on rahaa ja auton vakuutukset mies
d) Kumpikin omansa; lasten puoliksi
e) Kumpikin omansa; lasten puoliksi
f) Mies
Vierailija:
a) Asumiskulut
b) Ruuan
d) Vaatteet
e) Huvitukset
f) Matkat
a) Asumiskulut
Mies pääsääntöisesti
b) Ruuan
Yhdessä
Mies pääsääntöisesti
d) Vaatteet
Minä pääsääntöisesti
e) Huvitukset
Minä pääsääntöisesti
Vierailija:
a) Asumiskulut
Asuntolaina menee miehen tililtäb) Ruuan
Enemmän minä, koska mulle jää enemmän rahaa laskujen jälkeenc) Liikkumisen (auto, bensa tai bussiliput, ymv.)
Kaksi autoa, yksi laina; se jolla on enemmän rahaa tilillä kun on autolainan lyhennyspäivä. Bensaa ostaa se joka autolla ajaa silloin kun tankki on tyhjäd) Vaatteet
Aikuiset enimmäkseen omansa silloin kun sitä rahaa on, lasten vaatteet maksaa se jolla on sillä hetkellä rahaae) Huvitukset
Puoliksif) Matkat
Säästetään puoliksi, jos on joku alle 100 e Tallinnankeikka niin se jolla silloin on rahaaEipä ole vielä tarvinnut rahasta riidellä ja hyvin nuo on riittäneet.
minä olen laiskotteleva kotirouva
a) Asumiskulut
b) Ruuan
d) Vaatteet
e) Huvitukset
f) Matkat
a) ja b) puoliksi
c) auton ja bensat pääosin mies..bussilippuja ei tarvita
d) ja e) molemmat omansa, lasten vaatteet puoliksi
f) ei matkustella,mutta jos niin puoliksi maksettaisiin
on omat tilit ja tasataan yhteiset kulut noin suunnilleen puoliksi, eli asuminen, ruuat, vakuutukset ja auton kulut. Vaatteet sun muut " omat ostokset" molemmat maksaa itse. Silloin kun toinen ei ole ollut töissä (ä-loma, miehen opiskelu) se työssäkäyvä on maksellut enemmän. Meille ihan passeli ratkaisu, vielä ei olla 15-vuotisen taipalee aikana riidelty rahasta.