Oletko kokeillut speed datingia?
Millaisia kokemuksia?
Onko siellä vaan ilmeisistä syistä edelleen sinkkuna olevia, vai ihan tolkunkin porukkaa?
Kommentit (29)
Juu spörre toimii paljon paremmin kuin kukka deiteillä.
Useimmat lähtee tuollaiseen vasta kun muut vaihtoehdot eivät ole toimineet, ja siihen on yleensä syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Aina sitä oppii uutta. Mä olen jostain saanut sen käsityksen että naiset tykkää kun niille vie kukkia. Mut ilmeisesti mun pitäisikin skipata ne kukkakimput ja viedä piripussukka.
Kun minä olin nuori osattiin kyllä käydä treffeillä ilman huumeita.
Joo mutta kokkeli tai muheva toimivat paremmin.
Menkää nyt huume hörhöt vitsailemaan muualle, mä kysyn vakavasti!
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt huume hörhöt vitsailemaan muualle, mä kysyn vakavasti!
No ei hyvin mee sullakaa.
Harkitse edes päihteitä, jännät pariutuu aika hyvällä prosentilla?
Olisi pitänyt varmaan puhua pikadeittailusta niin nää vitsiniekat ei olis eksyneet tähän. Ketään? :(
ap
Onks se joku sokerideittailun sellainen muoto, et setämiehet antaa spiidiä nuorille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sitä oppii uutta. Mä olen jostain saanut sen käsityksen että naiset tykkää kun niille vie kukkia. Mut ilmeisesti mun pitäisikin skipata ne kukkakimput ja viedä piripussukka.
Jos on tarpeeksi jännä ni ihan sama onko kukkaa vai pirii kuhan o priimaa 👌
Joo, oli liekkipipo ja nopeet lasit ja kaikki. Ei lohjennu
Kannattaa vetää spiidit sniikisti, friidut ei yleensä diggaa. Paitsi weeteet, ja niille joutuu sit tarjoo
Ei oo kokemusta enkä tän perusteella haluakaan kokeilla, jos se houkuttelee tän kaltaisia hörhöjä
Ai sitäkö se on??! Mä luulin et speed dating on jotain muuta, en mä ajatellut et siihen liittyy huumeet!?!
Se on ihan kivaa, itselle toimii paremmin kuin nettideittailu. Ihan normaaleja ihmisiä siellä käy.
Kaverini tapasi miehensä sellaisessa. Tästä on jo varmaan viisitoista vuotta aikaa. Ihania, fiksuja ihmisiä ovat molemmat ja onnellisia yhdessä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan kivaa, itselle toimii paremmin kuin nettideittailu. Ihan normaaleja ihmisiä siellä käy.
Normaalit ihmisetkö vetää spiidiä? Älä nyt viitsi.
Olen. Huomattavasti paremmin lentää juttu treffeillä kun vetää vauhtia sitä ennen