Mies ehdottaa siirtymistä kämppäkaveruuteen, koska minua ei seksi kiinnosta
Ei ole ollut seksiä pariin vuoteen. Mies haluaisi, minä en. Mies ei lasten takia halua erota, enkä minäkään. Silti vähän järkytti miehen ehdotus.
Kommentit (45)
Meillä oli sama järjestely. Toin muita naisia kotiin rakastelevaksi kun oma vaimo ei halunnut. Hän välillä inisi siitä kun toin muita naisia, mutta sanoin että tämä on minun kotini myös ja jos olemme kerran kämppiksiä, niin minä teen omalla "osallani" mitä haluan ja haluan seksiä. Sitten kun löysin mukavan naisen kuuden vuoden kämpppistelyn jälkeen, otin eron ja häivyin enkä taakseni ole katsonut ennenkuin nyt kun tätä muistelin. Ero tapahtui käytännössä silloin kun häivyin, mutta teoriassa se ero tapahtui silloin kun vaimo pisti jalat ristiin ja ehdotti kämppistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko, että toinen harrastaa seksiä vastoin tahtoaan? Toivotteko siinä tapauksessa, että esittää haluavansa?
Jos se seksi tuntuu neutraalilta asialta niin siinä tapauksessa kyllä, todellakin haluan että sitä voidaan harrastaa vaikka se alkuhuuman kuumin kiima-aika onkin hiipunut. Jos taas seksi kanssani tuntuu suoranaisesti vastenmieliseltä ajatukselta, niin suhde on ohi. En minä aio olla suhteessa jossa minua pidetään ällöttävänä. Ei siinä ole silloin enää rakkauttakaan.
Mielestäsi naisena sinulla on kiima-aika, niinkuin eläimillä?
Onko ovulaatio ja ovulaatiopanetus sinulle uusi asia? Ihan niinkuin eläimillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten kiva tarjota lapsille malliksi vastentahtoiset vanhemmat?
Psst, lapset ei tiedä kuinka usein vanhemmilla on seksiä. Jos tietää niin perheessä on muita, pahempiakin ongelmia.
Ois ihanaa olla tuollai seksuaalinen, että mieheni ois aivan hullaantunut minuun. Mut en oo🥺