Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toi miesten "ei elämä niin vakavaa oo hei!" oikein tarkoittaa?

Vierailija
26.12.2022 |

Tinderissä siis. Sitäkö, että heille pitäisi irrota seksiä heti ekoilla treffeillä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt tuohon sanantapaan silloin, kun toinen haluaa elellä huoletonta elämää, mahdollisesti niin ettei ole vastuussa Mistään, itsestään tahi muista, sanomisistaan, menoistaan tai tulemisistaan, ja jos joku keskustelukumppani huomauttaa mistään, älähdetään tuo vastaukseksi.

Jo ihan se, että huomauttaa, että haluaa nettityypin nähdä julkisella paikalla ja vaikka hieman tutustua viestein " älä ny oo tommonen, elä vähän". Kertoo että itse etsii pitkäaikaista seuraa, seurustelukumppania "älä ota kaikkea niin vakavissaan". Kun pitää omia puoliaan, ja kertoo vaikka, ettei koe jotain toisen alatyylistä kommentointia tai pissaakakkahuumoria tilanteeseen sopivana " hei se oli vaan vitsi, nauraisit vähä enemmän, cmoon"

Hekohekoheko kuka ny jaksaa mitään tasavertaisuutta ja toisten mieltenpahoittamista hei miettii cmoon chillaa ja takki auki vaan pistetään markkoi koneeseen ja silleen

Nauroin :D Nämä on niiiiiiiin nähty ja kuultu. Toksista paskaa ja olen jo emotionaalisesti katatoninen näille lauseille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan