Vaimoni on kaunis ja seksikäs, mutta ei halua minua
Seksiä ei ole, ei riitoja ja joulua on vietetty tänä vuonna kahdestaan. Kesällä puhuttiin, että ennen vuoden vaihtumista aloitettaisiin lapsen yrittäminen mutta aiemminkin on ollut sama ongelma ettei vaimoa kiinnosta seksi. En painosta mutta haluaisin edes joskus. Vaimo menee aikaisin nukkumaan vaikkei ole aikaista herätystä ja vuoteessa kääntää selkää. Naimisissa on oltu semmoiset kahden vuotta.
Kommentit (107)
Hormoniehkäisy heti pois ja vaikka maitohappoja pilluun jos epämääräisiä tuoksuja . Kyllä ne halut vielä palaa jos vauvojen teostakin ollut puhe .
No jos hän ei halua niitä lapsia, koska ei halua rusahtaa.
Koska ulkonäkö nyt kuulostaa olevan teille kummallekin se tärkein asia.
Niin paras keino olla raskautumatta on lopettaa seksin harrastaminen.
Ennen perhesuunnittelu oli paljon helpompaa kun miehelle oli pakko antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija90878 kirjoitti:
Onko kukaan miettinyt miten ällöttävän seksi-orientoituneita nykyajan parisuhteet ovat? Kokoajan pitäisi olla peittoa heiluttelemassa tai kuuntelemassa puolison kitinää että liikaa tai liian vähän. Itse en mitään anna kun en kaipaakaan eikä kiinnosta. Mikään pakko ei ole harrastaa seksiä ja jos muuten hyvä parisuhteen haluaa heittää menemään niin se on sen osapuolen menetys.
Parisuhde on aina seksisuhde ja seksi=rakkautta puolisoa kohtaan. Jos ei pysty seksiin niin pitää mennä terapiaan.
Eikä ole. Sulle ehkä.
Jos naiset saisi päättää niin suomalaiset kuolisivat sukupuuttoon, ja niin näyttää tapahtuvankin.
Minäkään en halua. Mies ei edes käsiään pese oikein, kuulemma liian iso vesilasku. Olkoon sitten, vetäköön kuivat.
Seksi on yliarvostettua nykyään. Ei ennenkään ole joutanut koko ajan miestä palvelemaan peiton alla.
Kuulostaa kuitenkin samalta kuin omassa liitossani, halut loppuivat "vapauden menetykseen" eli pariutumiseen vuoden parin aikana. Nyt ollaan oltu suhteessa 12 vuotta, peiton alla on elämää noin kerran-kaksi kuussa. Mies haluaisi enemmän, minä en. On muutakin tekemistä, seksi ei vain ole prioriteettilistallani kärjessä, ehkä jossain 10.nä.
Jos olisin vapaa, halujakin löytyisi. En kuitenkaan koe halujen olevan niin tärkeä asia, että heittäisin koko suhteen roskakoriin ja lapset saisivat kulkea kahden kodin välillä.
N30
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yliarvostettua nykyään. Ei ennenkään ole joutanut koko ajan miestä palvelemaan peiton alla.
Kuulostaa kuitenkin samalta kuin omassa liitossani, halut loppuivat "vapauden menetykseen" eli pariutumiseen vuoden parin aikana. Nyt ollaan oltu suhteessa 12 vuotta, peiton alla on elämää noin kerran-kaksi kuussa. Mies haluaisi enemmän, minä en. On muutakin tekemistä, seksi ei vain ole prioriteettilistallani kärjessä, ehkä jossain 10.nä.
Jos olisin vapaa, halujakin löytyisi. En kuitenkaan koe halujen olevan niin tärkeä asia, että heittäisin koko suhteen roskakoriin ja lapset saisivat kulkea kahden kodin välillä.
N30
Lisään vielä. Tässäkin ketjussa tulee heti se oletus, että jokin on vialla naisessa. Tai miehessä. Missään ei tarvitse olla vikaa! Toiset ovat luonteeltaan seksuaalisempia kuin toiset. Ehkä tämäkin asia joskus muuttuu ja lakataan etsimästä vikaa milloin mistäkin. Ehkä joku päivä hyväksytään se, ettei toista aina haluta, ei edes joka kuukausi. Ilman että etsitään syyllisiä.
Millaista seksi on silloin kun sitä on? Onko tasapuolista ja nainenkin laukeaa joka kerta? Minua lakkasi kiinnostamasta eksän kanssa kun ajatteli vain omaa nautintoaan.
Vaimosi ei rakasta sinua, voi olla toinen mies kiikarissa. Tätä ei moni mies tajua kun vaimolta katoaa halut, minullakin kävi näin ja laitoin eron vireille. Nyt kun mies keneen olen hulluna, haluttaa koko ajan:)
Vierailija kirjoitti:
Outo otsikko, miten vaimosi kauneus ja seksikkyys liittyy tämän haluihin? Luulitko, että kauniit ja seksikkäät haluavat seksiä usein?
Kyllä, miehet luulevat juuri niin. Siitä on monta tutkimustakin. Kysehän on siitä, että he projisoivat omaa haluaan naiseen, eivätkä tunnista naisen omia tunteita. Eli koska mies itse haluaa enemmän kaunista naista, hän kuvittelee projisoidessaan, että kauniit naiset haluavat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo otsikko, miten vaimosi kauneus ja seksikkyys liittyy tämän haluihin? Luulitko, että kauniit ja seksikkäät haluavat seksiä usein?
On ne ainakin usein keskimääräistä tyhmempiä.
Väärin. Kaunis eli mahdollisimman symmetriset kasvonpiirteet omaava ihminen on tutkitusti keskimääräistä älykkäämpi. Samoin on tutkittu, että uskomatonta, mutta totta, mitä isommat rinnat naisella on, sitä älykkäämpi hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, miehet luulevat juuri niin. Siitä on monta tutkimustakin. Kysehän on siitä, että he projisoivat omaa haluaan naiseen, eivätkä tunnista naisen omia tunteita. Eli koska mies itse haluaa enemmän kaunista naista, hän kuvittelee projisoidessaan, että kauniit naiset haluavat enemmän.
Olen itsekin törmännyt aihetta sivuaviin tutkimuksiin. Selittää hyvin sen, miksi miehet kohtelivat kuten kohtelivat kun oli nuori ja nätti.
Miesraasut.
Vaimosi on ehkä uupunut ja väsynyt. Toivon että saatte puhuttua asiat selviksi.
Suurimpia miesten harhaluuloja on että seksikäs ulkonäkö tarkoittaa voimakasta libidoa - no ei tarkoita. Libidoa ei voi päätellä ulkonäöstä.
Jos vaimo on ns. Liian hyvän näköinen, liian seksikäs ja aina ns liian laittautunut. Niin se ei todellakaan tarkoita että hän on peto sängyssä, vaan usein ihan päinvastoin. Toki myös se vaikuttaa millaista seksiä teillä on aiemmin ollut..
Kyllä tässä on naisessa vika. Mies yrittää selvittää mikä on vialla, mutta vaimo ei. Mies ei sitä keksi ja vaimonsa ei yritäkään ratkoa ongelmaa.
Nykyään nainen kun saa olla haluton ja sitä ei saa kyseenalaistaa. Silti miehen pitää olla parisuhteessa huomioiva ja auttavainen. Sitten miehessä pitää löytää paljon naismaisia ominaisuuksia. Se yhtälö ei vaan toimi, kun mies ei saa olla mies. Nainen kokee miehen seksuaalisesti kiinnostavaksi, mutta jos yrittää toimia kuten naiset haluavat, suhde menee päin vaan huonommaksi. Been there done that. Yritin auttaa vaimoa ja olla "hyvä" mies, mutta totesin, että lopulta, että suhde toimii paremmin, kun en niin välitä kotitöistä. Kotitöitä tekemällä en muuttunut vaimon silmissä yhtään halutummaksi.
Jälkikäteen omista parisuhteen ongelmista vedän sen päätelmän, että vaimo ei oikeasti tiennyt mitä halusi ja yritti seurata mitä pitäisi haluta uutisten ja sosiaalisten median avulla ja hän meni siitä sekaisin. Siksi parisuhteessamme oli todella typerä ajanjakso, jossa vaimo haluasi kaikkea, mutta missään ei ollut järkeä. Vaimo oli selkeästi feministi tällä ajanjaksolla minua kohtaan, mutta muita miehiä kohtaan tasa-,arvoisempi tai enemmän naisen roolissa. Kuin kaksi eri persoona samassa hahmossa. Feministi ja nainen, joka odotti mieheltä kohteliasta ja auttavaa käytöstä. Ketään naista ei saanut arvostella. Nyt homma toimii, kun vaimo on vaimon roolissa ja minä miehen roolissa.
Seksi on parisuhteen liima, jos sitä ei ole, parisuhde on kaverisuhde. Jos seksiä ei ole ja mies valittaa siitä, kannattaa kyllä miettiä ketä haluaa miellyttää; kavereita, sosiaalista mediaa vai miestä, jonka kanssa meni naimisiin. Kai se vaimokin tajuaa, että seksitön parisuhde ei vaan kanna.
Ap juttele vaimosi kanssa niistä hyvistä ominaisuuksista mitä näitte toisissanne, kun menitte naimisiin? Niitä on hyvä palauttaa välillä mieliin!
Monesti naiset eivät näe omassa miehessään mitään hyvää, vaikka tämä hyvä mies tekee vaimonsa ja lastensa eteen paljon töitä eikä ole välttämässä vaatimassa itselleen mitään. Ainoastaan sitä parisuhdeaikaa? Mun ympärillä naapureissa, kaveripiirissä ja sukulaisperheissä on monia perheitä, joissa mies todella tekee töitä koko perheen eteen ja vaimot valittaa miehistään ja sitten naiset kiertää ties mitä kissanristiäisiä valittavat kun mies on työmatkalla, että minunkin pitää päästä käymään jossain. Mies on työmatkalla sen takia, että perhe saa rahaa erilaisiin menoihin, mutta vaimot ovat siitäkin katkerina.
Tiedän, että tulee paljon alapeukkuja, kun naisia ei saa arvostella tai että että ajattelen, että heissäkin voisi olla ylipäätään vikaa. Tiedän sen itsekin. Miehenä olen pyytänyt anteeksi lukemattomia kertoja vaimolta. Vaimo on pyytänyt anteeksi minulta neljä kertaa ja sanonut minulle kaksi kertaa "olet oikeassa". Olemme olleet melkein 30 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on ehkä uupunut ja väsynyt. Toivon että saatte puhuttua asiat selviksi.
Mistä se on uupunut, kun ei ole vielä edes lapsia? Ehkä tämä on nykyihmisen ongelma, kun eletään itseä varten ja toisten tarpeet nähdään liian vaativina. Onko lapsena tai nuorena pitänyt auttaa kotona tai tms?
Onko menneisyydessäsi jotain, mikä inhottaa vaimoasi? Olet käynyt maksullisissa, pettänyt, liikaa entisiä kumppaneita. Ensihuumassa (ekat 2v) näistä ei välitä mitään, mutta myöhemmin alkavat vaikuttamaan siihen, miten haluttavana puoliso sinut kokee. Tätä on lähes mahdotonta korjata.