Nainen, annatko koskaan miehelle ihan antamisen ilosta ilman ehdottelua, anelemista tai palkkioksi käytöksestä tai kotitöistä?
Vai onko enemmänkin: there is no such a thing like free pussy
Kommentit (16)
En todellakaan anna, jos niin tekisin mies alkaisi luulla että seksiä on saatavilla aina kun hän haluaa, ja siitä seuraisi kaaos. Kaikki kotityöt, lasten harrastuksiin kuskaamiset, lomamatkat, yhteiset ostosreissut, yleensäkin koko kodin ja perheen välttämättömien asioitten rullaus pysähtyisi jos ei olisi mitään millä motivoida miestä sopivasti annosteltuna.
Viisas äitini antoi minulle elämänohjeista arvokkaimman: Anna miehellesi niin vähän kuin mahdollista. En ymmärtänyt sitä kaksikymppisenä, mutta nyt ymmärrän. Saman ohjeen tulen antamaan myös tyttärilleni kunhan siihen ikään tulevat.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan anna, jos niin tekisin mies alkaisi luulla että seksiä on saatavilla aina kun hän haluaa, ja siitä seuraisi kaaos. Kaikki kotityöt, lasten harrastuksiin kuskaamiset, lomamatkat, yhteiset ostosreissut, yleensäkin koko kodin ja perheen välttämättömien asioitten rullaus pysähtyisi jos ei olisi mitään millä motivoida miestä sopivasti annosteltuna.
Viisas äitini antoi minulle elämänohjeista arvokkaimman: Anna miehellesi niin vähän kuin mahdollista. En ymmärtänyt sitä kaksikymppisenä, mutta nyt ymmärrän. Saman ohjeen tulen antamaan myös tyttärilleni kunhan siihen ikään tulevat.
Tänne palstalle on nyt pesiytynyt jokin ihmeen joulutrolli, joka yrittää tulla joka ketjuun härnäämään esiin jotakin riidanpoikasta. Yksinäisyys kalvaa näin joulunpyhien aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä toimin ihan samanlaisella periaatteella. En anna kumppanilleni aina seksiä, kun se sitä haluaa. Mitä siitäkin tulisi, jos saisi aina silloin, kun itse haluaa.
Ehei. Mä päätän siitä, koska meillä pannaan. Kun ei joka päivä tarjoile orkkuja niin akkakin käytäytyy paljon kunnioittavammin. Mitä siitäkin tilisi, jos akka pitäisi mua jonain orkkuautomaattina.
Tämä toimii todella hyvin ja kehotan muitakin panomiehiä toimimaan samalla tavalla. Eipä ole kuulunut nalkutuksia, jos olen halunnut nyt vaikka lätkää katsella. Akka tietää, että seuraava orkku siirtyy parilla päivällä eteenpäin nalkutuksen alkaessa.
Ööö joo?
seksi ei ylipäätään ole mikään uhraus vaan nautinnollista ja kivaa puuhaa molemmille, ei mikään "palkinto" toiselle asiasta x. Seksi on minusta paljon myös antamisen iloa puolin ja toisin. Kyllähän se kiihottaa tyydyttää toinen ja tuottaa nautintoa. Ei pelkästään ole siis se oma nautinto mielessä vaan molempien.
annan aina. ihanaa on kun joku mies vähän viettelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne palstalle on nyt pesiytynyt jokin ihmeen joulutrolli, joka yrittää tulla joka ketjuun härnäämään esiin jotakin riidanpoikasta. Yksinäisyys kalvaa näin joulunpyhien aikaan?
Hei, joulutrollit hyppikää
nyt on riemun raukkahin aika!
Kuulostaa pelottavalta, jos seksiä saa vain anelemalla tai säälistä. Minä oletan oman tilanteeni olevan nykyisin suurelta osin tällainen. Pitkä avioliitto takana, mutta vielä yksi aika pieni lapsi kotona. Varmaan hänelle ainoa syy olla ylipäätään liitossa? Lapsen läsnäolo on hyvä keino kieltäytyä toistuvasti seksistä ja lapsen läsnäollessa rakastelukerratkin ovat nopeita ja peiteltyjä. Ei siis rakastelua, vaan minun paineiden yksipuolista purkua armon osuessa kohdille.
Ole tässä sitten hyvä aviomies. Iloinen, kuuliainen, ahkera.. jopa ajoittain maskuliininen ja loputtomasti ymmärtävä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pelottavalta, jos seksiä saa vain anelemalla tai säälistä. Minä oletan oman tilanteeni olevan nykyisin suurelta osin tällainen. Pitkä avioliitto takana, mutta vielä yksi aika pieni lapsi kotona. Varmaan hänelle ainoa syy olla ylipäätään liitossa? Lapsen läsnäolo on hyvä keino kieltäytyä toistuvasti seksistä ja lapsen läsnäollessa rakastelukerratkin ovat nopeita ja peiteltyjä. Ei siis rakastelua, vaan minun paineiden yksipuolista purkua armon osuessa kohdille.
Ole tässä sitten hyvä aviomies. Iloinen, kuuliainen, ahkera.. jopa ajoittain maskuliininen ja loputtomasti ymmärtävä?
Sinun kirjoituksesi eroaa monesta muusta siinä, että kerrot kuinka asia on, sen sijaan että kertoisit kuinka toivoisit asian olevan.
Jos tämän ketjun viestejä tulkitsee, niin joka niemessä, notkossa ja saarelmassa elo on yhtä antamisen iloa, ja pimpillä valtaa perheessä käyttävä vaimo olisi yhtä harvinainen kuin umpirehellinen venäläisoligarkki. Spontaania seksiä olisi tämän tästä, ja puute olisi tuntematon olotila.
Voihan se jossakin olla niinkin. Useimmiten ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja yhteiskunta maksaa viulut tällaisten itsekkäiden naisten vuoksi. Naimisiin vaan ja sitten se oli siinä, elatus taattu. Isät etäisiksi.
En anna antamisen ilosta vaan silloin kun itsellä on kiima päällä.
kyllä muija aina välillä sanoo, että mä luen nyt kirjaa, ja sä voit tehdä mun per$eellä mitä haluat. ihanaa kyntää ihan rauhassa sen pyöreää takamusta ja puristella isoja tissejä
Antamista ja antamista---miksei yhteistä saamista! Joskus toki vain noin, mutta se onsilloin mies joka antaa, saa itse toki milloin vaan haluaa.
En todellakaan. Seksi on kauppatavaraa, ja jos mieheni luulee ilmaiseksi saavansa niin oksat pois.
Hellää hoitoa tulee kyllä kun talvirenkaat on vaihdettu, kotitöistä ja lasten harrastuksiin viemisistä ei ole laistettu.
No tuossa muutaman sadan metrin päässä on mies jolle laitan vain viestiä että onko kotona. Sitten vain kävelen hänen kämpälle ilman alusvaatteita, naidaan ja pelataan hetki fifaa ja lähden kotiin.
Totta kai! Joskus on tietysti kiihottavaa laittaa mies anelemaan seksiä. Padota vaikka pari päivää, ihan vaan siksi että se ottaa sitten niin ihanan kiiman vallassa. Yleensä kuitenkin seksiä päivittäin, molemmilla vahvat halut ja kiima yltyy äkkiä. En haluaisi ikinä tehdä seksistä ehdollista tai jotain palkintoa. Hoidetaan yhdessä kotityöt ja nussitaan vaikka välissä.
N23