Siis ei voi olla totta. Valkotakkinen mies poltti kannabissavuketta täysin avoimesti kannelmäen asemalla ja koko laituri haisi aivan amstedamilta
Olin aivan suu auki että mitä ihmettä. Kanssa ihmisiä ei kiinnostanut ei ollenkaan, juttelivat keskenään, junaa odottelivat helsinkiin päin. Valkotakkinen mies vain työntää kaukana savukettaan suusta ulos ja puhaltaa. Lisää itämaista hajua ilmaan. Mihin IHMEESEEN minä olen muuttanut?
Kommentit (38)
MIehellä oli valkoinen talvitakki vai oli lääkäri valkoisessa takissaan?
Kannabisjankuttajan paluu. Vol 598342
Kantsu 420. En odottaisi vähenpää.
Vierailija kirjoitti:
MIehellä oli valkoinen talvitakki vai oli lääkäri valkoisessa takissaan?
Tää on kyllä aika olennainen tieto. Jos olisi lääkärin asussa niin pistäisi kyllä silmään muuten tuskin kiinnittäisin sen kummempaa huomiota.
Naapurikaupunginosassa Maltsussakin porukka pössyteli joskus kioskin/kapakan edustan portaiden luona. Kimppuunko noissa tilanteissa pitäisi käydä ja repiä kannabisruiskut pois niiden käsistä?
Budjaako Hopeakettu ja ystävänsä yrttimies Kantsussa?
Turha hyperventiloida tuollaisesta, täysin normaalia käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Naapurikaupunginosassa Maltsussakin porukka pössyteli joskus kioskin/kapakan edustan portaiden luona. Kimppuunko noissa tilanteissa pitäisi käydä ja repiä kannabisruiskut pois niiden käsistä?
Kannabisruisku 🤔
Oliko valkoinen takki untsikka, parka vai villakangastakki?
Vierailija kirjoitti:
No mitä tuossa olisi pitänyt tehdä? Mulle on ainakin ihan yksi ja sama polttaako joku kannabista kunhan ei aiheuta häiriötä muille.
Kävelin kerran ulkoilupolulla muina naisina ja sitten nenäni havaitsi häivähdyksen hajusta.
Flowni melkein keskeytyi. Ei, se ei voi olla se ajattelin ja jatkoin lenkkiäni. Sitten nuuhkaisin uudestaan.
Se oli sittenkin SE.
Pysähdyin heti kannoillani ja hiekka ei varmasti ollut edes ehtinyt laskeutua kun jo tähyilin ympärilleni. Tarkkailin luontoa ja puidenlatvoja, mistä suunnasta tuulee?
Tuulenvire paljasti ylätuulessa lymyilevän miehen joka heittäytyi piiloon mättääseen. Olin mahdollisesti saanut ensimmäisen kontaktin legendaariseen Yrttimieheen.
Vierailija kirjoitti:
Budjaako Hopeakettu ja ystävänsä yrttimies Kantsussa?
Erä-Koira seurueineen ainakin.
Normaalia Kantsua, eikö ap yhtään ottanut selvää mihin on muuttanut😄 Mitä tuo haittaa, ei itse pidä ruveta pilveä polttelemaan jos ei halua, antaa muiden polttaa.
Ongelmana huum*esavuissa tai kasvisavuissa on se että osa voi olla hall*usinogeenisiä tai myrkyllisiä, jopa allergisoivia. Koska savun pitoisuutta ei voi tietää. Joskin ilmanvirroissa ehkä haihtuu tuurilla, osa seisoo ilmassa. Siksi olisi järkevää käyttäjien miettiä kohta missä vetelee.
Vierailija kirjoitti:
Oliko valkoinen takki untsikka, parka vai villakangastakki?
Pullea untsikka ja arabian kieltään joikasi ja hoilasi kännykkään.
Työntää savuketta ulos? Eikö se tyyppi osaa vetää sitä ulos?
Kannabissavukkeen 😂 mikä 60v marjatta siellä taas kirjoittelee
Vierailija kirjoitti:
Normaalia Kantsua, eikö ap yhtään ottanut selvää mihin on muuttanut😄 Mitä tuo haittaa, ei itse pidä ruveta pilveä polttelemaan jos ei halua, antaa muiden polttaa.
Polttaminen old schoolia. Syötävät tai vapotus nykypäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttaminen old schoolia. Syötävät tai vapotus nykypäivää.
Housuissas on vapotin 🍆
Voi kauhiijaaaa. Ootko varma, että oli kantsua? Joskus jotkut tupakat haisevat siltä erehdyttävästi.
Kannelmäen postinumero ei turhaan ole 00420.