Siis ei voi olla totta. Valkotakkinen mies poltti kannabissavuketta täysin avoimesti kannelmäen asemalla ja koko laituri haisi aivan amstedamilta
Olin aivan suu auki että mitä ihmettä. Kanssa ihmisiä ei kiinnostanut ei ollenkaan, juttelivat keskenään, junaa odottelivat helsinkiin päin. Valkotakkinen mies vain työntää kaukana savukettaan suusta ulos ja puhaltaa. Lisää itämaista hajua ilmaan. Mihin IHMEESEEN minä olen muuttanut?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhiijaaaa. Ootko varma, että oli kantsua? Joskus jotkut tupakat haisevat siltä erehdyttävästi.
Sitten kun se on laillista ketään ei kiinnosta eli ensi vuonna ehkä jo.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhiijaaaa. Ootko varma, että oli kantsua? Joskus jotkut tupakat haisevat siltä erehdyttävästi.
No just näin. Mitä lie mahorkkaa oli. Kamalaa meteliä taas tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrttisavussa on se tietty salmiakin tai lakritsin aromi josta sen tunnistaa aina. Mahtava upea tuoksu joka leviää satoaj metrejä alatuuleen mutta vain poltettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrttisavussa on se tietty salmiakin tai lakritsin aromi josta sen tunnistaa aina. Mahtava upea tuoksu joka leviää satoaj metrejä alatuuleen mutta vain poltettaessa.
Käytä vapotinta 🍆 , ni ei haise.
Kävin pyörälenkillä aikaisemmin ja haistoin 3 eri paikassa 5 kilometrin lenkillä sätkän lemun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä vapotinta 🍆 , ni ei haise.
Niin käytänkin :D
Savut sille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia Kantsua, eikö ap yhtään ottanut selvää mihin on muuttanut😄 Mitä tuo haittaa, ei itse pidä ruveta pilveä polttelemaan jos ei halua, antaa muiden polttaa.
Polttaminen old schoolia. Syötävät tai vapotus nykypäivää.
Ehkä Kantsun polttelija oli old school, tai ei osannut leipoa tai ei ollut laitetta. Tai ei kehdannut omaa väsäämäänsä bongia kuljetella. Sätkät on aika yleisiä vielä, tai sitten vain olen vanha, ainakin vanha kantsulainen.
Vierailija kirjoitti:
Syy: Vihreät on tuoneet huumeet kadulle.
Seuraus: Nuorten huumeidenkäyttö ja huumekuolleisuus on kasvanut räjähdysmäisesti.
Käsittääkseni ammattirikolliset ovat tuoneet huumeet kadulle.
Kovien huumeiden käyttö on Suomessa moninkertaistunut muutamassa vuodessa, ja Suomessa nuoret kuolevat eniten koviin huumeisiin EU:n alueella. Moni ei myöskään enää edes kokeile kannabista ennen kovia huumeita. Oletko elämäsi aikana yhtäkään riviä kirjoitellut kovien huumeiden haitoista? Tuskinpa.
Oon mäkin polttanut missä vaan kaupungin kaduilla. Ja siitä on jo kymmenen vuotta. Päättäköön jokainen itse polttamisistaan.
Poltan todella usein kannabissätkän mennessäni 450 metrin päässä olevaan kauppakeskukseen. Kävelen jointtia kärytellen varsin vilkkaasti liikennöidyn asuinalueen läpi. Varmasti ihmettelee ainakin joku vastaan kävelevä/pyöräilevä joskus, että hetkinen.
Vierailija kirjoitti:
Poltan todella usein kannabissätkän mennessäni 450 metrin päässä olevaan kauppakeskukseen. Kävelen jointtia kärytellen varsin vilkkaasti liikennöidyn asuinalueen läpi. Varmasti ihmettelee ainakin joku vastaan kävelevä/pyöräilevä joskus, että hetkinen.
Moni ei uskaltaisi. Olette uskalias kapinallinen herra Sir.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei uskaltaisi. Olette uskalias kapinallinen herra Sir.
Juuri näin. Täältäkin tulee syvää rispektiä rebelille. Pidä lippu korkealla, oi vapaustaistelija! Kumarran ja poistun.
Vierailija kirjoitti:
Saanko nuolla varpaanvälisi?
Joskus olen vain töräytellyt menemään välittämättä sen kummemmin. Kukaan ei ole tullut vetämään hihasta vielä. Turhimpia ovat turhat kuumottelut. 100% kuumotteluista johtuu kieltolaista.
On välillä todella vaikeaa löytää paikkoja polttaa niin ettei sitä tekisi kaiken kansan silmien ja nenien alla t: syrjäisen parkkipaikkojen suurkuluttaja
Itse kerran kesäiltana istuin poliisiaseman takana joenrannassa polttamassa älyämpäristä. 😂
Nykyisin vain kotona kerrostalon tupakkapaikalla tai kaverin kotona. Eipä täällä poliisitkaan välitä (asun ulkomailla), vaikka kannabis laitonta onkin. Kovemmat aineet sitten asia erikseen.
N31
Jos ulkona polttaa niin aivan taatusti ilma vaihtuu niin hyvin, että muut eivät saa mitään vaikutuksia tuosta. Tosin olisi kohteliasta olla polttamatta laiturilla, koska kaikki eivät pidä savun hajusta. Muuten tuosta ei kyllä ole haittaa kellekään.