Jotenkin hävetti Kättärillä kun hoitaja peräruisketta antaessaan taivasteli peräpukamia ja kun
vielä totesi, että onpa hyvä kun tyhjennetään suoli, kun on niin paljon tavaraa, että vesi ei meinaa mennä :-/ Kuulostaa varmaan tosi typerältä, mutta oli jokseenkin vaivautunut fiilis *blush*... Ootte ensimmäisiä " onnellisia" joille tilitän tämän...
Kommentit (4)
Puhuikin asiasta kuin jokapäiväisestä leivästä. Itsellä vaan oli jotenkin niin avuton ja toisista riippuvainen olo, että tuntui jotenkin oudolta...
ap
välillä sellaisia ääliöitä, että ihmettelen, miten ovat koskaan työtä saaneet.
Mullekin totesi hoitsu, kun menin synnyttämään ja olin jo tajun vievissä supistuksissani siinä peräruisketta öaitettavana:" Jaa-a, sulla näyttääkin olevan varsin paljon peräpukamia!"
Jos supistukset olis ollut yhtään miedompia niin olisin kyllä karjunut pää punaisena, että vittuako mun pukamat sulle kuuluu, koita nyt asentaa mun aunariin se saamarin ruisku.
siis varmaan itse ajattelisin ihan samalla tavalla vaikka järjellä tiedän, ettei hoitaja niitä mun pukamia sen koommin ajattele...
sairaalassa katsellaan päivät pitkät ihmisten alapäitä ja mietitään ihan naamat peruslukemilla kaikenmaailman eritteitä. Minusta se, että siellä voi tämmöisistäkin asioista puhua ihan oikeilla nimillä ja saada apua noloihinkin vaivoihin, on todellinen ONNI!