Oletko mielestäsi paremmannäköinen
kuin ystävättäresi. Jos et ole, pelkäätkö, että miehesi alkaa kiinnostumaan hänestä enemmän. Vai omistatko miehen, jolle kauneus ei merkitse niin paljon kuin sisäinen olemuksesi. Uskallatko ottaa ystävättäresi esim. lastenvahdiksi siten, että miehesi palaa ensin työstä ja heillä voisi olla pieni yhteinen hetki ennen sinun tuloasi...
Kommentit (5)
olisi minun kanssa jos ei olisi vaimonsa kanssa!! Miettikää!!
Ja tämä ystäväni sitten eräissä bileissä paljasti,että hän on hieman huolissaan, koska miehensä pitää minusta niin kovasti. Lohdutin häntä kenties aika rumallakin tavalla ja sanoin, että saa pitää ihan omanaan. että en metrin tikullakaan koskisi siihen mieheen. Mutta meni vaan hermo niiden mustasukkaisuus säätämiseen - surullista, mutta tuollaista sakkia todella on :(
Vierailija:
olisi minun kanssa jos ei olisi vaimonsa kanssa!! Miettikää!!Ja tämä ystäväni sitten eräissä bileissä paljasti,että hän on hieman huolissaan, koska miehensä pitää minusta niin kovasti. Lohdutin häntä kenties aika rumallakin tavalla ja sanoin, että saa pitää ihan omanaan. että en metrin tikullakaan koskisi siihen mieheen. Mutta meni vaan hermo niiden mustasukkaisuus säätämiseen - surullista, mutta tuollaista sakkia todella on :(
Onneksi ei kuulu tuttavapiiriini saati ystäviini tollasta sekoporukkaa.
Taidatte olla kaikki vähän hukassa.. Hirveetä elämää tollanen!
että kaipa mieheni on pakko olla minun kanssani muusta syystä kuin ulkonäöstä, koska kuka tahansa näyttäisi paremmalta;)
Mutta en usko, että pelkkä kauneus olisi uhka... ehkä se , että mies pitäisi toista hauskempana ja fiksumpana jne. Mutta kernaasti soisin tälläisen ihmisen meille tulevan, en ole mustis. Sitäpaitsi asia ei olisi käsissäni, vaikka kuinka olisin mustasukkainen. Asiat kulkevat omalla painollaan, luotan mieheeni!
Vaikka ihan kahdestaan mieheni kanssa. Ei ole taipumusta turhaan mustasukkaisuuteen.