Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatusta tykkääminen

Vierailija
25.12.2022 |

Miksi täältä poistettiin ketju, jossa kerroin yrittäväni päästä eroon varattuun kohdistuvista kielletyistä tunteista? Miksi tästä aiheesta ei saa keskustella? Luulisi, että se olisi kaikkien osapuolten etu saada vinkkejä miten tällaiset ongelmat saa kuriin.

Kommentit (955)

Vierailija
21/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu toisaalta tykkäämisestä ja toisaalta elämänsä miehestä. Kannattaisi päättää.

Vierailija
22/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko molemmat varattuja?

No kyllä ja ei, itse olen eroamassa.

-Ap

Onko tuo toinenkin, jos on, niin kai sitä saa tykätä?

Eikä tunteilleen mitään mahda vaikka ei eroamassa olisikaan.

No ei ole. Hetken toivoin ja luulin että on, mutta ei kyllä enää siltä näytä.

-Ap

Sitten salasuhde pystyyn? Mistä sait sen vaikutelman että olisi eroamassa?

En halua salasuhdetta, liian hajottavaa, haluan koko äijän enkä mitään säälittäviä rippeitä.

Ja puhui siihen suuntaan, että ymmärsin harkitsevan eroa. Nyt vaikuttaa siltä että päätynyt kuitenkin jatkamaan.

-Ap

Unelmiesi mies varmaan haluaisi myös "koko ämmän".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies jo pettänyt vaimoaan sinun kanssasi? Eikö se riittäisi todisteeksi että hän haluaa sinut?

Riittää todisteeksi että haluaa minua. Mutta ei todisteeksi että haluaa minut. Ei minulle riitä olla joku satunnainen sivuhoito, minä haluan kaiken tai en mitään. Paitsi että se "ei mitään" ei sitten kuitenkaan tunnu kauhean hyvältä vaihtoehdolta. Ainut mikä kelpaisi olisi varmaan kaikki, mutta sitä ei nyt näytä olevan tarjolla.

-Ap

Vierailija
24/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kunnioittaa toisten suhdetta. Mulla loppuu kiinnostus tasan siihen hetkeen, jos saan tietää ihastuksen olevan varattu. Ei heihin vain sekaannuta, vaan suunnataan katse muualle.

Vierailija
25/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko joululahjaksi saamasi harlekiini-romaanin?

Vierailija
26/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu toisaalta tykkäämisestä ja toisaalta elämänsä miehestä. Kannattaisi päättää.

Jaa, miten ne on sinusta toisensa poissulkevia vaihtoehtoja?

-Ap

Vierailija
27/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita kunnioittaa toisten suhdetta. Mulla loppuu kiinnostus tasan siihen hetkeen, jos saan tietää ihastuksen olevan varattu. Ei heihin vain sekaannuta, vaan suunnataan katse muualle.

Normaalisti minullakin joo. Valitettavasti tässä ei nyt mikään mennyt ihan taiteen sääntöjen mukaan.

-Ap

Vierailija
28/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Onko tuo toinenkin, jos on, niin kai sitä saa tykätä?

Eikä tunteilleen mitään mahda vaikka ei eroamassa olisikaan.

No ei ole. Hetken toivoin ja luulin että on, mutta ei kyllä enää siltä näytä.

-Ap

Sitten salasuhde pystyyn? Mistä sait sen vaikutelman että olisi eroamassa?

En halua salasuhdetta, liian hajottavaa, haluan koko äijän enkä mitään säälittäviä rippeitä.

Ja puhui siihen suuntaan, että ymmärsin harkitsevan eroa. Nyt vaikuttaa siltä että päätynyt kuitenkin jatkamaan.

-Ap

Unelmiesi mies varmaan haluaisi myös "koko ämmän".

Mitä ilmeisimmin ei. Tai sitten se ämmä en ole minä, valitettavasti. Elämä on.

-Ap

Vierailija
29/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies jo pettänyt vaimoaan sinun kanssasi? Eikö se riittäisi todisteeksi että hän haluaa sinut?

Riittää todisteeksi että haluaa minua. Mutta ei todisteeksi että haluaa minut. Ei minulle riitä olla joku satunnainen sivuhoito, minä haluan kaiken tai en mitään. Paitsi että se "ei mitään" ei sitten kuitenkaan tunnu kauhean hyvältä vaihtoehdolta. Ainut mikä kelpaisi olisi varmaan kaikki, mutta sitä ei nyt näytä olevan tarjolla.

-Ap

Mistä olet päätellyt, että mies haluaa sinua?

Vierailija
30/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Mistä olet päätellyt, että mies haluaa sinua?

Ei ole jäänyt epäselväksi. En nyt viitsi tarkemmin avata, mutta se ei tässä ole millään tavoin avoin kysymys.

-Ap

Vierailija
31/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies on aina kiinnostavampi kuin sinkkumies, koska varattu mies on jo aiemmin tullut valituksi. Hänen siis täytyy olla hyvä. Sinkkumies ei ole läpäissyt vastaavaa esivalintaa.

Kannattaa ehdottomasti ensin hoitaa se ero loppuun, käsitellä se ero omassa päässään ja vasta sen jälkeen yrittää viritellä uutta suhdetta puhtaalta pöydältä. Toisin sanoen aikaisintaan vuosi eron jälkeen, ehkä.

Vierailija
32/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä tunne mitään sääliä miehen perhettä ja vaimoa kohtaan, vaan itsekkäästi haluat vain miehen itsellesi? Miksi juuri hänet sun on saatava?

Vierailija
33/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies on aina kiinnostavampi kuin sinkkumies, koska varattu mies on jo aiemmin tullut valituksi. Hänen siis täytyy olla hyvä. Sinkkumies ei ole läpäissyt vastaavaa esivalintaa.

Kannattaa ehdottomasti ensin hoitaa se ero loppuun, käsitellä se ero omassa päässään ja vasta sen jälkeen yrittää viritellä uutta suhdetta puhtaalta pöydältä. Toisin sanoen aikaisintaan vuosi eron jälkeen, ehkä.

Höpöhöpö. Kaikki minun treffailemani miehet on tulleet aiemmin valituksi, ei sillä ole mitään lisäarvoa että on juuri sillä hetkellä parisuhteessa - päinvastoin.

Samaa mieltä toki tuosta uuden suhteen virittelystä. Tämä homma ei nyt vaan ole mennyt niin päin että minä olisin hakemalla hakenut uutta juttua, vaan niin että minä olen vielä suhteessa ollessani pyytämättä ja yllätyksenä hurahtanut täysin hallitsemattomasti toiseen.

-Ap

Vierailija
34/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tapainen tilanne itsellä. vuosia sitten alkoi minun ja miehen välillä tapahtua. Tai ehkä ei tapahtua, mutta mieletön kemia. Tuolloin molemmat varattuja. Nyt mies virallisesti eronnut, itse en. Tuo, että mies on eronnut, ei tee asiaa yhtään helpommaksi. Välillä kaipaan ihan mielettömästi. Helpompaa olisi, jos ei oltaisi koskaan tavattu.

Vierailija
35/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä tunne mitään sääliä miehen perhettä ja vaimoa kohtaan, vaan itsekkäästi haluat vain miehen itsellesi? Miksi juuri hänet sun on saatava?

Nyt sinulla lähti laukalle. Varattu ei ole sama asia kuin a) naimisissa b) perheellinen.

Enkä minäkään tiedä miksi juuri tämä. Sitä minä olen kuule yrittänyt tässä jo vuosia pähkäillä saamatta minkäänlaista vastausta. Ei ole osanneet kertoa kaverit eikä kaksi eri teraputtiakaan.

-Ap

Vierailija
36/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Miten voi olla "eroamassa"? Joko on yhdessä jonkun kaa tai sitten ei ole.

Vai onko miehen lerssi jäänyt kiinni perseeseesi kuten susilla ja täytyy ensin odottaa turvotuksen laskemista ennen kuin pääsee irti?

Vierailija
37/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman tapainen tilanne itsellä. vuosia sitten alkoi minun ja miehen välillä tapahtua. Tai ehkä ei tapahtua, mutta mieletön kemia. Tuolloin molemmat varattuja. Nyt mies virallisesti eronnut, itse en. Tuo, että mies on eronnut, ei tee asiaa yhtään helpommaksi. Välillä kaipaan ihan mielettömästi. Helpompaa olisi, jos ei oltaisi koskaan tavattu.

Voinko kysyä miksi et itse eroa? Onko sinulla vielä tunteita puolisoasi kohtaan? Itse ajattelin jotenkin niin, että en pysty jatkamaan mieheni kanssa tietäen että haluan jotain muuta näin paljon. Koin jo pelkän tunteen tavallaan pettämisenä. Epärehellisyytenä sekä puolisoa että itseäni kohtaan. Ja tämä tosiaan siitä huolimatta, etten näillä näkymin edes saa tuota haluamaani ihmistä. Ajattelen, että puolisoni ansaitsee enemmän kuin olla kakkonen.

-Ap

Vierailija
38/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Vai onko miehen lerssi jäänyt kiinni perseeseesi kuten susilla ja täytyy ensin odottaa turvotuksen laskemista ennen kuin pääsee irti?

Prosessi aloitettu mutta ero ei vielä voimassa?

Vierailija
39/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä saa tykätä kenestä haluaa. Ei sille mitään tarvitse tehdä. 

Vierailija
40/955 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Prosessi aloitettu mutta ero ei vielä voimassa?

Kuten yhdessä voi olla ennen virallistamista niin myös erota voi ennen virallistamista.